صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز زیراندازی با اثر خواب آوری بالا
1400/06/09

زیراندازی با اثر خواب آوری بالا

Underpad with deep sleep-inducing effect

شرکت BC Tech که در زمینه تولید و توسعه منسوجات تنش زدای بیوکریستال (Biocrystal) فعالیت می کند و در شهر رییکای کرواسی مستقر است؛ به تازگی زیرانداز جدیدی را برای استفاده در اقلام کاربردی مانند تخت خواب، صندلی های اتومبیل، صندلی های اداری، ماسک های زیبایی و کفی کفش ها به بازار عرضه کرده است.

بیوکریستال تا به امروز عمدتاً در کالاهای خواب مانند تشک ها، بالش ها و رو تشکی ها مورد استفاده قرار گرفته، و به عنوان یک لایه داخلی به آنها دوخته شده و یا اینکه در فوم آنها ادغام گردیده است. این زیراندازهای جدید 3 میلی متری با عرض 157 سانتیمتر و وزن 680 گرم بر متر مربع از ویسکوز و لاتکس ساخته می شوند، و حاوی پودرهای بیوکریستال بوده و از مزایای آنها هم بهره می برند؛ در نتیجه پتانسیل استفاده در موارد کاربردی جدید را نیز دارا می باشند.

زلاتکو کاریچ (Zlatko Karajić)، مدیر عامل شرکت BC Tech می گوید: «ثابت شده فرمول بالینی ما برای بیوکریستال ها دارای اثرات آرامش بخش و ضد استرس است و هیچگونه عوارض جانبی برای کاربران ندارد».

برای ساخت آنها، کریستال های طبیعی با دقت انتخاب و آسیاب شده، و به صورت پودر با هم مخلوط می گردند؛ از این رو بدون در نظر گرفتن سن، جنس و شرایط سلامتی و جسمانی؛ تاثیر ضد استرس قوی بر افراد دارند. بیوکریستال ها بر بسیاری از پارامترهای فیزیولوژیکی بدن مانند ضربان قلب، تنفس و تنش عضلانی تاثیر مثبتی دارند، و باعث آرامش عمیق بدنی و ذهنی هنگام خواب و استراحت می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *