صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز محافظ پارچه Polygiene ShedGuard و بهبود مقاومت پارچه در برابر سایش در حین شستشو
1402/10/21

محافظ پارچه Polygiene ShedGuard و بهبود مقاومت پارچه در برابر سایش در حین شستشو

Sweden's Polygiene launches textile-protection Polygiene ShedGuard

شرکت Polygiene یک پروژه نوآوری جدید به نام Polygiene ShedGuard را در نمایشگاه تجاری ISPO عرضه کرد. محافظ Polygiene ShedGuard برای به حداقل رساندن اتلاف میکرو الیاف و بهبود مقاومت پارچه در برابر سایش در حین شستشو طراحی شده است؛ این محصول طول عمر مورد انتظار منسوجات را افزایش می دهد و زمینه استفاده مشتریان از محصولات نساجی بادوام را فراهم می کند.

شرکت Polygiene با تسهیل روند تولید منسوجات بادوام تر و با تشویق به گذار از مواد مصرفی به مواد بادوام، از طریق اتخاذ رویکردی پایدارتر در زمینه طراحی و تحویل محصول، قصد دارد فلسفه زندگی آگاهانه خود را عملی کند.

پروژه نوآورانه Polygiene ShedGuard در مراحل آخر توسعه است و قرار است آزمایش و اصلاح نهایی آن با همکاری شرکای منتخب Polygiene در طول سال 2024 انجام شود. Polygiene Shedguard از ترکیب منحصر به فردی از پلیمرها تشکیل شده که یک لایه محافظ را در اطراف بسته های الیاف پارچه به وجود می آورند. این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که این فیلم از جدا شدن، شکافتن و پاره شدن میکرو الیاف تشکیل دهنده ساختار پارچه جلوگیری می کند.

بازار منسوجات خودرو در حال رشد است

براساس تحقیقات صورت گرفته، ماده محافظ Polygiene Shedguard میزان ریزش میکرو الیاف پارچه را تا 70 درصد کاهش می دهد. کاهش فرسودگی پارچه ناشی از ساییدگی آن به نفع تولید کنندگان و مصرف‌ کنندگان است؛ از طرف دیگر باعث کاهش ضایعات منسوجات می شود، و عملکرد سایر فناوری های شرکت Polygiene مانند Polygiene StayFresh، Polygiene StayFreshBIO و Polygiene OdorCrunch را با ارتقای خواص ضدمیکروبی و کنترل بو برای مدت طولانی تر ارتقا می دهد.

Polygiene ShedGuard به عنوان بهترین محصول در نمایشگاه ISPO Textrends در رده محصولات کاربردی در زمینه پرداخت منسوجات شناخته شد. در این نمایشگاه جدیدترین و نوآورانه ترین محصولات در حوزه های پوشاک، اکسسوری، پارچه، الیاف و محصولات مورد استفاده برای صنایع ورزشی و فضای باز به نمایش گذاشته شد. این جایزه تنها دو بار در سال اعطا می شود و ترندهای آتی پیش بینی شده توسط کارشناسان بخش نساجی و پوشاک در دو سال پیش رو را برجسته می کنند. شرکت کنندگان توسط یک هیئت داوری بین المللی ارزیابی می گردند، و برندگان در ISPO Munich و Outdoor توسط ISPO Textrends معرفی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *