صفحه اصلی رســـانه زیپ QuickFree از YKK برنده جایزه بهترین طراحی سال 2019
1398/10/22

زیپ QuickFree از YKK برنده جایزه بهترین طراحی سال 2019

YKK’s QuickFree® Zipper

زیپ مدل QuickFree®  که توسط YKK ساخته شده است ، در گروه “پرسنال” جایزه GOOD DESIGN® 2019  را کسب کرد. جایزه بهترین طراحی Good Design یکی از قدیمی ترین و معتبرترین جوایز جهانی برای بهترین طراحی و همچنین نوآوری در طراحی است که در سال 1950 در شیکاگو تأسیس و هر ساله توسط The Chicago Athenaeum برگزار می شود. این جایزه هم از محصول و هم از رهبران صنعت در زمینه طراحی و ساخت تجلیل می کند که مسیرهای جدیدی را برای نوآوری ارائه داده اند و بازار محصولات رقابتی در بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار داده اند. یکی از مهمترین عوامل انتخاب جوایز این است که آیا یک محصول می تواند جامعه و زندگی مردم را از طریق طراحی آن غنی سازد.
QuickFree® که در سال 2017 به بازار آمد ، یک زیپ است که باعث حس ایمنی ، امنیت و احساس استقلال و پیروزی در كودكانی می شود كه می توانند به تنهایی از طریق بهبود عملكرد زیپ و عملکرد آزاد سازی آن لباس را به تنهایی باز و بسته كنند. YKK با بهبود قابلیت مشاهده زیپ از طریق تغییر شکل نوار زیپ و وسیع تر کردن ناحیه ای که پین ​​در آن قرار گرفته است ، امکان قرار گیری پین در قسمت اشتباه کشویی را کاهش داده است. علاوه بر این ، هنگامی که زیپ در سمت چپ یا راست زیپ فشار داده می شود ، قسمت کشویی زیپ با ضربه ای کوچک آزاد می شود که به زیپ اجازه می دهد بدون پایین کشیدن نوار لغزنده باز شود ، در نتیجه احتمال فشار لباس بر روی بدن کودک کاهش می یابد  مانند زمانی که لباس کودک در وسایل بازی گیر می کند.

طراحی لباس مناسب برای کسانی که روی صندلی چرخدار می نشینند

زیپ QuickFree از YKK برنده جایزه بهترین طراحی سال 2019 - لباس کودک, طراحی مد, طراحی لباس, صنعت پوشاک, پوشاک زیپ QuickFree از YKK برنده جایزه بهترین طراحی سال 2019 - لباس کودک, طراحی مد, طراحی لباس, صنعت پوشاک, پوشاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *