صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز معرفی برچسب محصولات Eco-Check توسط شرکت فرویدنبرگ
1400/03/03

معرفی برچسب محصولات Eco-Check توسط شرکت فرویدنبرگ

Freudenberg introduces Eco-Check product label

گروه Freudenberg Performance Materials برای شناسایی محصولات پایدار در مجموعه خود استفاده از برچسب های Eco-Check را شروع کرده است. هدف از استفاده از این برچسب ها کمک به مشتریان برای شناسایی سریع و صریح محصولات پایدار است. محصولات شرکت فرویدنبرگ (Freudenberg) که دارای برچسب Eco-Check هستند حداقل یکی از چهار معیار صرفه جویی در منابع، بهره وری زیست محیطی برای مشتریان، کاهش تاثیرات زیست محیطی در پایان عمر محصول و دوام طولانی تر را دارند.
جان مک ناب (John McNabb)، مدیر ارشد فنی شرکت Freudenberg Performance Materials در این زمینه می گوید: «برچسب Eco-Check تنها با یک نگاه به مشتریان مان نشان می دهد که محصول مربوطه در مقایسه با سایر محصولات استاندارد ما یا دیگر محصولات رقیب، مزایای زیست محیطی قابل توجهی از نقطه نظر حفاظت زیست محیطی دارند».

معرفی برچسب محصولات Eco-Check توسط شرکت فرویدنبرگ - محیط زیست, پوشاک بازیافتی, بازیافت پارچه

چهار جنبه زیست محیطی پر تقاضا

هر کدام از محصولات این شرکت که دارای برچسب Eco Check هستند؛ حداقل یکی از چهار جنبه زیست محیطی پر تقاضای زیر را برآورده می کنند:

1- تولید آنها باعث صرفه جویی در منابع می شود.
2- این محصولات تأثیر زیست محیطی ایجاد شده توسط مشتریان مان را بهبود می بخشند.
3- این محصولات قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر بوده، و یا پس از استفاده به شیوه ای سازگار با محیط زیست، دفع می شوند.
4- برخی ویژگی های این محصولات به ماندگاری طولانی تر آنها کمک می کند.

محافظ پارچه Polygiene ShedGuard و بهبود مقاومت پارچه در برابر سایش در حین شستشو

بسیاری از محصولات شرکت فرویدنبرگ که دارای برچسب Eco-Check هستند؛ نسبت بالایی از پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی (ماده ای که عمدتاً از بطری های پلاستیکی استخراج می شود) دارند. در این حالت، مهمترین مزیت زیست محیطی کاهش انتشار گاز CO2 است. از نمونه های رایج محصولاتی که دارای این مزیت هستند؛ می توان به روکش پشتی کفپوش ها و اجزای کفش و لباس که شامل مواد comfortemp می باشند، اشاره کرد.
افزایش دوام، صرفه جویی در مواد اولیه و ارتقای بهره وری زیست محیطی برای مشتریان، تنها پاره ای از ویژگی های بارز پارچه های Evolon ساخت این شرکت است که توسط مصرف کنندگان بیشتر به عنوان روتختی، حوله حمام و پارچه های تمیز کاری قابل استفاده مجدد مورد استفاده قرار می گیرند.
در ضمن برچسب Eco-Check نشان دهنده مزیت های پایداری قابل توجهی در برخی از مراحل تولید و فرآوری برای یک محصول خاص بهداشتی است؛ مثل کف PU آب دوست با روکش مستقیمی از چسب های سیلیکونی که جدیداً در مراقبت از زخم ها به کار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *