صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز اپلیکیشن TikTok صنعت مد در سال 2021 را به دست گرفت، شلوار جین گشاد برترین عبارت جستجو شده
1400/09/14

اپلیکیشن TikTok صنعت مد در سال 2021 را به دست گرفت، شلوار جین گشاد برترین عبارت جستجو شده

TikTok takes over fashion in 2021, baggy jeans top searched item: Lyst

طبق آخرین گزارش Lyst Index، اپلیکیشن TikTok در سال 2021 بیشترین تاثیر را در صنعت مد بین سایر اپلیکیشن ها داشته است. جستجوها در سال 2021 نشان داد که شلوار جین گشاد با 55 درصد رشد سالانه نسبت به سایر اقلام برتری داشته است و Levi’s و Weekday جزو اولین انتخاب ها بودند.

شرکت Lyst مستقر در لندن یک شرکت فن‌آوری مد و اپلیکیشن خرید است که گزارش فصلی صنعت مد را از محبوب ترین برندها و محصولات مد رتبه بندی می کند.

همانطور که استایل های شخصی به طور فزاینده ای در فضای آنلاین رشد داشتند، پیشنهادهای دیجیتالی برندهای مد هم رشد یافته اند، از توکن های غیر قابل تعویض (NFT) تا همکاری با بازی های ویدیویی، مانند Roblox.

اخیراً، برند معروف Balenciaga با بازی Fortnite همکاری کرد و آیتم‌های مد دیجیتال انحصاری درون بازی و همچنین یک خط فیزیکی محصولات مرتبط را معرفی کرد و ظرف 24 ساعت پس از انتشار مجموعه، جستجو برای عبارت “balenciaga x fortnite” 72 درصد افزایش یافت، در حالی که تقاضا برای برند Balenciaga 49 درصد افزایش یافت. زمانی که برند مد نیویورکی، Collina Strada، اولین نمایش متاورس خود را در ماه مه میزبانی کرد، جستجوها برای این برند 28 درصد افزایش یافت.

ائتلاف جهانی خواستار برچسب گذاری دیجیتالی برای پوشاک است

خرید آگاهانه جهت حفاظت از محیط زیست نیز در حال افزایش است، زیرا تقاضا برای محصولات چرم گیاهی 178 درصد و جستجو برای محصولات رنگ شده با رنگ گیاهی 131 درصد در سال افزایش یافته است.

از آوریل تا آگوست، جستجو برای محصولات رنگی روشن و جسورانه، به ویژه در رنگ های صورتی تند، نارنجی، زرد و سبز، 191 درصد افزایش یافت.

با توزیع واکسن کرونا در سراسر جهان، “تیشرت های واکسن” به سرعت تبدیل به یک روند مد شد.

جستجوهای جهانی برای کفش های پاشنه بلند از ماه مه به طور مداوم افزایش یافت و جستجوی کفش های پاشنه بلند در همان ماه 233 درصد افزایش یافته است.

در ماه اوت، تقاضا برای کت و شلوارهای سایز بزرگ نسبت به سال گذشته 109 درصد افزایش یافت، در حالی که شلوارهای گشاد از جولای تقاضای بالایی داشتند و 87 درصد رشد را نشان می دهند.

رویدادهای مهم ورزشی، مانند المپیک و یورو، علاقه به لباس های ورزشی را برانگیخت. در ژوئن، پیش از یورو 2020، جستجوهای جهانی برای تیشرت های «فوتبال» 33 درصد افزایش یافت. در بازی‌های توکیو، بازی رسمی اسکیت‌ بورد که اولین بار در المپیک برگزار می شد توجه‌ها را به خود جلب کرد و جست‌وجوها برای سری نایک SB، به‌ویژه کفش‌های ورزشی Dunk Low آن، تنها در 48 ساعت 100% رشد بازدید داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *