صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت چگونگی پیدا کردن تولید کننده برای تولید لباس
1399/11/28

چگونگی پیدا کردن تولید کننده برای تولید لباس

Find a Manufacturer to Make Your Clothing

آیا به دنبال تولید کننده لباس می گردید؟

یافتن یک تولید کننده برای تولید محصول پوشاک خود امری بسیار مهم محسوب می شود، زیرا این اولین مرحله خلق یک لباس است و بقیه مراحل کار با آن هماهنگ می گردد. ایده محصول شما تا زمانیکه یک تولید کننده به آن جامه عمل نپوشاند همچنان یک ایده باقی خواهد ماند. یافتن تولید کننده در اصل مشکل بزرگی نیست، زیرا می توانید به راحتی در اینترنت تولید کننده ها را پیدا کنید. اما یافتن تولید کننده مناسبی که خدمات مورد نیاز و مناسبی ارائه دهد، یک چالش عمده به حساب می آید.

تجزیه و تحلیل مسائل رایج در هنگام یافتن یک تولید کننده لباس

اگر شما یک شرکت بزرگ پوشاک و یا به اصطلاح یک شرکت شاخص هستید، مشکلات کمتری در زمینه برقراری ارتباط با تامین کنندگان دارید. تولید کنندگان معمولاً به گونه ای دیگر با مشتریان بزرگ رفتار می کنند؛ آنها تمام تلاش خود را انجام می دهند که این مشتریان بزرگ را زیر بال و پر خود بگیرند، چرا که در غیر این صورت تولید کنندگان دیگر این مشتریان خوب را از چنگ آنها در خواهند آورد. تولید کنندگان لباس قسمت اعظم درآمد خود را از کار با چند مشتری بزرگ به دست می آورند. این تولید کنندگان هستند که به دنبال مشتریان بزرگ می روند و در عوض از آنها می خواهند که از خدماتشان بهره مند شوند. از دیدگاه مشتری دشوارترین کار در این مرحله یافتن تولید کننده ای است که قیمت های قابل قبولی ارائه داده و به وعده های خود پایبند باشد. سطح خدمات دهی تولید کننده نیز باید مناسب باشد.
اما وقتی صحبت از شرکت های کوچک و متوسط پوشاک به میان می آید، اوضاع بسیار متفاوت می شود. مشکلات بالقوه زیادی سر راه تعامل این شرکت های کوچک با تولید کنندگان قرار دارد که باید با آنها آشنا باشند. حال ما می خواهیم آنها را به سادگی بازگو کنیم. شرکت های لباس استارتاپی و خطوط لباسی که هنوز برند خود را تثبیت نکرده اند، همانند شرکت های بزرگ از امتیاز VIP برخوردار نیستند. از آنجاییکه آنها هنوز در تلاشند تا جایگاه خود را به دست آورده و جا پای خود را محکم کنند؛ یافتن یک تولید کننده کار دشواری است که ناچاراً باید با آن روبرو شوند.

نکاتی در زمینه پرورش پنبه برای دستیابی به محصول پربار

در حقیقت اندازه سفارش مهمترین موضوع است

یک از رایج ترین مشکلات خطوط تولید لباس، ارائه خدمات پشتیبانی مشتری نامناسب از سوی تولید کنندگان است. حتی زمانیکه شما قراردادی را با حداقل سفارش لازم (MOQ) منعقد میکنید، مشتری محسوب می شوید که به راحتی قابل تعویض هستید. از آنجاییکه برندهای کوچک بودجه محدودی دارند، به ندرت خدمات کامل از یک تولید کننده لباس دریافت می کنند. آنها به اندازه ای که بودجه شان کفاف می دهد، می توانند از تولید کننده انتظار داشته باشند. بدترین قسمت ماجرا این است که تولید کنندگان به دلیل پول کمی که می توانند از آنها بگیرند؛ ابتداً هزینه ها را کم برآورد می کنند و در آخر کار دبه در می آورند. آنها به مشتریان وعده های زیادی می دهند، اما انگیزه کمی برای ادامه کار با آنها دارند. راحت تر بگوییم این حداقل بلایی است که ممکن است سر آنها بیاورند.
اما خوشبختانه رفتار همه تولید کنندگان با مشتریان کوچک تا متوسط مثل هم نیست. شرکت هایی وجود دارند که خاصتاً برای تامین نیاز شرکت های استارتاپی و کارآفرینان کوچک طراحی شده اند. حتی اگر شرکت های بزرگ و برندهای معتبر، و با سابقه هم مشتری آنها باشند، باز هم آنها همان خدماتی را برای شرکت های کوچک ایجاد می کنند که به مشتریان بزرگ خود هم ارائه می دهند.

به دنبال پیشتیبان های واقعی مقادیر کم باشید

حمایت هایی که برندهای کوچک تا متوسط دریافت می کنند، عامل مهمی است که در هنگام جستجو برای تولید کننده لباس حتماً باید مد نظر داشته باشند. زمانیکه تازه کار هستید، چه بخواهید و چه نخواهید باید با مقادیر کم شروع کنید. تولید کنندگانی پیدا کنید که کار آنها محدود به چاپ یا تولید واقعی لباس است و کار دیگری انجام نمی دهند. حتما تولید کننده ای پیدا نمایید که بتواند خدمات دیگری مانند کمک در طراحی، بسته بندی و سایر خدمات جانبی تولید لباس را ارائه دهد، و کارش فقط محدود به تولید صرف لباس نباشد. این امر کار شما را راحت می کند زیرا در نهایت به جای کار با چندین ارائه دهنده خدمات، فقط با تولید کننده ای که تمامی آن خدمات را یکجا ارائه می دهد کار می کنید.

ائتلاف جهانی خواستار برچسب گذاری دیجیتالی برای پوشاک است

هنگام شروع به کار روی گزینه های برون مرزی تمرکز کنید

اگر در هنگام جستجو برای تولید کنندگان بالقوه لباس به اینترنت متکی باشید؛ احتمالاً می توانید تولید کنندگانی که در کشورهای غربی مانند ایالات متحده، استرالیا و اروپا قرار دارند را پیدا کنید. اما مشکل اصلی این تولید کنندگان این است که به احتمال زیاد با سفارشات کوچک شما بد برخورد می کنند. آنها نسبت به همتایان خارجی خود به حاشیه سود بالاتری نیاز دارند، بنابراین معمولاً پیش شرط های حداقلی بالاتری دارند، از انعطاف پذیری کمتری برخوردارند زیرا می خواهند از کار دستی یا (گران) اجتناب کنند و تعداد کارکنان بخش فروش یا خدمات آنها برای کمک به شما محدود است. علاوه بر این موارد، به احتمال زیاد برآورد هزینه آنها بالاتر می باشد. ممکن است آنها به آخرین فناوری ها یا تجهیزات پیشرفته مجهز باشند، اما اتوماسیون آنها گزینه های طراحی شما را محدود می کند. انعطاف پذیری کامل و خدمات بهتر را می توان در چین، فیلیپین و سایر کشورهای آسیایی جستجو کرد.
بهترین مکان برای جستجوی تولید کننده لباس بدون توجه به اندازه سفارش، آسیا و به ویژه چین است. بیشتر محصولات پوشاکی که امروزه در بازار به چشم می خورند در کشور چین ساخته شده یا فرآوری شده اند (به ویژه مواد اولیه آنها). آنها مسئول تولید لباس برای برندهای بزرگ، و شرکت های لباس و پوشاک هستند.

مطمئن شوید که یک تولید کننده مناسب لباس پیدا کرده اید

خلاصه بگویم باید به سطح خدماتی که احتمالاً دریافت خواهید کرد توجه کنید؛ ضمناً اگر تازه کار بوده یا حجم سفارش شما پایین باشد این امر اهمیت دوچندانی پیدا می کند. ضمناً باید مطمئن شوید که تولید کننده می تواند در تمامی مراحل تولید لباس از طراحی و هزینه گذاری گرفته تا تولید نمونه از شما حمایت کند. آخرین و نه مهمترین نکته در این زمینه این است که شما باید در وهله اول گزینه های آسیایی را بررسی کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *