صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز کلارکس به صورت گسترده وارد بازار عربستان سعودی خواهد شد
1402/03/31

کلارکس به صورت گسترده وارد بازار عربستان سعودی خواهد شد

Clarks to expand across the Kingdom of Saudi Arabia

فروشگاه زنجیره ای کفش بریتانیایی کلارکس (Clarks) وارد یک مشارکت استراتژیک با گروه اپارل (Apparel Group) که دفتر مرکزی آن در امارات متحده عربی است شده که طی پنج سال آینده بیش از 20 فروشگاه جدید در عربستان سعودی (KSA) راه اندازی خواهد کرد.

طرح توسعه بین گروه اپارل و کلارکس با چشم انداز 2030 عربستان سعودی همسو است، چشم اندازی بلندپروازانه که متمرکز بر تنوع اقتصادی و پیشرفت بخش های کلیدی مانند خرده فروشی به منظور تقویت اقتصاد کشور است.

مدیر عامل گروه اپارل می گوید: “این همکاری استراتژیک با Clarks نشان دهنده گامی مهم در حرکت ما به سمت ارائه یک تجربه خرده فروشی بی نظیر در عربستان است. کلارکس، با میراث غنی و شهرتش به کیفیت بالای محصولات، مجموعه برندهای متنوع ما را تکمیل می کند. ما هیجان‌زده هستیم که این برند بریتانیایی را به مشتریان منطقه نزدیک‌تر کنیم.»

فروشگاه‌های جدید کلارکس در عربستان سعودی طیف گسترده‌ای از محصولات را به نمایش می‌گذارند، از جمله محصولات خط تولید اورجینال آن که در سطح جهانی شناخته شده است و همچنین مجموعه‌ای انحصاری از کفش‌های راحتی. این همکاری کلارکس را قادر می‌سازد تا به مخاطبان بیشتری دست یابد و تقاضای فزاینده برای کفش‌های باکیفیت در عربستان سعودی و فراتر از آن را برآورده کند. همچنین به مشتریان دسترسی بیشتری به محصولات سفارشی و طرح های جاودانه کلارکس را خواهد داد.

روکش های کرکی با ویژگی مادون قرمز

مشارکت بین گروه اپارل و کلارکس برای تغییر چشم‌انداز خرده‌فروشی در عربستان سعودی است و به مصرف‌کنندگان تجربه خریدی سطح بالا و حق انتخاب بیشتری از بین گزینه‌های موجود کفش های ممتاز را ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است در مارس 2021، شرکت خصوصی LionRock Capital Partners در یک معامله 100 میلیون پوندی (139.2 میلیون دلار) خرید سهام کنترلی کلارکس را تایید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *