صفحه اصلی رویدادهــا نمایشگاه بین المللی ایران مُد 1400 (IRANMODE 2021)
1400/07/16

نمایشگاه بین المللی ایران مُد 1400 (IRANMODE 2021)

نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران

هدف از برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت های جدید و محصولات و تجهیزات بروز صنعت مد و پوشاک است. پیش بینی می شود که از نمایشگاه مد ۱۴۰۰ استقبال خوبی به عمل آید.
نمایشگاه مد یک رویداد 4 روزه است که از ۱۴ لغایت ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰ در نمایشگاه بین المللی دائمی تهران برگزار می شود. این رویداد محصولاتی مانند پوشاک، پارچه و اکسسوری را در صنعت مد و پوشاک را به نمایش می گذارد. ایران مد یک نمایشگاه بین المللی جامع برای صنعت مد ایرانی و اسلامی است. این نمایشگاه به دلیل دارا بودن محصولات و عمق وسیعی که دارد ، هم برای غرفه داران و هم برای بازدید کنندگان ، بستر اطلاع رسانی برای ارائه و یادگیری جدیدترین روندهای این صنعت است. ما در حال ارائه ساخت و خدمات غرفه های نمایشگاه کلید در دست و مدیریت رویدادها هستیم.
در نمایشگاه مد تهران ۱۴۰۰ شرکت های مختلف و بزرگی از سرتاسر جهان از جمله چین، ایتالیا، آلمان، ترکیه، بنگلادش، مالزی و سایر کشورها جدیدترین محصولات پوشاک و مد خود در زمینه منسوجات و آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه مد را به معرض دید علاقمندان می گذارند. این نمایشگاه فرصت خوبی برای دست اندرکاران صنعت نساجی از جمله تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواداولیه و الیاف است تا ارتباطی نزدیکتر و عمیق تر با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه تولید پوشاک و صنعت مد ایرانی کمک کنند.

نمایشگاه نساجی ۱۴۰۲ - ایران تکس (IRANTEX 2023)

نمایشگاه مد تهران ۱۴۰۰ با نظارت:

بنیاد ملی مُد و لباس اسلامی ایران ، اتحاديه توليد و صادرات نساجي و پوشاك ايران ، اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران ، انجمن صنایع پوشاک ایران

ایران مد عضو:

– انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاههای بین المللی ایران (IEOA)
– انجمن صنفی کارفرمائی غرفه سازان تهران (ESBAT)

گروه های کالایی نمایشگاه مد تهران:

– پوشاک زنانه
– پوشاک مردانه
– پوشاک بچه گانه
– پارچه
– لوازم و قطعات وابسته

اطلاعات محل و زمان برگزاری نمایشگاه ایران مد ۱۴۰۰ تهران

تاریخ برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران:
تاریخ شروع:
یکشنبه 1400/09/14

تاریخ پایان:
چهارشنبه 1400/09/17

ساعت بازدید:
9 صبح لغایت 17

مكان برگزاری نمایشگاه صنعت مد ۱۴۰۰:
محل دائمی نمايشگاه های بين المللی تهران

سالنهای تحت پوشش:
به زودی اعلام خواهد شد

نمایشگاه بین المللی ایران مُد 1400 (IRANMODE 2021) - نمایشگاه نساجی, نمایشگاه پوشاک, نمایشگاه پارچه, نمایشگاه بین المللی, نساجی ایران, پوشاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *