صفحه اصلی رویدادهــا اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه، نخ و صنایع وابسته 1402
1402/05/14

اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه، نخ و صنایع وابسته 1402

The 1st International Exhibition of Fabric, Yarn & Related Industries

هدف از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه، نخ و صنایع وابسته آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت های جدید و محصولات و تجهیزات بروز تولید نخ و پارچه می باشد.

نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه، نخ و صنایع وابسته یک رویداد 4 روزه است که از ۱۸ لغایت ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود. این رویداد محصولاتی مانند ماشین آلات ریسندگی و بافندگی، مواد اولیه ، منسوجات، گلدوزی و منسوجات خانگی و غیره را در صنعت نساجی ، پارچه و نخ به نمایش می گذارد. این نمایشگاه به دلیل دارا بودن محصولات متنوع ، هم برای غرفه داران و هم برای بازدید کنندگان ، بستر اطلاع رسانی برای ارائه و یادگیری جدیدترین روندهای این صنعت است. در این نمایشگاه، شرکت‌کنندگان می‌توانند جدیدترین تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات مرتبط با صنعت نساجی را مشاهده کنند. همچنین، این نمایشگاه فرصتی برای برقراری ارتباطات تجاری و تبادل اطلاعات بین شرکت‌های مختلف است.

در نمایشگاه پارچه، نخ و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۲ شرکت های مختلف از سراسر جهان جدیدترین محصولات نساجی خود در زمینه منسوجات خانگی و صنعتی و آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه ماشین آلات نساجی را به معرض دید علاقمندان می گذارند. این نمایشگاه فرصت خوبی برای دستندرکاران صنعت نساجی از جمله تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواداولیه و الیاف است تا ارتباطی نزدیکتر و عمیق تر با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه تولید نخ و پارچه کمک کنند.

اطلاعات محل و زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی پارچه، نخ و صنایع وابسته ۱۴۰۲ تهران

تاریخ برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه، نخ و صنایع وابسته:
تاریخ شروع:
یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۸

تاریخ پایان:
چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

ساعت بازدید:
۱۰ صبح لغایت ۱۸

مكان برگزاری نمایشگاه:
محل دائمی نمايشگاه های بين المللی شهر آفتاب

اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه، نخ و صنایع وابسته 1402 - نمایشگاه نساجی, نمایشگاه پارچه, نمایشگاه بین المللی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *