صفحه اصلی رویدادهــا نمایشگاه ایندکس 2023 – ژنو سوئیس
1401/12/13

نمایشگاه ایندکس 2023 – ژنو سوئیس

INDEX™23 (Apr 18, 2023 - Apr 21, 2023)

نمایشگاه بین المللی ایندکس 23 (INDEX™23) در ژنو سوئیس جایی است که متخصصان می توانند آخرین پیشرفت ها در بازار جهانی منسوجات نبافته را مشاهده کنند و ارتباطات تجاری جدیدی را شکل دهند. زمان برگزاری ایندکس 2023 در تاریخ 18 تا 21 آوریل (۲۹ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) تعیین شده است. تولیدکنندگان، واسطه ها، تامین کنندگان مواد اولیه و سازندگان ماشین آلات پیشرو در سالن های Palexpo گرد هم می آیند تا محصولات نوآورانه ای را برای کاربردهای متنوع ارائه دهند. جلسات تجاری، سمینارها و ارائه های بسیاری در حوزه اقتصاد چرخشی یا دایره‌ای، پایداری و بازیافت در دنیای نساجی و منسوجات نبافته برگزار خواهد شد.

INDEX 23 به عنوان بزرگترین نمایشگاه منسوجات نبافته، همه چیز را از ماشین آلات، چسب ها، بایندر ها، مواد شیمیایی و کامپوزیت ها گرفته تا راهکار های محیطی و تجهیزات حمل زباله را پوشش می دهد. همچنین یک مکان خاص در برنامه نمایشگاه تحت عنوان آزمایشگاه نوآوری اختصاص داده شده که در آن دانشجویان، محققان و مدیران اجرایی با یکدیگر ملاقات می‌کنند و راه‌حل‌هایی را در حوزه تحقیق و توسعه و کاربرد آن ها در مقوله پایداری و تولید منسوجات نبافته ارائه می‌ دهند.

جوایز نوآوری INDEX به ویژگی‌های نوآورانه و کاربرد آنها در بسیاری از بخش‌ها توجه می‌کند و آینده الهام‌بخش صنعت نساجی را ترسیم می‌کند. این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد را برای کسب و کارها و تولیدکنندگان فراهم می کند تا دانش دست اولی را در مورد پیشرفت های جدید در فیلتراسیون، حمل و نقل، ساخت و ساز، بهداشت، پزشکی و بسته بندی به دست آورند.

چه چیزی نمایشگاه ایندکس 2023 را متمایز می کند؟

نمایشگاه ایندکس 2023 (Index 2023) چندین مزیت ارزشمند را باهم ترکیب می کند از جمله اینکه طیف گسترده ای از خدمات و محصولات را در سراسر بازار منسوجات نبافته ارائه می دهد و شرایط مناسبی برای خریداران و دیدار با تأمین کنندگان جهانی را فراهم می کند. در عین حال مروری بر آخرین نوآوری ها و راه حل های کاهش دهنده هزینه را به علاوه محتوای آموزنده از طریق کنفرانس ، سمینارها ، سخنرانی ها ، ورکشاپ ها و جلسات خصوصی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

این نمایشگاه به وضوح پیشرفت صنعت نساجی و تنوع روزافزون برنامه های آن را نشان می دهد. در طول برگزاری آن می توان در 6 بخش دستاوردهای جدید را مشاهد کرد:

  1. تصفیه و بازیافت
  2. ژئوتکستایل ها و مهندسی عمران
  3. بهداشت و نظافت محیط
  4. پزشکی و پیشگیری از عفونت
  5. حمل و نقل
  6. بسته بندی

در همین حال ، ویژگی های ویژه این نمایشگاه مانند آزمایشگاه نوآوری ، مزیت خاص آن را نشان می دهد.

اطلاعات برگزاری و شرکت در نمایشگاه انیدکس 2023

لازم به ذکر است اگر حضور شما در نمایشگاه ایندکس 23 (INDEX 2023) تایید شود، می توانید به راحتی اقامت خود را در ژنو ترتیب دهید. شبکه وسیعی از هتل‌ها در فاصله کوتاهی از Palexpo وجود دارند و برای ارائه بهترین قیمت اتاق‌ها در طول نمایشگاه با برگزارکنندگان INDEX به توافق رسیده‌اند. شما می توانید محل اقامت خود را مستقیماً به صورت آنلاین رزرو کنید و یا فرم درخواست را پر نمایید تا لیستی رایگان از پیشنهادات جذاب هتل INDEX 2023 را دریافت کنید که مطابق با بودجه و اولویت های مکانی شما باشد.

محل برگزاری نمایشگاه صنعت منسوجات نبافته در سال 2023 در ژنو سوئیس خواهد بود و در طول 4 روز (18 تا 21 آوریل) از ۲۹ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در Palexpo توسط متخصصان نساجی که تقریباً از 100 کشور جهان حضور می یابند برگزار می شود. این نمایشگاه تجاری هر 3 سال یک بار برگزار می شود و پتانسیل بالایی جهت شبکه سازی، آشنایی با دانش جدید صنعت و معاملات تجاری خواهد داشت.

غرفه دارانی که در نمایشگاه INDEX قبلی شرکت کردند، بازخورد مثبتی به آن دادند و 98 درصد از آنها رضایت خود را اعلام کردند که این موفق‌ترین سال برگزاری آن تاکنون بوده است. دوره گذشته تعداد شرکت کننده بی سابقه ای را به خود جلب کرد چیزی بیش از 660 غرفه دار و بیش از 12750 بازدید کننده تجاری. این می تواند نشانه ای از خاص بودن نمایشگاه INDEX 2023 باشد که آن را به نمایشگاهی مهم برای همه فعالان بخش های مرتبط با نساجی تبدیل می کند.

آمارهایی از دوره گذشته نمایشگاه ایندکس

  • بیش از 90 ٪ از غرفه داران از نتایج به دست آمده رضایت داشتند
  • 9 نفر از 10 بازدید کننده به طور فعال به دنبال تأمین کنندگان جدید هستند
  • 7 نفر از 10 بازدید کننده دو روز یا بیشتر ار نمایشگاه بازدید کردند
  • 70 ٪ از کل شرکت کنندگان جزو تصمیم گیرندگان ارشد صنعت نساجی دنیا هستند