صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت بازار پوشک آموزشی
1398/05/20

بازار پوشک آموزشی

Training Diapers

اکثر والدین به طور فزاینده ‌ای از شلوارهای آموزشی که جایگزینی برای پوشک معمولی می باشد استفاده می کنند که منجر به استقلال کودکان نوپا در توالت رفتن می شود. با توجه به اینکه والدین از اهمیت “ارتباط حذف” و علائم مرتبط با آن جهت توسعه مهارتهای خود یاری در کودکان نوپا آگاهی دارند، افزایش تقاضا در آینده برای پوشک های آموزشی کودکان تعجب آور نیست. در میان مناطق و فرهنگ‌ های مختلف، والدین فرآیند آموزش توالت را از طریق مجموعه‌ ای از تکنیک‌ ها کنترل می‌کنند و آن را در سنین مختلف به کودکان خردسال خود معرفی می‌ کنند. تخمین زده می‌ شود که وضعیت بازار جهانی پوشک بچه به نوبه خود، رشد امید بخشی تا سال ۲۰۲۲ داشته باشد.
توجه روزافزون به سلامتی کودک نو پا باعث شده است تا پوشک های آموزشی کودک مورد استقبال قرار گیرد. از آنجا که والدین آموزش توالت را یک جنبه حیاتی از الگو های یادگیری شخصی برای نوزادان می‌ دانند، فروش پوشک بچه به احتمال زیاد شاهد افزایش قابل‌ توجهی در طول دوره ۲۰۱۹ – ۲۰۲۲ خواهد بود.

آینده بازار پوشک آموزشی چگونه خواهد بود؟

فروش جهانی پوشک بچه در سال ۲۰۱۷ بیش از ۶ درصد رشد داشته‌ است که این نشان‌ دهنده افزایش اولویت پوشک آموزشی نسبت به پوشک معمولی است. مشتریان همچنان تمایل چشمگیری نسبت به پوشک های کودک فوق العاده جذب کننده نشان می دهند. این مسئله را می توان از این واقعیت دانست که فروش جهانی پوشک های آموزشی کودک با فروش 12 هزار و 200 میلیون دلار در سال 2018 در مقایسه با سال 2017 با فروشی بالغ بر 11400 میلیون دلار، فراتر رفته است. کاربران به دنبال پوشک های آموزشی کودک با جذب فوق العاده و ویژگی های اضافی مانند محافظ نشت هستند که در این مدل پوشک رطوبت بالا را جذب کرده و رطوبت را در خود نگه می دارد که به طور موثر دوام بیشتری دارد.
مصرف کنندگان به احتمال زیاد پوشک آموزشی را برای نوزادان بین 6 تا 18 ماه به کار می گیرند، زیرا متوسط ​​سن آموزش توالت در سراسر جهان بین 11-18 ماه است. علاوه بر این ، تقاضا برای پوشک آموزشی برای نوزادان بین 18 تا 48 ماه نیز شاهد افزایش است زیرا برخی والدین نسبت به شروع آموزش توالت قبل از 18 ماه از این امر بسیار نگران هستند.

ابزارهای پنبه‌ چینی که مشتریان به آنها نیاز دارند

سوپر مارکت ها رقابت تنگاتنگی با کانال ‌های آنلاین خواهند داشت.

مشتریان به طور گسترده ای برای خرید پوشک آموزشی کودک با قیمت مناسب به سوپر مارکت ها می روند. افزایش اولویت برای خرید از سوپر مارکت ها عمدتا به دلیل قرار گرفتن این فروشگاه ها در مجاورت مناطق مسکونی می باشد و این امر باعث می شود مشتریان خرید های عمده خود را نیز در این مکان ها انجام دهند. افزایش سرانه درآمد مصرفی در اقتصادهای در حال توسعه منجر به افزایش هزینه مشتری در کالا های لوکس ، ایجاد فرصت های رشد پایدار برای تولید کنندگان پوشک آموزشی شده است.
برای رهایی از دردسر خرید فیزیکی، و استفاده از طیف گسترده ‌ای از انواع مختلف کالاها، پیشنهادات و تخفیف های مطلوب ، مصرف کنندگان به سایت ‌های تجارت الکترونیک متوسل می‌ شوند. تجارت الکترونیک بیش از دو دهه در صحنه بازارهای تجاری بوده‌ و در حال تغییر فرآیند کلی خرید و فروش محصولات کودک از جمله پوشک آموزشی است. سایت ‌های تجارت الکترونیک از نظر دسترسی به محصول، قیمت‌ گذاری، الگوهای حمل و نقل و بسیاری از عوامل برجسته دیگر دارای مزایای متعددی نسبت به سایر کانالهای فروش هستند. در حالی که فروشگاه‌ های مدرن و تسهیلات رفاهی به فروش پوشک آموزشی کودک ادامه خواهند داد، میزان فروش از طریق کانال‌ های آنلاین در یک روند موثر، رشد سالانه بیش از ۶ درصد در طول یک دوره را رقم خواهند زد.

دستگاه های برداشت پنبه چگونه کار می کنند؟

تمرکز بر روی تجاری سازی شلوارهای آموزشی ایمن و پایدار برای رضایت مصرف کنندگان

تولیدکنندگان با حس تعصب مصرف کننده به طرفداری از شلوارهای آموزشی ایمن و پایدار، بر توسعه شلوار آموزشی سازگار با محیط ‌زیست و یکبار مصرف با پارچه های مناسب و نمدی شبیه به لباس تمرکز می‌ کنند. تولید کنندگان همچنین بر روی توسعه پوشک بچه بسیار نازک با قابلیت جذب زیاد جهت رفع نیازهای آموزشی موثر توالت تاکید دارند.
با در نظر گرفتن حساسیت پوست نوزاد، تولید کنندگان از اسید پلی لاکتیک مبتنی بر گیاه برای توسعه لایه‌ های درونی و بیرونی پوشک کودکان استفاده می‌کنند. علاوه بر این، تولید کنندگان، برای اطمینان از ایمنی محصول و تقویت اعتماد مصرف کننده ، عمل فرآوری کلر و افزودن سفید کننده های سخت شیمیایی را حذف می‌کنند. در آینده، تولید کنند گان احتمالا توجه خود را به شفافیت مواد تشکیل دهنده و مواد اولیه مورد استفاده برای تولید چنین پوشک هایی نشان می دهند زیرا مصرف کنندگان بیشتر میزان سطح شفافیت، در میان دیگر جنبه‌ های مهم که باید قبل از اعتماد به یک برند در نظر گرفت، را مهم می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *