صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز پرفروش ترین برندهای جهان در میان سایت های فروش مجدد
1400/04/27

پرفروش ترین برندهای جهان در میان سایت های فروش مجدد

Fashion brands which are the most resold around the world

در این مطلب، میزان فروش هر برند بزرگ در بین سایت های مختلف فروش مجدد مورد تحلیل قرار گرفته است. این مطالعه نشان می دهد که برند نایک (Nike) با تعداد حیرت آور 1160153 لیست فروش در بین تمام سایت های فروش مجدد مثل Depop، eBay، ASOS Marketplace، Etsy و Vestiaire Collective، بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. در این میان بیشترین نسبت لیست های فروش متعلق به سایت Depop است؛ چرا که تقریباً نیمی از لیست ها در آنجا به اشتراک گذاشته شده اند. رتبه دوم به وب سایت eBay می رسد؛ زیرا این پلتفرم در حالت کلی 354476 لیست فروش را به خود اختصاص داده است.
برند زارا (Zara) به دلیل حضور گسترده در لیست های فروش مجدد (648685 فروش در سایت Depop) رده دوم برند ها را در اختیار دارد؛ چون این عدد بیش از نیمی از لیست های ترکیبی برندها در پلتفرم های مختلف (1033809) را تشکیل می دهد.
برند تاپ شاپ (Topshop) با 997179 لیست فروش در پلتفرم های مختلف، رده سوم پر فروش ترین برندها را تصاحب کرده است؛ قسمت اعظم داد و ستد این برند در سایت های Depop (777374) و eBay (213904) صورت می گیرد. برندهای ریور آیلند (River Island) و اچ اند ام (H&M) جزء دیگر برندهایی هستند که نام آنها نیز در لیست پر فروش ترین برندها قرار دارد.
برند آدیداس (Adidas) با 611919 لیست فروش در پلتفرم های مختلف فروش مجدد، عنوان چهارمی این فهرست را به خود اختصاص داده است. از میان این لیست های فروش، 199589 لیست متعلق به سایت Depop بوده، و سهم سایت های eBay، ASOS Marketplace، Etsy و Vestiaire Collective از این لیست های فروش به ترتیب 332114، 10259، 53589 و 16368 می باشد.
در حالیکه خرده فروشی های فست فشن به دلیل تاثیرات زیست محیطی خود با انتقادات زیادی روبرو هستند؛ بسیاری از آنها شاهد فروش مجدد اقلام تولیدی به صورت آنلاین می باشند که این موضوع باعث افزایش طول عمر محصولات آنها می شود. به عنوان مثال برند PrettyLittleThing با داشتن 502510 لیست فروش در سایت های فروش مجدد، یکی از برندهای پر فروش این مطالعه محسوب می شود. در ضمن این مطالعه نشان داد که برندهای Boohoo و Missguided در بین 20 برند مد که دارای بیشترین نسبت فروش مجدد هستند، قرار می گیرند. برند گران قیمت گوچی (Gucci) نیز با داشتن 345109 لیست فروش در پلتفرم های مختلف در میان پرفروش ترین برندهای این مطالعه قرار گرفته و جایگاه دوازدهم این فهرست را به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین برندهای جهان در میان سایت های فروش مجدد - محیط زیست, فروشگاه پوشاک, فروشگاه آنلاین لباس, فروش پوشاک, تجارت پوشاک, برند, بازار پوشاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *