صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت دستگاه بافندگی H Alpha انقلابی در تکنولوژی نوآورانه از سوی شرکت DiloGroup
1398/11/02

دستگاه بافندگی H Alpha انقلابی در تکنولوژی نوآورانه از سوی شرکت DiloGroup

انقلابی در تکنولوژی نوآورانه از سوی شرکت DiloGroup: دستگاه بافندگیH Alpha
شرکت DiloGroup در تاریخ 117 ساله‌ی خود، همیشه با توجه به عملکرد و کارآیی ماشین، استانداردهای جدیدی را تنظیم کرده است. تکنولوژی‌های نوین مانند DI-LOUR، DI-LOOP و Hyperpunch، بازارهای جدیدی را برای صنعت منسوجات بی‌بافت ایجاد کرده‌اند و به رشد مستمر آن کمک نموده‌اند.
شرکت DiloGroup دربرگیرنده‌ی DiloSpinnbau، DiloTemafa، DiloMachines و DiloSystems است که تولید ماشین‌آلات را جهت کامل کردن فرآیندها پیشنهاد می‌دهند تا منسوجات بی‌بافت الیاف کوتاه سوزنی‌شده را از طریق آماده‌سازی پارچه جهت عملیات کاردینگ یا فناوری شکل‌دهنده‌ی بافت به‌واسطه‌ی آیرودینامیک، منسوج بی‌بافت سوزن بافی‌شده یا دیگر تکنولوژی‌های متراکم کردن را برای هرگونه ماده لیف ایجاد نمایند.
با وجود پیشرفت‌های اخیر DILO، استراتژی مهندسی با کیفیت بالا و انقلاب در تکنولوژی نوآورانه همچنان در این شرکت ادامه دارد.
تغییر جدید تکنولوژی Hyperpunch، دستگاه بافندگیH Alpha است. با کاهش پیدا کردن نخ‌کشی زیان‌آور، سرعت کلی بیشتر می‌شود و هزینه‌ها پایین می‌آید و این مزیت برای کاربردهای عمومی، شگفت‌انگیز است.
کیفیت سطح منسوجات بی‌بافت، یک پارامتر مهم است و به‌شدت توسط الگوی سوزن‌دوزی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. الگوی جدید سوزن‌دوزی 8000X را می‌توان یک عامل مهم برای تحقق بخشیدن به توزیع بسیار یکنواخت دوخت بر روی محدوده‌ی گسترده‌ای از خط سرعت در نظر گرفت. همچنین الگوی 6000X برای دستگاه‌های بافندگی سوزن‌دوزی Hyperpunch مناسب است.
تکنولوژی Hypertex با استفاده از فرآیند منسوج بی‌بافت سوزن بافی‌شده، یک شبکه از لیف‌های بی‌انتها و پارچه‌ی منسوجات بی‌بافت را به‌عنوان یک حالت ساندویچی ترکیب می‌کند. فرآیند بافندگی اضافی، غیرضروری می‌شود. شبکه باعث بهبود استحکام کششی تولیداتی همچون ورق‌های صافی و پوششی و پایین آوردن هزینه و زمان تولید می‌شود.
در زمینه‌ی تولید اضافی منسوجات، 3D-Lofter شانس بیشتر ذخیره کردن لیف را برای منسوج سوزن بافی‌شده که در صنایع خودرو و دیگر کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد، فراهم خواهد کرد، چون نوع ساختار توزیع‌شده‌ی جرم‌های لیف را می‌توان در نمدی که سوزن‌ بافی‌شده است و به‌نام نقطه‌های شکل‌دهنده‌ی منحصربه‌فرد بافت شناخته می‌شوند، قرار داد.
همچنین diloline 4.0 شامل تنوع گسترده‌ای از فعالیت‌های تولید هوشمند در همکاری با Siemens است که همه‌ی هدف آن ساده‌سازی بیشتر عملیات، افزایش شفافیت در شکل دادن بافت و تقویت آن است که منجر به افزایش کارآیی می‌شود. داده‌های تولیدی، ذخیره، ثبت‌ و مقایسه می‌شوند به طوریکه اخطارهای احتمالی نشان‌دهنده‌ی رفتار غیرعادی است. به این ترتیب آنالیز تولید دلایل زمان‌های توقف را ثبت می‌کند. این داده‌ها می‌توانند جهت اجتناب از رفتار غیرعادی مورد استفاده قرار گیرند. نمونه‌های اطلاعاتی متعددی را می‌توان از طریق اپلیکیشن‌های موبایل و داده‌های ابری (mindSpheres) فراخوانی کرد. همه‌ی این روش‌ها جهت کنترل ماشین‌ها و ایجاد داده‌های تولیدی مفید خواهند بود تا در آینده مستقل از فرد و نوبت کاری، عملکردهای پیچیده را درون سیستم تولیدی ایمن کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *