صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت چشم انداز پارچه سوزنی تا سال 2023
1398/05/27

چشم انداز پارچه سوزنی تا سال 2023

گزارشی توسط دو اتحادیه تجاری پیشرو پارچه های سوزنی، تهیه شده است که در آن پیش بینی می شود تا سال 2023 تقاضای زیادی برای پارچه سوزنی وجود خواهد داشت. ویرایش ششمین نسخه جهانی چشم انداز صنعت منسوجات سوزنی برای سالهای 2018-2023 توسط INDA، انجمن صنعت پارچه های سوزنی و EDANA ، انجمن بین المللی پارچه های سوزنی و صنایع وابسته، منتشر شد.
براساس این گزارش، بین سال‌ های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ تولید پارچه های سوزنی به میزان ۵.۷ درصد افزایش یافت که منجر به رشد اسپان باند/ نخ ریسی و خشک شدن به روش هیدروتنگلمنت یا خشک کردن به روش برق-آبی شده است.
چین رشد تولید را افزایش داد و ۳.۳ میلیون تن دیگر از پایان سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۸به تولیدات خود اضافه کرد که نشانگر رشد سالانه ۱۰.۸ درصدی می ‌باشد.
در تولیدات بخش‌ های نهایی پارچه های سوزنی، حمل و نقل و تولید دستمال مرطوب با سریع‌ ترین نرخ گسترش یافتند، در حالی که برنامه‌ های بهداشتی بالاترین حجم افزایشی را به میزان ۱.۳ میلیون تن ثبت کردند.
به گفته ژاک پرینئو، تحلیلگر بازار و مدیر امور اقتصادی در EDANA، و برد کلیل، رئیس اداره اطلاعات بازار و امور اقتصادی در INDA : “چشم‌ انداز صنعت پارچه های بدون بافت جهانی عالی بوده و این صنعتی هیجان‌ انگیز است که باید در آن دخیل شد.”
این گزارش شامل اطلاعات دقیق منطقه‌ ای و پیش ‌بینی‌ های مربوط به تولید، فناوری و الزامات سرمایه‌ گذاری برای آمریکای شمالی، اروپای بزرگ، آسیا و منطقه آمریکای جنوبی می‌ شود.
EDANA به اعضای خود این امکان را می دهد تا آینده خود را طراحی کرده و بیش از ۲۵۰ شرکت در صنایع پارچه های سوزنی و صنایع مرتبط در ۴۰ کشور خدمت کنند. INDA به صدها شرکت عضو در صنعت پارچه ‌های سوزنی و مهندسی شده در تجارت جهانی خدمت می ‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *