صفحه اصلی رویدادهــا بیست و ششمین نمایشگاه منسوجات خانگی استانبول – اوتکز 2020
1398/06/31

بیست و ششمین نمایشگاه منسوجات خانگی استانبول – اوتکز 2020

EVTEKS 2020

EVTEKS یکی از دو نمایشگاه بزرگ نساجی خانگی در جهان است. EVTEKS 2020 بیست و ششمین نمایشگاه بین‌ المللی منسوجات خانگی استانبول- که به عنوان یکی از مهم‌ ترین رویداد های این حوزه در جهان شناخته می‌ شود، بین ۲۱ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۰ در نمایشگاه CNR  – یشیل کوی / استانبول ترکیه برگزار خواهد گردید.
EVTEKS در سال گذشته و بیست وپنجمین دوره برگزاری خود رکورد تعداد بازدید کننده را شکست. تعداد ۱۳۵.۱۵۸ نفر بازدید کننده در این نمایشگاه شرکت کردند که در آن ۵۰.۱۹۳ خریدار پارچه جهانی از ۱۲۰ کشور ، روابط تجاری جدیدی را رقم زدند.
Evteks میزبان برند های اصلی نساجی و محصولات ترکیه است. اسپانیا، مراکش، پرتغال، و چین در نمایشگاهی غرفه دارندکه در آن بسیاری از کشور ها از جمله هلند، بلژیک، هند، یونان، اوکراین، مصر، پاکستان، آلمان، اردن، ایران، فرانسه، اتریش، و ترکمنستان نیز حضور می یابند. EVTEKS سال گذشته توانست ۸۰۰ شرکت را با بیش از ۱۵۰ شركت بین‌ المللی گرد هم آورد.
طراحان داخلی، فروشگاه های طراحی و سبک زندگی، نمایشگاه‌ های مبلمان، توزیع کنندگان، وارد کنندگان، عمده فروشان، فروشگاه های بزرگ، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای، پیمانکاران و هتل‌ های زنجیره‌ ای از خاورمیانه، خلیج‌ فارس، روسیه، کشور های ترک‌ زبان، آفریقای شمالی و اروپا از EVTEKS دیدن خواهند کرد.
شرکت Evteks غرفه داران بین المللی برای ارائه نیازهای خریداران خود طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا را، گرد هم می آورد.

محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه شامل:

پرده و توری
ملافه و پتو
پارچه مبله
منسوجات آشپزخانه و حمام
لوازم جانبی و ابزار پرده
فرش
پوشش دیوار
مواد محافظ خورشیدی
مواد اولیه و ورودی های منسوجات
طراحی و فناوری و خدمات نساجی
قراردادها
انتشارات تجاری

آمار و ارقام بیست وپنجمین دوره برگزاری در سال 2018:

135.158 بازدید کننده (شامل 50.193 خریدار از 120 کشور)
846 غرفه دار
بیش از 1000 برند
160.000 متر مربع فضای نمایشگاهی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *