صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت راهنمای خرید دستگاه پرس حرارتی تی شرت
1399/09/15

راهنمای خرید دستگاه پرس حرارتی تی شرت

Guide for T-shirt Heat Press Machine

بهترین نوع پرس حرارتی را برای خودتان انتخاب کنید.

اگر شما تازه وارد صنعت چاپ حرارتی شده اید و به دنبال اولین پرس حرارتی تی شرت می گردید، یا اگر می خواهید پرس حرارتی موجود خودتان را با یک مدل جدید جایگزین کنید و یا اگر برای افزایش تولیدات تجارتتان به اضافه کردن یک دستگاه پرس حرارتی تی شرت می اندیشید، در مورد چیزی که به دنبالش هستید، به اطلاعات نیاز خواهید داشت. این راهنما از طریق المان های اصلی مثل نوع پرس، فشار و دما تا نوآوری هایی مانند گیره های قالب (پلاتین ها = platens) سفارشی به شما در مورد کارایی و ویژگی های آخرین نوع دستگاه های پرس حرارتی تی شرت آموزش خواهد داد. شما همچنین یاد خواهید گرفت تا در هنگام خرید چه سئوالاتی بپرسید و در مورد مناسب بودن دستگاه پرس برای نیازهای منحصر به فردتان و چالش های تجارت چاپ حرارتی خود تصمیم نهایی را بگیرید.

راهنمای خرید دستگاه پرس حرارتی تی شرت - صنعت نساجی, صنعت پوشاک, راهنمای خرید, دستگاه های نساجی

کدام دستگاه پرس حرارتی تی شرت برای شما مناسب است؟

سبک دستگاه پرس حرارتی تی شرت که برای شما مناسب باشد به چیزی که شما با آن پرس حرارتی خود را چاپ خواهید کرد، بستگی دارد. وقتی اساس هر نوع پرس حرارتی تی شرت یکسان باشد، ویژگی های دیگری جهت در نظر گرفتن در زمان خرید یک دستگاه پرس حرارتی تی شرت وجود خواهد داشت. به چیزهایی مثل دقت دما، سهولت استفاده، تحت پوشش ضمانتنامه قرار داشتن و دسترسی به پشتیبانی آموزشی توجه کنید، چون این مسائل به شما اجازه خواهد داد تا براساس نیازهای خودتان در هنگام خرید، بهترین تصمیم را بگیرید.

ملاحظاتی برای خرید آنلاین دستگاه های پرس حرارتی تی شرت

وقتی شما تصمیم گرفتید که کدام نوع از پرس حرارتی تی شرت برای کسب و کارتان مناسب است، به در نظر گرفتن ویژگی های مخصوص تولید و مدل های موجود در بازار نیاز خواهید داشت. در اینجا به برخی مواردی که در هنگام خرید دستگاه پرس حرارتی تی شرت باید در نظر گرفته شود، اشاره می شود.

کیفیت

یک پرس حرارتی تی شرت حاوی کیفیت بالا نسبت به نمونه هایی که هزینه کمتر و دوام پایین تری دارند، به ناچار دارای هزینه بیشتری خواهد بود. پرس حرارتی تی شرت به تحمل حرکت ثابت و بسته شدن قالب نیاز دارد، بنابراین کیفیت بالای قطعات به عملکرد بهتر دستگاه منجر خواهد شد.

  • دستگاه پرس حرارتی از پلاستیک ساخته شده است یا از فولاد؟ فولاد برای ساخت ایده آل است.
  • چه تعداد جوش (در صورت نیاز) در دستگاه وجود دارد؟ هر چه کمتر باشد، بهتر است.
  • چه ضمانتی برای محافظت از خرید مشتری با گذشت زمان ارائه می شود؟ 5 سال استاندارد این صنعت است.
  • آیا امکان بررسی مجدد دستگاه وجود دارد؟

سازنده

پرس حرارتی تی شرت که خراب باشد، به کسب و کار شما کمک نمی کند. برای موفقیت کسب و کارتان، داشتن یک زاپاس برای پرس شکسته و پردازش سریع الزامی است. در مورد اینکه از چه کسی خرید می کنید و تجارت آنها به چه صورت به شما کمک خواهند کرد تا در هنگام خریدتان به حس اطمینان دست پیدا کنید، اطلاعات کسب نمایید.

  • شرکتی که شما از آنها پرس حرارتی می خرید، آیا خدمات معتبری به مشتری ارائه می دهد و پیشتیبانی آموزشی دارد؟
  • آیا آنها منابع عیب یابی آنلاین و بر روی تلفن را فراهم می کنند؟
  • آیا آنها برای حل مسائل مرتبط با مشتریانشان سریع هستند؟
  • آیا این دستگاه پرس حرارتی تی شرت در ایالات متحده آمریکا تولید شده است؟
تاریخچه دستگاه های پنبه ‌چین

زمان

زمان یکی از اجزاء کلیدی جهت موفقیت کارآیی انتقال حرارت است، بنابراین یک زمان سنج دقیق بسیار مهم خواهد بود. یک زمان سنج بر روی دستگاه پرس حرارتی تی شرت، دردسرهای زیاد شما را در طولانی مدت کاهش خواهد داد.

  • آیا خواندن زمان، فشار و دما به صورت دیجیتالی بهتر است یا به صورت آنالوگ؟ برای دقت، دیجیتالی ترجیح داده می شود.
  • آیا زمان سنج با هر برنامه به صورت خودکار نگه داشته می شود؟
  • آیا وقتی زمان به پایان رسید، دستگاه پرس از خود صدای بیپ بیپ در می آورد یا به صورت خودکار باز می شود؟ دستگاه پرس حرارتی تی شرت که به صورت خودکار در هنگام به پایان رسیدن زمان باز می شود، به شما امکان می دهد تا چند کار را در فروشگاه های شلوغ بدون اینکه پوشاک را به مدت طولانی بر روی پرس رها کنید، انجام دهید.
  • آیا پرس حرارتی قابلیت برنامه ریزی شدن دارد؟

دما

دمای دقیق برای دستیابی به کاربرد انتقال حرارت با دوام از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • دستگاه پرس چه نوع گیجی برای اندازه گیری دما دارد؟
  • آیا دستگاه پرس از گرماسنج ساخته شده از دو فلز (تغییرات دمایی بین 5 تا 10 درجه) یا پروب RTD (تغییرات دمایی بین 2 ±) استفاده می کند؟
  • چگونه المان های حرارتی در داخل دستگاه پرس از هم فاصله می گیرند؟ المان ها نباید بیش از 2 اینچ از هم فاصله داشته باشند، چون تنها در این صورت می توان از حرارت لبه به لبه بدون نقاط سرمایی اطمینان حاصل کرد.
  • ضخامت گیره قالب پرس حرارتی تی شرت چه اندازه است؟ گیره های قالب با ضخامت کمتر نسبت به گیره هایی که ضخامت 4/3 اینچ دارند، سریعتر حرارت بیشتری را از دست خواهند داد.
  • افزایش دما تا چه محدوده ای پیش خواهد رفت؟ بعضی از وسایل به حرارت بالای 400 درجه نیاز دارند.
  • چه مدت طول می کشد تا دستگاه پرس به افزایش حرارت برسد؟ 20 دقیقه استاندارد است. ویژگی قدرت خودکار به شما اجازه خواهد داد تا دستگاه پرس را بر روی قدرت مورد نظر خود در یک زمان مشخص تنظیم نمایید، بنابراین وقتی آن را فعال کنید، پرس کردن شروع خواهد شد.

فشار

فشار المان کلیدی دیگری برای اعمال دقیق انتقال حرارت است. داشتن فشار دقیق (کم، متوسط و زیاد) برای زیرلایه و ماده دارای اهمیت زیادی است. شما به اطلاع از فشاری که به طور مساوی در استحکام مناسب اعمال خواهد شد، نیاز دارید.

  • قرائت فشار به صورت دیجیتالی انجام می گیرد یا به صورت آنالوگ؟ اگر آنالوگ است، چگونه تنظیم و اندازه گیری می شود؟ نمایش فشار دیجیتالی یک قرائت دقیق از فشار را بدون حدس زدن به شما ارائه می دهد.
  • آیا فشار فراتر از مرکز تنظیم خواهد شد؟ فشار بیش از مرکز سبب خواهد شد تا بیشتر فشار اعمال شده بر روی دستگاه پرس حرارتی تی شرت به صورت مساوی توزیع گردد.
  • آیا بر روی هر گوشه از گیره قالب یک فشار متعادل وجود دارد؟ با قرار دادن چهار کاغذ مربعی شکل بر روی هر گوشه از دستگاه پرس و بستن دستگاه، فشار متعادل را آزمایش کنید. سعی نمایید تا کاغذها را از دستگاه بیرون بکشید. اگر کاغذی نسبت به دیگر کاغذها راحت تر خارج شد، نشان می دهد که گیره قالب نمی تواند فشار متعادل را بر روی سطح پایین تر پلاتین فراهم کند.
اتحادیه اروپا می خواهد با انبوه زباله های نساجی مبارزه کند

گیره های قالب (پلاتین ها)

یک دستگاه پرس حرارتی تی شرت که دارای گیره قالب استاندارد است، معمولا بین 15 در 15 تا 16 در 20 اینچ اندازه دارد. پلاتین بزرگتر به شما انعطاف پذیری خواهد داد تا بتوانید محصولاتی از تی شرت های XL گرفته تا ژاکت های کلاه دار بسیار بزرگ را تزئین نمایید. گیره های قالب سفارشی در شکل ها و اندازه های بسیار مختلفی برای استفاده های گوناگونی مانند چاپ کردن بر روی کفش ها، ساک های ورزشی، کلاه های منقار مانند و موارد دیگر به کار می روند. این گزینه ها سبب خلق موقعیت های فروش بیشتری برای کسب و کارها می شوند.

  • چه اندازه ای از گیره قالب بر روی این دستگاه، استاندارد است؟ اگر شما قصد دارید تا محصولات بسیار بزرگی را چاپ کنید، گیره قالب بزرگتر برای این کار ایده آل است، اما اگر برنامه دارید تا بیشتر انواع تی شرت ها را چاپ نمایید، یک گیره قالب کوچکتر نیز می تواند کارساز باشد.
  • کدام گیره های قالب سفارشی برای این دستگاه موجود هستند؟
  • آیا گیره قالب زیرین را به راحتی می توان تغییر داد؟ بعضی از ماشین ها به ابزار نیاز دارند و بعضی دیگر دارای مکانیسم تغییر سریع جهت سوئیچ سریع تر گیره قالب هستند تا محصولات مختلف به آسانی چاپ گردند.

توانایی تحمل بار

پرس های حرارتی تی شرت در توانایی تحمل بارشان به شدت متفاوت هستند. سرعت بارگذاری مهم است، اما مهم تر از آن، دقت بارگذاری است. نوعی از پرس حرارتی تی شرت که 100% رزوه دار شده است، هم سرعت و هم دقت بارگذاری را مهیا خواهد کرد و اطمینان می دهد که سطح فشاری صاف بر روی محصول شما اعمال شده است. داشتن محصولی صاف برای چاپ کردن جهت افزایش دوام آن حیاتی است.

  • آیا ماشین قادر است تا یک لباس کوچک، کیف و موارد مشابه را بیش از گیره قالب زیرین برای بارگذاری به دو بخش تقسیم کند؟
  • آیا من می توانم وقتی تی شرت یا پارچه کشباف خودم بر روی دستگاه جهت چاپ بر روی قسمت جلویی و عقبی قرار دارد، آن را بدون تلف کردن زمان بارگذاری مجدد بچرخانم؟

دستگاه پرس حرارتی تی شرت، بنیاد و اساس موفقیت کسب و کارهای چاپ حرارتی محسوب می شود. بسیاری از تزئین کنندگان قادر هستند تا سالانه بیش از هزار دلار را در یک اتاق خواب اضافی، گاراژ یا حتی بر روی یک میز نهار خوری به دست آورند. این مورد را به بسیاری از برندهای خرده فروشی، مغازه های کالاهای ورزشی و گلدوزی ها که مبالغ بیشتری را از طریق چاپ حرارتی به دست می آورند، اضافه کنید تا ببیند که پرس حرارتی تی شرت تا چه اندازه مهم است. این موضوع نوعی سرمایه گذاری در تجارت شما خواهد بود که نباید به آسانی از آن غافل شوید. برای آغاز سریع تجارت، کیفیت را فدای قیمت نکنید. انجام بدون دقت پرس حرارتی تی شرت به خراب شدن سریع پوشاک، از دست دادن مشتریان، از بین رفتن بازاریابی کلامی و در نهایت تعطیلی کسب و کار منجر خواهد شد. کیفیتی که می خواهید ایجاد نمایید، با سرمایه گذاری شما در آن زمینه محقق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *