صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز لباس جدید تیم رئال مادرید؛ نمادی از اتفاق و همدلی
1400/03/22

لباس جدید تیم رئال مادرید؛ نمادی از اتفاق و همدلی

شرکت آدیداس (Adidas) قصد دارد تا از لباس خانگی رئال مادرید برای فصل 2021 الی 2022 پرده برداری کند. این پیراهن دارای طراحی جدیدی است که روح رئال مادرید را منحصر به فرد می کند: به عبارتی نمادی از اتفاق و همدلی بین باشگاه، هواداران و بازیکنان است. این پیراهن ورزشی خانگی، الگویی از اتحاد جامعه رئال مادرید به عنوان یک تن واحد را به تصویر می کشد.
آدیداس با الهام از شهر مادرید و عشق به این باشگاه در سراسر جهان، نماد سفید رئال مادرید را با طرح مارپیچ ظریفی ادغام کرده و آن را در قالب پارچه یک پیراهن ورزشی خانگی مهندسی کرده است. طراحی مارپیچ منعکس کننده فواره های میدان Plaza de Cibeles است. این میدان جزء منطقه ای از مادرید است که باشگاه را به ذهن متبادر می کند و طرفداران این باشگاه برای جشن گرفتن عناوین قهرمانی این باشگاه همگی با هم در آنجا به رقص و پایکوبی می پردازند.
رنگ سفید زمینه این پیراهن با طرح های کوچکی با رنگ نارنجی روشن که نماد خوش شانسی بوده و آبی با وضوح بالا که نمادی از فرهنگ زنده مردم پایتخت است؛ تکمیل شده است. این رنگ های متضاد که با طرح مارپیچ، آرم های اسپانسر باشگاه و نوار سه خطی ادغام شده اند، قسمت برچسب یقه پیراهن را پوشانده اند.
مارکو اومیچیولی (Marco Omiccioli) طراح فوتبالی آدیداس می گوید: «رئال مادرید تیمی ویژه با یک تاریخچه منحصر به فرد است. ما می خواستیم طرح پیراهن های ورزشی این فصل را بی پروا و در عین حال ساده انتخاب کنیم تا منعکس کننده انتظارات از این نشان و رویای پیروزی باشد. طراحی این پیراهن اشاره معناداری به میدان Cibeles داخل شهر و رنگ های استادیوم دارد که بازیکنان و هواداران این باشگاه با افتخار از آنها به عنوان خانه یاد می کنند. ما می خواهیم وقتی هواداران پیراهن این فصل را می پوشند؛ احساس غرور کنند. رئال مادرید همیشه باشگاه متمایز و منحصر به فردی بوده است، و پیراهن ورزشی امسال نیز این تمایز را نشان خواهد داد».
این پیراهن ورزشی جدید با PRIMEGREEN که مجموعه ای از مواد بازیافتی با عملکرد بالاست و حاصل ادغام پایداری در قلب نوآوری است، ساخته شده است. این پارچه جدیدترین ویژگی نوآورانه تنظیم دما در آدیداس یعنی HEAT.RDY – KEEP COOL را در خود دارد؛ هدف این نوآوری ایجاد احساس خنکی، خشکی و اعتماد به نفس در بازیکنان در حین بازی است. نسخه دوم این پیراهن نیز به لطف بهره گیری از فناوری AEROREADY – FEEL READY دارای مزایای مشابهی است؛ این لباس بازیکنان را آماده و راحت نگه می دارد، چرا که رطوبت بدن را جذب کرده و به آنها احساس خشکی می دهد.
این پیراهن ورزشی خانگی جدید، اولین بار قرار است در طول پیش فصل باشگاه پوشیده شود و طرفداران می توانند از همین امروز از طریق وب سایت adidas.com/football، فروشگاه های منتخب آدیداس و رئال مادرید آن را خریداری کنند. این پیراهن از 8 ژوئن در خرده فروشی های منتخب و فروشگاه های مد نیز عرضه خواهد شد.عکس های مجموعه ای از هواداران که لحظات محبوب خود را با پوشیدن پیراهن ورزشی خانگی جدید رئال مادرید با هشتگ #ThisIsGrandeza به اشتراک می گذارند؛ در صفحه تجربیات رسمی این باشگاه به نمایش در می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *