صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت تولید کنندگان تخصصی پوشاک برای کسب و کارهای کوچک
1399/04/21

تولید کنندگان تخصصی پوشاک برای کسب و کارهای کوچک

Specialist Clothing Manufacturers for Small Businesses

زمانیکه شروع به کار می کنید، سفارش مقادیر زیادی از موجودی می تواند بخش قابل توجهی از بودجه شما را درگیر کند. برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک مد، انجام تولیدات محدود یک راه حل مقرون به صرفه، قبل از شروع به تولید در مقیاس کامل است. در بازار فعلی، امکان انتخاب تعداد زیادی از تأمین کنندگان MOQ وجود دارد که به درخواست های مختلفی پاسخ می دهند. با جستجو در پلتفرم های آنلاین، می توانید آنها را برای به دست آوردن بهترین بازخورد دسته بندی کنید، و شروع به دست آوردن قیمت و اطلاعات لازم برای پروژه بعدی تان نمایید. با انتخاب یک تولید کننده لباس که متخصص نیازهای کسب و کار کوچک است، از مزایای زیادی بهره مند خواهید شد که به ارائه یک راه حل تولید مقرون به صرفه و بدون دردسر کمک می کند. در این مطلب به اینکه چطور این نوع تولید کنندگان به کسب و کار شما کمک می کنند، اشاره می گردد.

حداقل مقدار سفارش پایین

برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک، مقدار سفارش در انتخاب تولید کننده لباس یک عامل مهم تلقی می گردد. در گذشته بسیاری از کارخانه های تولید پوشاک، تنها سفارشات عمده را به دلیل هزینه های تولید قبول می کردند، اما امروزه انتخاب های رقابتی تری برای برندهای جدید مد وجود دارد.
با پیشرفت تکنولوژی در بسیاری از کشورهای جهان، تولید کنندگان پوشاک می توانند تولیدات محدود را ارائه دهند. حتی اگر تجربه کمی در زمینه فناوری تولید منسوجات داشته باشید، باز هم سازندگان متخصص تولیدات محدود از ابتدا تا انتها برای شما پشتیبانی فنی فراهم خواهند نمود.
تولید کنندگان پوشاک، محدودیت های بودجه ای کسب و کارهای کوچک در زمان ورود به بازار را درک کرده و قادر به پاسخگویی به طیف وسیعی از الزامات خارج از قالب استاندارد هستند. بسیاری از کارخانه ها از تولید MOQها در مقیاس های کوچک ۵۰ تکه ای بسیار خشنود خواهند شد. در برخی موارد، شما قادر خواهید بود تا کارخانه هایی را پیدا کنید که سفارشات کوچک بین ۱ تا ۵۰ قطعه را با توجه به الزامات طراحی بپذیرند.

سرویس سفارشی براساس موقعیت و جایگاه برند

تمام برندها به لباس های منحصر به فرد نیاز دارند. تولیدات محدود برای شرکت های فعال در بخش های خاصی مانند پوشاک لوکس و لباس ورزشی ایده آل است، چون این نوع پوشاک نیاز به توجه خاصی به جزئیات دارد. با انتخاب یک تولید کننده لباس مناسب، شما یک سرویس اختصاصی را تجربه خواهید کرد که به برند شما یک رویکرد عملی در طول طراحی و تولید ارائه می دهد. این مسئله به داشتن یک آرامش ذهنی و ایجاد یک رابطه خوب بین شما و شریک تولیدی کمک خواهد کرد.

روش رنگ کردن لباس مشکی و بازگرداندن رنگ سیاه

تولید کنندگان تخصصی پوشاک برای کسب و کارهای کوچک - کسب و کار نساجی, صنعت لباس, صنعت پوشاک, تولید لباس, تولید پوشاک

گزینه های تولید کامل

اگر کسب و کار شما به یک نیروی کمکی در زمینه طراحی و تولید یک مجموعه جدید نیاز داشته باشد، بسیاری از تولید کنندگان پوشاک می توانند به شما یک بسته تولید کامل (‏FPP) را ‏ارائه دهند. این سرویس تمام عناصر تولید پوشاک را از ابتدا تا انتها پوشش می دهد، از جمله:

  • نقشه های فنی (‏CAD)
  • تهیه مواد
  • برش الگو
  • نمونه های تولید
  • تولید پوشاک با کیفیت بالا
  • کنترل کیفیت

این روش تولید، منافع قابل توجهی برای کسب و کارهای کوچک دارد، زیرا این روش، اغلب فشارهای پیچیده و فنی تولید پوشاک را از بین می برد. همچنین به شما زمان بیشتری برای تمرکز روی ساخت برند، قبل از راه اندازی خط تولید می دهد.

قیمت گذاری رقابتی برای کسب و کارهای کوچک

در گذشته، MOQهای بزرگ تنها راه دستیابی به قیمت گذاری رقابتی بودند. با این حال، با افزایش تنوع تأمین کنندگان لباس، برندهای کوچکتر قادر به سفارشی کردن نیازهای خودشان برای بهره وری هزینه گردیده اند. همکاری نزدیک با کارخانه های پوشاک به کسب و کارها این امکان را می دهد تا به جزئیات ظریف تر تولید، به جای هزینه های عمده توجه داشته باشند. برای تولید بسته کامل، هزینه ها ممکن است به دلیل ورود شریک تولیدی، کمی بالاتر رود. با این حال، تهیه پارچه مقرون به صرفه و دیگر تلاش های مشترک باعث می گردد تا این روش به فرآیندی سودآور برای ایجاد طرح های شما بدل گردد.

پرسیدن سئوالاتی از تولید کننده لباس MOQ کوچک

چه شما یک برند مشهور باشید و چه تازه برای ورود به صنعت مد پیشقدم شده باشید، چندین سئوال انتخابی وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا تولید کننده مناسب لباس را برای کسب و کار کوچک خودتان پیدا نمایید. برخی از رایج ترین زمینه هایی که باید قبل از شروع پروژه بعدی در نظر بگیرید، عبارتند از:

حداقل مقدار سفارش چیست؟

این یکی از مهمترین سئوالاتی است که باید در تحقیقات اولیه پرسیده شود، چرا که همه تولید کنندگان پوشاک، MOQهای یکسانی نخواهند داشت. برخی از کارخانه های پوشاک، دستور العمل های سختی را در مورد مقادیر و سبک های سفارش رعایت می کنند، در حالیکه برخی دیگر ممکن است بتوانند این دستورالعمل ها را به با شکیبایی و با توجه به طرح کاهش دهند.

در این مرحله لازم است تا در مورد بودجه و MOQها واقع بین باشیم. سفارشات کوچک به طور طبیعی، هزینه بیشتری برای تولید خواهند داشت، به علاوه هزینه های ارائه نمونه نیز ممکن است بیشتر باشند.

زمان متوسط بین ثبت سفارش کالا و تحویل آن چیست؟

فاصله های زمانی بین سفارش و دریافت آن و یا زمان برگشت نیز عناصر مهمی هستند که به خصوص در زمان سر رسید تاریخ های راه اندازی بایستی تعیین گردند. اگر شما به خاطر سفارشات زیادتان در صف انتظار تولید هستید، باید بدانید که گاهی اوقات تولیدات محدود نیز زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارند. بنابراین مهم است که میزان تولید را بررسی کنید.

نحوه کاهش ضایعات برداشت پنبه

در مورد فواصل زمانی با کارخانه پوشاک صحبت کنید و بر سر به روز رسانی های منظم برای اطمینان از اینکه همه چیز طبق برنامه پیش می رود، به توافق برسید.

آیا آنها می توانند پارچه های پایدار را تأمین کنند؟

بازار نساجی در طول دهه گذشته به طور قابل توجهی رشد داشته است و امروزه پارچه های متنوعی برای انتخاب برندهای پوشاک وجود دارند. تولید کنندگان لباس اغلب با تأمین کنندگان پارچه و شرکای تهیه مواد ارتباط دارند، بنابراین به دست آوردن طرح ها و سبک های خاص معمولا ساده است.

از پرسیدن این سئوال که آیا یک تولید کننده می تواند پارچه های پایدار و یا انواع پارچه های خاص را تهیه کند، نترسید. تولید کنندگان لباس تمام تلاش خود را می کنند تا درخواست های ویژه را برآورده نمایند و در دسترس هستند تا به هر سئوالی پاسخ دهند.

تولید کنندگان تخصصی پوشاک برای کسب و کارهای کوچک - کسب و کار نساجی, صنعت لباس, صنعت پوشاک, تولید لباس, تولید پوشاک

آنها می توانند چه نوع لباس هایی را تولید نمایند؟

کارخانه های بزرگ پوشاک، انواع مختلفی از لباس ها را تولید می کنند. با این حال، تولید کنندگانی که در ساخت تولیدات کوچک و خاص دارای مهارت هستند، ممکن است تنها انواع خاصی از پوشاک را تولید کنند. این موضوع می تواند یک مزیت بزرگ برای برندتان باشد، چون پیدا کردن یک متخصص در موقعیت کاری برند شما باعث می شود تا آنها به طور کامل دیدگاه برندتان را درک نمایند.

آیا آنها قادر هستند تا با رشد شرکت، سفارشات بیشتری را تولید کنند؟

همه کسب و کارها برای موفقیت و رشد در آینده اشتیاق دارند. در بیشتر موارد، این مسئله منجر به مقادیر سفارش بزرگتر برای تولید خواهد شد. برای حمایت از این رشد، تولید کننده ای که می تواند ثابت کند که برای ارتقاء رشد برندتان مفید است را انتخاب کنید. از طریق این همکاری، شما نباید نگران پیدا کردن تأمین کننده دیگری برای سفارشات عمده و یا تحمل فشارهای اولیه جهت آماده شدن برای تولید باشید.

اگر تولید کنندگان لباس خاص یا با حجم تولید کم نمی توانند افزایش تولید را تضمین کنند، آنها را رد نکنید. این نوع از رشد می تواند چند سال طول بکشد که در این فاصله زمانی شاید کارخانه رشد پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *