صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز به تعویق افتادن نمایشگاه های ITM و HIGHTEX تا ژوئن سال 2021
1399/02/02

به تعویق افتادن نمایشگاه های ITM و HIGHTEX تا ژوئن سال 2021

برگزارکنندگان دو نمایشگاه بین المللی ماشین آلات نساجی (ITM) و نمایشگاه بین المللی منسوجات فنی و بدون بافت (هایتکس = HIGHTEX) به دلیل همه گیر شدن بیماری کووید- 19 تصمیم گرفته اند تا نمایشگاه ها را تا ژوئن سال 2021 به تعویق بیندازند. بیانه ای که توسط برگزارکنندگان این نمایشگاه ها صادر شده است به قرار زیر است:
نمایشگاه بین المللی ماشین آلات نساجی (ITM) و نمایشگاه بین المللی منسوجات فنی و بدون بافت (HIGHTEX) که هر دو سال یکبار در همکاری با سازمان نمایشگاه های Tüyap و Teknik برگزار می شود، قرار بود امسال با مشارکت TEMSAD بین 2 تا 6 ژوئن (13 تا 17 خرداد 1399) برگزار گردد. اما با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا (کووید-19) همچنان در همه جهان ادامه دارد، برگزارکنندگان این نمایشگاه ها تصمیم گرفتند تا این رویدادها را تا 14 الی 18 جولای به تعویق بیندازند، حال با توجه به شرایط پیش آمده مقرر گردیده است تا این نمایشگاه ها در تاریخ 22 تا 26 ژوئن سال 2021 برگزار شود.

به تعویق افتادن نمایشگاه های ITM و HIGHTEX تا ژوئن سال 2021 - ویروس کرونا, نمایشگاه نساجی, نمایشگاه ماشین آلات, نمایشگاه بین المللی
نمایشگاه های ITM و HIGHTEX که قبلا قرار بود بین 2 تا 6 ژوئن امسال برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا که به نظر می رسد در ماه های آینده همه جهان را با خود درگیر خواهد کرد تا 22 الی 26 ژوئن سال 2021 به تعویق افتاده است.
گروه پروژه ITM و HIGHTEX در بیانه زیر به دلایل به تعویق افتادن این نمایشگاه ها پرداخته است:
“ما به تلاش های خود را برای برگزاری نمایشگاه های ITM و HIGHTEX با جدیت تمام ادامه می دهیم. ما اعتقاد داریم که صنعت نساجی دوباره احیا خواهد گردید و با پایان یافتن بیماری ویروس کرونا به نقطه بهتری خواهد رسید. وقتی همه جهان از کمبود ماسک و لباس های محافظتی رنج می برد، ترکیه به لطف زیر بنای قویی که برای تولید منسوجات، پوشاک و محصولات بدون بافت دارد، توانسته است تا در بین بزرگترین تولیدکنندگان پارچه های بدون بافت در جهان و همچنین اروپا قرار گیرد. ما می دانیم صنعت نساجی ترکیه که امروزه برای ارائه مزایای سلامتی به همه جهانیان به تولید ماسک ها و لباس محافظتی اقدام می کند، می تواند در این فرآیند بیشتر رشد کند و سرمایه گذاری های خودش را با سرعت بیشتری ادامه دهد. ما اعتقاد داریم که این همکاری و قدرت در صنعت نساجی ترکیه یک تأثیر مثبت بر روی رویدادها ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل ما معتقد هستیم که نمایشگاه های ITM و HIGHTEX باید تا سال 2021 به تعویق بیفتند تا فرصت های بیشتری برای صنایع نساجی جهان و ترکیه فراهم گردد، بنابراین ما انتظار داریم که بعد از پایان یافتن شیوع ویروس کرونا، این صنایع با شتاب بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند”.

ائتلاف جهانی خواستار برچسب گذاری دیجیتالی برای پوشاک است

ادامه داشتن مراحل آماده سازی نمایشگاه ها

برای دور هم جمع کردن صدها تولیدکننده و سرمایه گذار جهانی که تمایل دارند تا زمینه های فناوری پیشرو را توسعه دهند، آماده سازی برای برگزاری نمایشگاه های ITM و HIGHTEX با جدیت تمام همچنان ادامه دارد. آخرین فناوری ها و محصولات جدید در نمایشگاه های ITM و HIGHTEX نمایش داده خواهد شد، بنابراین سرمایه گذارانی که سال آینده از سراسر جهان به بازدید این نمایشگاه ها می آیند، دریچه های جدیدی در مجمع قرار داد استانبول و مرکز کنگره بر روی آنها گشوده خواهد شد.
در نمایشگاه ITM سال 2018، تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی به نمایش آخرین محصولات فناوری خودشان اقدام نمودند و نمایشگاه تجاری را به یکی از بزرگترین گردهمایی ها در جهان تبدیل کردند، به گونه ای که نمایشگاه میزبان 1150 غرفه دار از 64 کشور دنیا و 58942 بازدیدکننده (که 14248 آنها بازدیدکننده خارجی بودند) از 94 کشور خارجی بود.
نمایشگاه های ITM 2021 و HIGHTEX 2021 به طور همزمان در همکاری با سازمان نمایشگاه های Tüyap و Teknik برگزار خواهند شد. این نمایشگاه ها با مشارکت TEMSADiin در 12 سالن که در مساحتی حدود 120 هزار متر مربعی واقع شده  اند، میزبان 1250 غرفه دار بین المللی خواهند بود که جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه خواهند گذاشت. با برنامه ریزی کردن برای میزبانی از ده ها هزار نفر از بازدیدکنندگان جهانی، شرکت های پیشرو در زمینه فناوری نساجی در جهان با جدیدترین مدل های خود در این نمایشگاه های تجاری شرکت خواهند کرد و آخرین پیشرفت های خودشان در زمینه فناوری های تولید منسوجات فنی و بدون بافت را به نمایش خواهند گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *