صفحه اصلی رویدادهــا نمایشگاه آلتکس ۲۰۱۹ اوکراین
1398/03/26

نمایشگاه آلتکس ۲۰۱۹ اوکراین

ALLTEX – THE WORLD OF TEXTILE 2019

ALLTEX(آلتکس) یک نمایشگاه تخصصی است که کل چرخه تولید پارچه را از تولید کننده به مشتری متصل می کند. موفقیت این رویداد با مشارکت مداوم شرکت های تخصصی، ارائه محصولات جدید، شرکت های جدید و برگزاری رویدادهای تجاری، و همچنین بحث در مورد موضوعات تخصصی صنعت نساجی و ارائه محصولات جدید، به دست می آید.
ALLTEX یک پلت فرم برای خرید، پیدا کردن بازیگران جدید بازار، ایجاد ارتباطات مفید، کسب تجربه و توسعه کسب و کار است. فرمت این رویداد به شرکت کنندگان در نمایشگاه اجازه می دهد تا بر اساس ارتباط با مشتری نهایی، عقد قراردادهای جدید، مذاکره با شرکا و رقبای خود، گسترش یابد. تماس مستقیم با مشتریان نهایی، فرصتی ایده آل برای بررسی و مطالعه تقاضای بازار است.
ALLTEX برای بازدیدکنندگان یک فضای مناسب است که در طی 4 روز با شرکای تجاری خود ملاقات کنند، تامین کنندگان جدید پیدا کنند و محصولات موردنیاز برای فصل آینده  خود را خریداری کنید.
آلتکس شرکت هایی را دعوت می کند که فعالیت های خود را در زمینه تولید و توزیع پارچه ها، نخ، لوازم جانبی، تجهیزات تخصصی، طراحان مد و کارخانه های پوشاک، تولید کنندگان نساجی، و همچنین کسانی که خدمات خود را در زمینه خیاطی، آموزش، و توسعه حرفه ای صنعت نساجی ارائه می دهند، پوشش دهند.

نمایشگاه نساجی ۱۴۰۲ - ایران تکس (IRANTEX 2023)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *