صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز چگونه می توان میزان فروش را در فروشگاه آنلاین مد افزایش داد؟
1399/01/15

چگونه می توان میزان فروش را در فروشگاه آنلاین مد افزایش داد؟

کارشناسان پیش بینی کرده اند که در حدود ۷۹ درصد از فروشگاه ها به وسیله دستگاه های مربوطه خودشان، فروش آنلاین را انجام دهند، ۵۱ درصد از افراد، از طریق دستگاه خودشان به خرید اقدام کنند و 15 درصد از آن ها فوراً كلیك نمایند تا خریدی فوری انجام دهند. با این حال، تمام افراد به لباس و کیفیت خوب نیاز خواهند داشت و آن ها به جای فروشگاه فیزیکی، از فروشگاه اینترنتی کمک می گیرند. این موضوع به این علت است که انواع زیادی از مدل های لباس  در دسترس است که یک فروشگاه فیزیکی نمی تواند دارای آنها باشد و در نهایت این ویژگی آن را به بهترین گزینه برای خرید لباس تبدیل می کند. بنابراین اگر می خواهید فروش فروشگاه مد خود را بصورت آنلاین افزایش دهید، باید سطوح خاصی را تکمیل کنید که به شما این امکان را می دهد که در تجارت آنلاین تان موفق شوید. یک شرکت طراحی وب خوب در این فرآیند با ایجاد یک وب سایت برای تجارت البسه تان، به شما کمک خواهد کرد.
آن ها از جدیدترین ابزارها و فناوری ها استفاده می کنند تا وب سایتی منحصر به فرد، فریبنده، بدون باگ و اشکال و همچنین کاربرپسند را برای شما فراهم کنند. با این وجود، روش های مهم دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن ها می توانید فروش آنلاین خود را افزایش داده و تعداد خوبی از مشتریان را نیز به خود جلب کنید. برای برداشتن اولین قدم در افزایش فروش، این مطلب روش های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که به طور خلاصه راهکاری موفقیت در این عرصه را برای شما توضیح می دهد.

راه های افزایش فروشِ فروشگاه اینترنتی شما:

در زیر برخی از مهم ترین روش ها آورده شده  است که به شما در رسیدن به هدف، یعنی افزایش فروش آنلاین فروشگاه های البسه تان، کمک می کند.

1.مرتباً معاملات را ارائه دهید:

بسیاری از بازارهای آنلاین به فریفتن خریدار کمک خواهند کرد تا از گزینه کد تبلیغی استفاده کنند. این پیشنهادات و معاملات باعث می شود تا خریداران بتوانند لباس مورد علاقه خود را با قیمتی پایین تر از قیمت اصلی لباس مشخص شده خریداری کنند. این معاملات در فستیوال ها، تعطیلات، فروش فصلی و در یک زمان خاص و بدون هیچ دلیلی ارائه می شود. این عناصر نقش عمده ای در افزایش فروش آنلاین فروشگاه ها دارند.

2.مشتریان را از طریق بازاریابی ایمیلی، وادار به خرید کنید: 

بازاریابی از طریق ایمیل، یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از طریق آن مستقیماً به مشتریان خود در مورد ورود جدید لباس و لوازم جانبی اطلاع دهید. با این حال، بازاریابی ایمیلی تنها زمانی اتفاق می افتد که فروشگاه آنلاین خود را باز کرده و آن را از طریق ایمیل به کل بانک اطلاعاتی و داده ها منتشر کنید. پس از طی این مراحل، به تدریج می توانید روند ارسال خبرنامه را شروع نمایید تا هر هفته ورود جدید لباس های شما را مشخص و هایلایت  کند. شرکت طراحی وب در روند طراحی وبسایت به شما کمک می کند و در زمینه طراحی و ایجاد قالب برای ایمیل هایتان هم خدماتی ارائه می دهد. آن ها در طراحی هر یک از ایمیل ها به گونه ای عمل خواهند کرد که باعث جلب توجه مشتریان خواهد شد.

تولید ژاکت آلومینیومی از کپسول های نسپرسو

3.وبلاگ خود را ایجاد نمایید:

وبلاگ یکی از بهترین راه ها برای تعیین یک فروشگاه به عنوان پیشرو در صنعت مورد نظر محسوب می شود و همینطور به عنوان روشی غیرمستقیم عمل می کند که از طریق آن می توانید به همان کیفیت، فروشگاه آنلاین پوشاک خود را نیز تبلیغ کنید. شما باید لینک فروشگاه اینترنتی خود را در وبلاگ درج نمایید، اطلاعات مختصری در مورد نوع لباس هایی که می فروشید و سایر کالاهایی که در آن آمده است را تهیه کنید. به یاد داشته باشید، محتوای شما باید به قدری قوی باشد که به جلب توجه مخاطبان آنلاین کمک کند. وبلاگ های باکیفیت، تأثیر بسیار خوبی بر روی مشتریان می گذارند و این موضوع باعث می شود تا فوراً آ ن ها را نسبت به فروشگاه آنلاینتان کنجکاو کنید. این بهترین راه برای افزایش فروش فروشگاه پوشاکتان بصورت آنلاین خواهد بود.

4.عکس های پشت صحنه را به مشتریان خود ارائه دهید:

همه افراد به تماشای فیلم و ویدئو علاقه دارند و چون اشتراک گذاری آن ها بسیار آسان است، می توانند مستقیماً عمق و وضوح محصولات شما را افزایش دهند. این تنها کاری نیست که این ابزارها می توانند انجام دهند؛ فیلم های با کیفیت به کسب شهرت خوب در میان مخاطبان هدف کمک خواهند کرد. زمانی که یک فروشگاه آنلاین را اداره می کنید، پشت صحنه ویدئویی مانند لوازم مدل، ساخت لباس، نمایش مد، دوخت و دوز، انتخاب مواد مختلف و غیره را در آن قرار دهید. زمانی که همه عناصر مهم را در ویدئو جای دادید، جرقه فروش کسب و کار آنلاین شما زده می شود. توسعه دهندگان وب یک سرویس طراحی وب تجارت الکترونیکی فوق العاده را فراهم خواهند کرد که ویدئوها شامل تمامی جنبه های اصلی محصولات شما خواهند بود.

5.به رسانه های اجتماعی بپیوندید:

وقتی شما با یک شرکت خوب آشنا شدید، به شما در زمینه راه حل های طراحی وبسایت تجاری کمک می کند که شما می توانید به متخصصان بگویید که تمام لینک های پلتفرم های اجتماعی که در موفقیت سرمایه گذاری آنلاین به شما کمک خواهند کرد را برایتان راه اندازی نمایند. قبل از اینکه یک بستر اجتماعی جدید را به عنوان کانالی برای افزایش فروش آنلاین خود اضافه نمایید، باید تحقیقاتتان را در این حوزه کامل کنید. انواع مختلفی از شبکه های اجتماعی، مانند فیسبوک، توئیتر، یوتیوب، اینستاگرام، پینترست، تامبلر، لینکدین، گوگل پلاس، کورا، پریسکوپ و موارد دیگر وجود دارد. بررسی کنید که هر یک از این بسترها چگونه در ارتقاء سطح فروشگاه های آنلاین رفتار می کنند و بر این اساس فعالیت خود را ادامه دهید.

6.مطمئن شوید که تمام محصولاتتان را بر روی پلتفرم اجتماعی مشخص کرده اید:

باید تصمیم و هدف خود را مشخص و کاملا مرتب برای بازاریابی رسانه های اجتماعی نشان دهید تا ثمره خوبی کسب کنید. با توجه به نوع فالورهایی که برایشان معرفی محصول انجام می دهید، باید هر روزه یا 2 الی 3 بار در روز، پست قرار دهید. شما باید تصاویر فریبنده ای از مدل های لباس هایتان را انتخاب کنید و به همراه فروش های فصلی یا فروش های آخر هفته، آنها را پست نمایید که باید برای مدت معینی در دسترس باشند. همواره این نکته را در ذهن داشته باشید که لحظه ای که چنین فروش هایی را پیشنهاد می نمایید، مطمئن باشید که لینک مستقیم خرید را در همانجا قرار داده اید تا مشتریان علاقمند بتوانند بلافاصله بعد از تصمیم گیری، خرید خود را انجام دهند. همچنین می توانید از فالورهایتان بخواهید تا عکس هایی که با لباس جدید را گرفته اند، در پیج شما به اشتراک بگذارند. این امر به ایجاد تعامل مناسب کمک خواهد کرد و باعث افزایش فروش آنلاین نیز خواهد شد.

هوش مصنوعی در بازرسی پارچه

7.بازاریابی از طریق نامه تبلیغاتی را آزمایش نمایید:

هیچ مانعی وجود ندارد که شما نتوانید از بازاریابی نامه تبلیغاتی استفاده کنید، چرا که کسب و کار شما یک فروشگاه فیزیکی ندارد. برای اینکه مشتریانتان به طور کامل از سیستم بازاریابی نامه تبلیغاتی بهره مند شوند، باید محتوای توصیفی، پیشنهادهای ویژه، تخفیف ها و آدرس اینترنتی فروشگاهتان را درج کنید. این امر در ترغیب مشتریانتان برای قدم نهادن به مرحله ی بعدی، یعنی مراجعه به فروشگاه پوشاک آنلاین و خرید محصولات مورد علاقه شان موثر خواهد بود. به نقاط محلی موجود در روزنامه نگاه کنید تا بهترین مکانی را پیدا نمایید که بتوانید تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود را در آنجا درج نمایید.

8.سیستم پیام رسانی خودتان اعم از گوشی تلفن همراه یا رایانه ی شخصی را ارتقا دهید:

هرگز از فراهم کردن یک سیستم برای به روزرسانی پیام رسان های خودتان غفلت نکنید، زیرا این امکان را به مشتریان می دهد تا اطلاع یابند که چه موقع می توانند کالاهای مورد نظرشان را از فروشگاه آنلاین خریداری کنند. وقتی URL را برای کاربران تلفن بیان می کنید، بسیار مراقب باشید. با آرامش صحبت کنید و کلماتی را که درک آنها بسیار دشوار است، هجی نمایید، بنابراین مشتریانتان وقت مورد نیاز را برای نوشتن URL به دست می آورند.

9.از مشتریان و ارباب رجوع بخواهید تا شما را نقد کنند:

به نظر می رسد که بازاریابی دهان به دهان بسیار مهم است و ابزاری قدرتمند برای بازاریابی به حساب می آید. سایت های بررسی مانندYahoo Local ، Google Local و Yelp از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار هستند. هدف شما این است که تا حد ممکن بررسی های بیشتری را انجام دهید، کسب و کار خود را متمایز کنید و فروش آنلاین را نیز در این فرایند افزایش دهید. برای تأمین خدمات به مشتریان متمرکز شوید تا پاداش آن دریافت کنید.

کلام آخر

اطلاعات ارائه شده در این مطلب، به شما كمك خواهد کرد تا هنگام تلاش برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود، كاملاً متوجه باشید كه چه کاری باید انجام دهید. با پیروی از نکات موجود در این مطلب، مطمئناً هدف خود را تحقق خواهید بخشید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *