صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز محبوب ترین لباس ها و مدل هایی که هرگز از مد نمی افتند
1399/01/22

محبوب ترین لباس ها و مدل هایی که هرگز از مد نمی افتند

Biggest Fashion Trends

ممکن است در پاره ای از اوقات، درک و پیش بینی اینکه صنعت مد چه مسیری را طی خواهد کرد، ساده و آسان نباشد. یک تکه از لباس ممکن است روزی منحصر به فرد و مد روز باشد و روز بعد به عنوان لباس دورریختنی در نظر گرفته شود. برای بسیاری از افرادی که سعی می کنند همیشه مورد توجه باشند، پیش رفتن با مد روز مستلزم صرف مقادیر زیادی پول است.
البته همه ما نمی توانیم اینطوری زندگی کنیم (و اینگونه لباس بپوشیم). خوشبختانه برخی از سبک ها و گرایش ها وجود دارند که به محض اینکه کاملا بصورت فراگیر مد شدند، همچنان متداول می مانند. بسیاری از برندها، لباس هایی را ارائه می دهند که بارها و بارها می توانند پوشیده شوند، بدون اینکه از مد بیفتند.
لیست این مطلب را که شامل بهترین و کم نظیرترین مدهای لباس است، دنبال نمایید و مطمئن باشید که می توانید با اطمینان روی لباس هایی سرمایه گذاری داشته باشید که برای همیشه در کمد لباس شما ماندگار خواهند شد. دفعه بعد که به مانکن های زنانه نگاه می کنید، خواهید دید که شما در حال حاضر همه لباس های لازم را دارید و می توانید در خانه دنبالشان بگردید، بدون اینکه به هزینه بیشتری نیاز داشته باشید.

کت ترانشه

همه ما حداقل یک کت ترانشه در کمد خود داشته ایم، حتی اگر فقط برای یک فصل از آن استفاده کرده  باشیم. این لباس شیک و غیررسمی (کژوال) برای بسیاری از موقعیت ها عالی است و برای هر دو گزینه ی “یک روز در دفتر یا یک شب در بیرون” مناسب است. مهمتر از همه، اگر یک کت ترانشه ساخته شده از ترمه خریداری کرده اید، حتی می توانید در فصل زمستان نیز از آن استفاده کنید.

محبوب ترین لباس ها و مدل هایی که هرگز از مد نمی افتند - مد, فشن, طراحی مد, صنعت پوشاک

کت ترانشه توسط توماس بربری طراحی شده است که در ابتدا توسط سربازان انگلیسی پوشیده می شد. امروزه این نوع از پوشش، بسیار مورد توجه و محبوب افراد مشهور است. با توجه به طراحی براق و شیک آن، همه ما به یک کت ترانشه نیاز داریم تا گرم شویم و از باران در امان بمانیم، بنابراین این کت ما را بسیار جذاب جلوه می دهد.

ائتلاف جهانی خواستار برچسب گذاری دیجیتالی برای پوشاک است

کفش پاشنه بلند سیاه

آیا چیزی زنانه تر، جذاب تر، کلاسیک تر و مهمتر از همه، همه کاره تر از یک جفت کفش پاشنه بلند سیاه وجود دارد؟ شما هرگز نمی توانید با یک جفت کفش سیاه اشتباه گرفته شوید و پاشنه پا فقط یک افزودنی مناسب برای زیبایی ظاهری افراد محسوب می شود. شما واقعاً نیازی به پوشیدن کفش پاشنه بلند ندارید، زیرا این کفش آنقدر کلاسیک و بی انتهاست که همیشه جالب به نظر می رسد.

محبوب ترین لباس ها و مدل هایی که هرگز از مد نمی افتند - مد, فشن, طراحی مد, صنعت پوشاک

برای زیباتر کردن سبک خود، می توانید یک جفت از کفش را با جزئیاتی مانند پابند، الماس یا سایر لوازم جانبی انتخاب کنید که کمی آن را جذاب تر می کند. ما پیشنهاد می کنیم تا روی یک جفت کفش پاشنه بلند محکم سرمایه گذاری نمایید، زیرا آنها به احتمال زیاد سال ها در خدمت شما خواهند بود.

عینک آفتابی آویاتور

آیا شما آماده اید تا مانند یک ستاره هالیوود به نظر بیایید؟ فقط بروید و یک جفت عینک آفتابی آویاتور بخرید. این عینک در ابتدا در سال 1936 توسط Bausch & Lomb طراحی شد و توسط خلبانان برای محافظت از چشمانشان هنگام پرواز مورد استفاده قرار می گرفت (این همان جایی است که نام این محصول به دست آمد).

محبوب ترین لباس ها و مدل هایی که هرگز از مد نمی افتند - مد, فشن, طراحی مد, صنعت پوشاک

در بین همه مارک های عینک آفتابی، Ray-Ban موفق شد تا با فروش جفت عنیک های آویاتور خود، به موفقیت و ثروت زیادی برسد؛ آنها اکنون شاید معروف ترین لوازم جانبی مد باشند که می توانید آنها را خریداری کنید. چه نکته دیگری باید در هنگام فروش در نظر گرفته شود؟ عینک آفتابی اویاتور، مدل مخصوص هر لباسی را دارد و آنها اغلب مختص به یک جنسیت خاص نیستند، بنابراین شما و شریک زندگیتان می توانید همان عینک را به اشتراک بگذارید و با هم از آن استفاده کنید.
عینک آویاتور برای روزهای طولانی در کنار ساحل در طول تابستان، انتخاب خوبی است. آنها کلاسیک هستند و به خوبی با لباس های محافظ زنانه یا هر سبک دیگری از بیکینی همخوانی دارند و به شما می آیند.

زیپ قابل بازیافت و ضد آب شرکت YKK

شلوار جین

آیا شلوار جین واقعا به معرفی نیاز دارد؟ هنگامی که شلوار جین خود را خریداری کردید، برای تمام فصول و هر لباس مناسب شما خواهد بود. در محل کار تا یک مهمانی غیررسمی، زمانی نیست که حداقل یک نفر را نبینید که شلوار جین خود را با افتخار نپوشد. با این وجود، پیدا کردن بهترین جین برای استفاده همیشگی، آسان نیست.

محبوب ترین لباس ها و مدل هایی که هرگز از مد نمی افتند - مد, فشن, طراحی مد, صنعت پوشاک

تیشرت سفید

لباسی ساده تر و زیباتر از تیشرت سفید وجود ندارد. تیشرت سفید شاید بی نظیر ترین لباسی باشد که می توانید در کمد لباس خود داشته باشید و می توانید آن را در موارد متعددی بپوشید، به گونه ای تقریباً هر روز می توانید از همان نوع تیشرت استفاده نمایید (اما ممکن است هر بار شستن آن بهتر باشد).

محبوب ترین لباس ها و مدل هایی که هرگز از مد نمی افتند - مد, فشن, طراحی مد, صنعت پوشاک

می توانید لباس خود را زیر یک توری لایه لایه کنید، به یک پیراهن بچسبانید، با یک جوراب آن را هماهنگ نمایید، یا فقط گاه به گاه آن را بر تن کنید و آن را با یک جفت شلوار جین بپوشید. به عبارت دیگر، یک تیشرت سفید نوعی لباس ضروری است که به معنای واقعی کلمه با هر چیزی سازگار است.

پالتو شتری

کت های ترانشه تنها قطعه ای از لباس های بیرونی محسوب نمی شوند که افراد وابسته به مد، بارها و بارها از آنها استفاده می کنند. پالتو شتری برای زنان و آقایان یک انتخاب جسورانه و شیک است که با همه چیز و بر تن هرکسی سازگار است.

محبوب ترین لباس ها و مدل هایی که هرگز از مد نمی افتند - مد, فشن, طراحی مد, صنعت پوشاک

فاستونی یا پارچه پشمی چهارخانه

پارچه پشمی چهارخانه در دهه 1830 در لندن توسط تاجری که ظاهراً کلمه “tweel” را بر روی برچسب اشتباه گرفته بود، اختراع شد. امروزه پارچه پشمی چهارخانه یکی از محبوب ترین پارچه ها به شمار می آید و Chanel آن را به عنوان بخشی از مد خود تبدیل کرده است. شما می توانید کت خود را بر روی لباس، دامن، کاپشن و حتی کیف بپوشید. از همه مهمتر، شما لزوماً نیازی به خرید یک قطعه از Chanel ندارید، زیرا امروزه اکثر مارک ها و برندها حداقل یک لباس فاستونی در مجموعه خود دارند.

محبوب ترین لباس ها و مدل هایی که هرگز از مد نمی افتند - مد, فشن, طراحی مد, صنعت پوشاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *