صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز اختراع یک فناوری جدید برای جلوگیری از جعل لباس توسط شرکت Nitches
1400/11/21

اختراع یک فناوری جدید برای جلوگیری از جعل لباس توسط شرکت Nitches

US' Nitches launches tech to prevent counterfeiting of clothing

شرکت Nitches Inc که در زمینه تولید انواع لباس و اکسسوری فعالیت می‌ کند و در ایالات متحده مستقر است؛ اعلام کرده که قصد معرفی سیستم صحت سنجی شخصی (Owner Verification System) موسوم به OVS را دارد (این سیستم در مراحل ثبت اختراع است). هدف شرکت Nitches از معرفی این فناوری، اثبات اصالت مجموعه های شخصی گران قیمت و منحصر به فردی است که برای سلبریتی ‌ها و اینفلوئنسرها ایجاد شده اند.

این شرکت در بیانیه ای رسانه ای اعلام کرد قصد دارد فناوری OVS را در اختیار کسب و کارهایی قرار دهد که می خواهند در آینده از کالاهای خود در برابر جعل محافظت کنند.

شرکت Nitches یک کد QR منحصر به فرد را به هر یک از کالاهای تولیدی خود می دوزد. خریداران می توانند با اسکن این کدها، محصولات خود را با شماره تلفن یا آدرس ایمیل‌ شان در اپلیکیشن اختصاصی تلفن همراه Nitches به نام خود ثبت کنند، و بدین وسیله تائیدیه مالکیت و اصالت کالایی که خریداری کرده اند را بگیرند. اپلیکیشن اختصاصی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده و کاربری آن بسیار آسان است.

بازار منسوجات خودرو در حال رشد است

فناوری OVS متعلق به شرکت Nitches پس از اسکن کد QR، اطلاعات لباس را در یک بلاک ‌چین ذخیره می کند تا اطمینان حاصل شود که تراکنش کاملاً ایمن و مطمئن است. در ضمن محیط های متاورس مبتنی بر بلاک ‌چین به Nitches اجازه می دهند تا از NFTهای (توکن های غیرقابل تعویض) خود در دنیای دیجیتال محافظت کند که منجر به افزایش تعامل و مالکیت ایمن تر می شود.

جان مورگان (John Morgan)، مدیر عامل شرکت Nitches در این باره می گوید: «از آنجاییکه ما فقط با سلبریتی ها سر و کار داریم و مجموعه هایمان فقط شامل 200 تا 300 قلم کالای منتخب است؛ لذا باید از مالکیت معنوی و برند لوکس خود محافظت کنیم. ما معتقدیم فناوری مورد تائید ما بازی را به نفع سایر شرکت هایی که نگران محصولات تقلبی هستند، از مد گرفته تا تجهیزات ورزشی و اثاثیه منزل، تغییر خواهد داد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *