صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز عرضه غشاء ePE به بازار توسط شرکت گورتکس
1400/08/01

عرضه غشاء ePE به بازار توسط شرکت گورتکس

Gore-Tex introduces ePE membrane

شرکت گورتکس (Gore-Tex) قصد دارد تا استفاده از پلی اتیلن انبساط یافته (ePE) را به عنوان یک بستر مکمل و به عنوان پایه ای برای فناوری های غشایی خود معرفی کند. در همین راستا می توان در مراسم معرفی محصولات جدید مصرفی این برند در مجموعه پاییز و زمستان 2022، نام غشاء جدید ePE را نیز مشاهده نمود.

قرار است محصولات دارای غشاء جدید ePE در مجموعه ای از اقلام مصرفی کاربردی مثل لباس های بیرون پوش و لایف‌ استایل، کفش های لایف ‌استایل و دستکش های ورزشی برفی مختص به مشتریان منتخب برندهای Adidas، Arc’teryx، Dakine، Patagonia، Reusch، Salomon و Ziener مورد استفاده قرار بگیرند.

شرکت گورتکس دهه ها دانش علمی و تخصص خود در زمینه پلیمر را در خدمت ترکیب مواد و فرآیندهای مناسب قرار داده تا بدین وسیله بتواند ePE را در قالب یک ماده فوق العاده ریز متخلخل به بازار عرضه نماید. غشاء جدید دارای نسبت استحکام به وزن بالایی است؛ از این رو برای ساخت کامپوزیت های بسیار سبک و نازک مناسب می باشد.

این کامپوزیت ها ضمن اینکه عملکرد مکانیکی بسیار مناسبی دارند؛ بسیار با دوام بوده و ردپای زیست محیطی پایینی دارند.زمانیکه این مواد با پلی اورتان (PU) ترکیب می شوند؛ یک غشاء مقاوم در برابر آب، ضد باد و قابل تنفس با جرم پایین غشایی ساخته می شود که ضمن کاهش ردپای کربن، می توان آن را توسط Higg MSI اندازه گیری کرد. در ضمن غشای جدید فاقد PFCهای مشکل زا برای محیط زیست است.

هوش مصنوعی در بازرسی پارچه

تیم گورتکس با بیش از 11 هزار سازمان و فرد همکاری می کند و درآمد سالانه معادل 3.8 میلیارد دلار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *