صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز پنج اپلیکیشن مد که به آن احتیاج دارید
1399/01/20

پنج اپلیکیشن مد که به آن احتیاج دارید

5 Fashion Apps You Need on Your Phone

به سازماندهی کردن کمد لباستان نیاز دارید؟ به دنبال روشی آسان برای یافتن کالاهای دست دوم هستید؟ دوست دارید تا یک فروشنده شخصی همانند افراد مشهور مورد علاقه تان داشته باشید؟ این اپلیکیشن های مد اطمینان می دهند تا از طریق خرید کردن آنلاین و ارزیابی سبک پوشش به شما کمک کنند.

Stylebook

آیا تا به حال با فکر مرتب کردن کمد لباستان از خواب بیدار شده اید؟ Stylebook دارای مجموعه ای است که به شما احساس سازماندهی و مرتب شدن را برای شروع روز می دهد. این آپ به شما اجازه می دهد تا به آسانی هر چیزی را در کمد لباستان فهرست بندی کنید، به شما امکان می دهد تا ظاهر خود را مرتب نمایید و دیگر لیست های بسته بندی را به وجود آورید. این اپلیکیشن به شما اطلاعات زیادی را در مورد چیزهایی که شما می خواهید، ارائه می دهد و با داشتن یک بخش آماری سبک به شما هر چیزی را در مورد ارزش کمد لباستان به تفکیک بیشترین رنگ هایی که متعلق به شماست تا ویژگی مورد علاقتان را خواهد گفت و سابقه ای از نحوه پوشیدن بعضی از لباس هایتان را اغلب حفظ می کند. وقتی شما تلاش می کنید تا حجم کمد لباستان را کم کنید یا یک خرید گران قیمت را توجیه نمایید، این ویژگی به تنهایی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

پنج اپلیکیشن مد که به آن احتیاج دارید - مد, طراحی مد, صنعت پوشاک, برند

The Hunt

گشتن در اینستاگرام و اتفاقی پیدا کردن یک لباس شیک می تواند هیجان انگیز باشد، اما وقتی متوجه شوید که هیچ برچسبی وجود ندارد و ایده ای برای خریدن لباس ندارید، به احساس بدی گرفتار می شوید. این اپلیکیشن می تواند این مشکل را حل کند. وقتی کاربران استفاده از “hunt” را شروع کنند، افراد می توانند تصویر پست شده را بررسی کنند و اطلاعاتی را که کجا می توانید لباس را پیدا کنید، در اختیار شما قرار دهند. از سویی دیگر، اگر شما با مشاهده وسیله ای، آن را شناسایی نمایید، می توانید به حل مشکل خرید یا به اصطلاح شکار کردن (hunt) نیز کمک کنید. اپلیکیشن هانت (Hunt) دارای مجموعه ای از ویژگی های دیگر نیز هست که گزینه ایجاد نظرسنجی که کاربران می توانند به شما در مورد تصمیم گیری جهت پوشیدن لباس یا خرید کردن کمک نمایید، از جمله این ویژگی هاست.

تولید ژاکت آلومینیومی از کپسول های نسپرسو

پنج اپلیکیشن مد که به آن احتیاج دارید - مد, طراحی مد, صنعت پوشاک, برند

Stitch Fix

پروفایل خود را با اولویت های استایل، اندازه و قیمت پر نمایید و پنج تکه لباسی که مستقیما به درب منزلتان تحویل داده می شود را با دقت انتخاب کنید. بعد از امتحان کردن این تکه ها، شما گزینه خرید کردن هر تکه ای را خواهید داشت و می توانید هر چیزی که مورد پسند شما نیست را باز پس بفرستید. اما بهترین قسمت این نوع خرید چیست؟ در این نوع خرید، هزینه ارسال و بازگرداندن لباس رایگان است. با توجه به تکه های لباسی که براساس استایل انتخاب می شوند، می توان Stitch Fix را یک روش عالی جهت آزمایش لباسی که ممکن است به آن نیاز نداشته باشید دانست. اگر شما به خرید کردن و بازگرداندن لباس ها ادامه دهید، آپ یک ایده از چیزی که دوست دارید را به شما ارائه خواهد داد. انتخاب شما با توجه به رنگ ها و پارچه های متنوع به دستیابی به یک استایل شخصی بسیار مؤثر و ساده ادامه خواهد داد. چه چیز جالب دیگری در مورد این اپلیکیشن وجود دارد؟ این اپلیکیشن به اشتراک ماهانه نیاز ندارد. شما بدون ارائه پرداخت هایی که مستلزم وقت است، از کار خود عقب نخواهید ماند. در صورت تمایل می توانید یک لباس را سفارش دهید یا مجموعه ای از تحویل های خودکار را تنظیم کنید.

پنج اپلیکیشن مد که به آن احتیاج دارید - مد, طراحی مد, صنعت پوشاک, برند

.PS Dept

این اپلیکیشن، خدمات واقعا مطلوبی به مشتریان ارائه می دهد و کارشناسان سبک در PS Dept. به سئوالات مشتریان به صورت مستقیم بر روی سیستم پیام دهی پاسخ می دهند. به عنوان مثال، اگر شما تصوری در مورد یک کمربند خاص در ذهنتان دارید، اما ایده ای جهت پیدا کردن آن ندارید، به سادگی می توانید درخواستی جهت توضیح رنگ، ماده، اندازه و موارد دیگری که به دنبال آن هستید را ارسال نمایید. کارشناسان استایل بر روی آپ به شما انتخاب مواردی که می توانید آنها را خریداری کنید، می دهند. این حالت در اصل مثل خرید کردن حقیقی شما به نظر می رسد. اگر عضویت وی آی پی داشته باشید، می توانید با وارد شدن به برنامه در حالت های کارمند داخلی یا اینفلوئنسر فعالیت داشته باشید. این برنامه با توجه به عضویتی که انتخاب می کنید به شما دسترسی به خریدهای عمده، ملاقات با طراح و حتی فرصت های ارتباط مستقیم با طراحان استایل را می دهد.

هوش مصنوعی در بازرسی پارچه

پنج اپلیکیشن مد که به آن احتیاج دارید - مد, طراحی مد, صنعت پوشاک, برند

Depop

این اپلیکیشن، روشی بسیار آسان جهت فروش اقلام قدیمی مربوط به لباس (و همچنین انتخاب بعضی از جواهرات جدید) است. Depop با آپلود کردن تصاویر چیزهایی که می خواهید آنها را بفروشید، به شما امکان خلق مغازه شخصی خودتان را می دهد. سپس شما برای ایجاد مشارکت فقط باید منتظر کلیک کردن بمانید. اگر شما به چیز مشخصی از یک برند خاص نیاز دارید، آن را در نوار جستجو تایپ نموده و بعضی از بهترین معامله های دسته دوم را بررسی کنید. این اپلیکیشن شامل مطالب هنری، تصاویر، کتاب و فایل های ضبط شده است. با توجه به میلیون ها فروشنده ای که در این اپلیکیشن وجود دارد، شما می توانید مطمئن شوید تا بدون توجه به چیزی که به دنبال آن هستید، بعضی از مهمترین دزدی های انجام شده را پیدا کنید و در کنار آن مقداری پول به دست آورید.

پنج اپلیکیشن مد که به آن احتیاج دارید - مد, طراحی مد, صنعت پوشاک, برند

1 دیدگاه

  1. خیلی خوشم اومد من اولین اپلیکیشن رو نصب کردم و عالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *