صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز فیفا باعث تغییرات در بازار پوشاک ورزشی شده است
1398/07/14

فیفا باعث تغییرات در بازار پوشاک ورزشی شده است

پس از جام جهانی فوتبال زنان در اوایل سال جاری، بر اساس اطلاعاتی که بیان می کند بیش از 500 کالای جدید در تولید موارد مربوط به فوتبال از جمله تیشرت و لباس های بلند ژرسه، بیشترین تولیدات را به خود اختصاص داده اند، خرده فروشان و برند ها “از روایت توانمند سازی زنان با سرمایه‌ گذاری بیشتر در پوشاک ورزشی زنان” استفاده می‌ کنند.
این گرایش نیز بر سایر دسته‌ های ورزشی تاثیر خواهد گذاشت.
این شرکت در گزارش تحقیقی خود گفت:” پوشاک WNBA در ایالات‌ متحده از خرده فروشان موجود تا سرمایه گذاران جدید، ۲۶۱ درصد رشد داشته‌ است. “متوسط قیمت پیشنهادی برای محصولات WNBA در حالی که تخفیفات کاهش یافته اند، افزایش چشمگیری داشته است. شواهدی از قابلیت دسترسی طرفداران و نحوه فروش مداوم این کالاها برای خرده فروشانی که سرمایه‌ گذاری می‌ کنند، وجود دارد.”
کریستا کوریگان، تحلیلگر خرده‌ فروشی در نشریه خود گفت: ” برنده شدن مدال طلا توسط تیم نوپای ایالات متحده در جام جهانی فوتبال زنان در سال ۲۰۱۹، تاثیر آن را غیر قابل‌ انکار کرده است.” ارتقا یافتن طرفداران برنامه های ورزشی تلویزیون در روندهای خرده‌ فروشی و عرضه محصول، در نهایت منجر به بیداری مشتریان شد و ورزش زنان، آنگونه که باید مورد توجه قرار گرفت.
نشریه ای که تجزیه و تحلیل داده‌ های آن توسط برند ها و خرده فروشان از قبیل Topshop ، Tommy Hilfiger ، Puma و Madewell مورد استفاده قرار می‌ گیرد نیز در میان دیگران، تنیس را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت که سرنا ویلیامز، که به خاطر توانایی تشخیص چشمی خود در زمین شناخته می شود، فاصله بین ورزشکاران زن و مد را با استفاده از خط تولید لباس با نام خود که شامل تمامی سایز ها می باشد، پر کرد. کری گن در این گزارش خاطر نشان کرد: ” موجودی های جدید بر روی سایت آنلاین وی و همچنین والمارت، شامل کاپشن و شلوارهای ست مخملی می باشند.”
با توجه به “تاثیر فیفا”، پژوهشگران نشریه گفتند که ” با ۳۵ محصول در سال گذشته، امسال بیش از ۵۰۰ مورد در میان خرده فروشان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌ است.”
با نگاهی به سایت‌ های خرده‌ فروشی و فروشگاه آنلاین در پوشاک تیم ملی زنان، شرکتهایی مانند Edited found Fanatics, Dick’s Sporting Goods, Walmart, Academy, Macy’s, Eastbay, Kohl’s, Nike، و Zappos بالاترین سهام در فروشگاه های خرده فروشی وآنلاین را در این زمینه دارند. کری گن می‌ گوید: اکثر محصولات انبار شده شامل تیشرت و پیراهن هستند. سبک‌ های پر از زیپ و نصف زیپ نیز در میان متعصبان لوازم ورزشی مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *