صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز استفاده از پوشش ضد میکروبی Si-Quat برای ایمنی حمل و نقل عمومی
1400/02/18

استفاده از پوشش ضد میکروبی Si-Quat برای ایمنی حمل و نقل عمومی

SiQuat for public transport safety

شرکت Franz Kiel GmbH که در نوردلینگن (Nördlingen) آلمان واقع شده، از Si-Quat به عنوان یک پوشش ضد میکروبی مؤثر در مقابل عامل ویروس کووید- 19 برای صنعت حمل و نقل جهانی استفاده می کند.
پوشش سطحی ضد میکروبی Si-Quat که توسط استارتاپ Affix-Labs در هلسینکی فنلاند تولید گردیده، برای محافظت از فضاهای داخلی حمل و نقل عمومی در برابر میکروب های مسری مثل ویروس Sars-Cov-2 تهیه شده است.
روزانه میلیون ها نفر از مردم از زیر ساخت های حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و این صنعت به خصوص با بازگشایی اقتصادها بعد از پایان قرنطینه کووید- 19 در سراسر جهان یک نقش بسیار مهم ایفا خواهد کرد. هنوز بسیاری از ویروس ها و باکتری ها از جمله Sars-Cov-2، حداقل تا سه روز بر روی بعضی از سطوح می توانند زنده بمانند؛ بنابراین لمس منظم سطوح در فضاهای عمومی، پتانسیل ایجاد آلودگی را خواهد داشت.
پوشش ضد میکروبی Si-Quat در حال حاضر به ایجاد حمل و نقل عمومی ایمن تر کمک می کند تا مردم سراسر جهان به راحتی بتوانند از قطارها و اتوبوس ها استفاده نمایند.
پوشش Si-Quat محصولی است که یک لایه بادوام از ماده فعال پلیمریزه شده دارد که به دیواره ها، دسته ها، مبلمان و نقاط قابل لمس مهم دیگر متصل می شود. این نوع پوشش حداقل تا 12 ماه بر روی سطوح باقی می ماند، و 99.9 درصد از ویروس ها و باکتری هایی که در تماس با سطح عمل آوری شده قرار می گیرند از بین می روند. تأثیر پوشش Si-Quat در برابر باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها مورد آزمایش قرار گرفته و تأیید شده است. همچنین این نوع پوشش در برابر استانداردهای سخت گیرانه EN45545-2 HL3 برای قطارها و REG118.3 برای اتوبوس ها توانسته موفق عمل کند.
شرکت Kiel بیش از 75 سال است که در زمینه تولید صندلی باکیفیت بالا برای حمل و نقل عمومی در سطح جهان مشغول فعالیت است، و اکنون با در اختیار داشتن Si-Quat ثبت شده در چندین قاره می تواند سریع تر از محصولات جدیدش رونمایی نماید و آنها را معرفی کند.
دانیل فراد (Daniel Fräde)، مدیر فروش شرکت Kiel می گوید: “ما به واسطه معرفی پوشش ضد میکروبی Si-Quat به سیستم های حمل و نقل عمومی در سطح دنیا از همکاری با Affix Labs بسیار خوشحالیم. استفاده از این پوشش و کار کردن با آن راحت است، و پشتیبانی زیادی هم از سوی تیم Affix Labs دریافت کرده ایم. امیدواریم این همکاری ما بتواند به بازگشایی مجدد کشورها کمک کند و اعتماد مسافرین به ناوگان حمل و نقل عمومی را بار دیگر احیا نماید”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *