صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز آینه هوشمند جدید MySize، قابلیت پرو مجازی را امکان پذیر می کند
1400/11/06

آینه هوشمند جدید MySize، قابلیت پرو مجازی را امکان پذیر می کند

MySize new smart mirror enables virtual try-on

شرکت MySize به عنوان توسعه دهنده و خالق برنامه های اندازه گیری تلفن های هوشمند، آینه جدیدی را عرضه کرده است که به خریداران اجازه می دهد تا به صورت مجازی لباس را پرو کنند. این آینه همچنین سایز مناسب را به فرد پیشنهاد می دهد و توصیه هایی در مورد پرو سایر لباس های فروشگاه در اختیار مشتریان می گذارد.

فناوری آینه هوشمند با بهره مندی از راهکارهای خرده فروشی شرکت GK Software و با مجهز بودن به تکنولوژی اختصاصی اندازه گیری مبتنی بر هوش مصنوعی MySize، باعث تسریع روند پرو لباس می شود و تا حد زیادی نقش حدس و گمان را از انتخاب لباس با سایز مناسب، کمرنگ می کند. به گفته MySize این آینه علاوه بر این مزایا، به دلیل مجهز بودن به قابلیت پیشنهاد دادن به فروشگاه ها کمک می کند تا همراه با به حداکثر رساندن اندازه خرید؛ به دلیل متناسب بودن اقلام خریداری شده توسط مشتریان، بیشتر آنها را راضی نگه دارد.

این راهکار جامع و همه کاره به خرده فروشان کمک می کند تا بهتر موجودی انبارهای خود را مدیریت کنند؛ زیرا آنها دیگر نیازی به نمایش تمام سایزهای کالاهای موجود خود ندارند. MySize می گوید این آینه هوشمند، نرخ مرجوعی کالاهایی که اغلب به سایت های دفن زباله ختم می شوند را کاهش می دهد؛ در عین حال به صورت همزمان با ارائه تجربه پرداخت تعاملی و سریع، باعث متمایز شدن خرده فروشان می شود.

بازار منسوجات خودرو در حال رشد است

این شرکت می افزاید: ارائه اطمینان به مشتری مبنی بر خرید لباس با سایز مناسب، باعث کاهش نرخ مرجوعی و ردپای بزرگ خرده فروشی ها که ناشی از لجستیک پرهزینه و ناکارآمد آنهاست می شود؛ به علاوه هم به محیط زیست کمک می کند و هم مشتریان را راضی کرده و شگفت زده می نماید.

به عقیده رونن لوزون (Ronen Luzon)، مدیر عامل MySize این آینه زمین بازی را به نفع پرو لباس با سایز مناسب تغییر می دهد. وی می گوید: «راهکارهای اندازه گیری مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت ما با افزایش نرخ تبدیل و کاهش هزینه های ارجاع کالا برای مشتریان، باعث رشد درآمد می شوند. ما معتقدیم که در نقطه عطف تجاری سازی و استراتژی گسترش کسب و کار خود قرار داریم؛ زیرا تعداد مشتریان ما در سال 2021 از 1000 مورد فراتر رفته اند. ما مشتاقانه منتظر خدمت رسانی به مشتریان جدید، فعلی و بالقوه هستیم».

این آینه در 346000 لوکیشن در 65 کشور در دسترس مشتریان نرم افزار GK قرار خواهد گرفت. همچنین MySize سپتامبر گذشته از سکه های مجازی رونمایی کرد که به خرده فروشان تجارت الکترونیک امکان می دهد تا با هدف کاهش نرخ مرجوعی پرهزینه و کاهش ردپای کربن، مشوق هایی را برای مشتریانشان فراهم کنند تا با MySizeID خرید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *