صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز خرده فروشان پوشاک برای رشد باید قابلیت های دیجیتال خود را بهبود ببخشند
1400/12/05

خرده فروشان پوشاک برای رشد باید قابلیت های دیجیتال خود را بهبود ببخشند

Apparel retailers must improve digital capabilities for growth

از آنجایی که صنعت پوشاک به دنبال بازیابی جایگاه خود از سال 2020 است، بر اساس شاخص بلوغ دیجیتالی پوشاک، کفش و لوازم جانبی Incisiv در سال 2021، خرده‌فروشانی که قبل یا در اوایل همه‌گیری کرونا در فناوری‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، وضعیت مالی بسیار بهتری نسبت به رقبا داشتند.

طبق فهرستی که با مشارکت Hughes Network Systems، LLC (HUGHES) تهیه شده است، نزدیک به 70 درصد درآمد در این صنعت تا سال 2025 از کانال های دیجیتال به دست خواهد آمد.

بر اساس این گزارش، فرایند خرید مصرف کننده برای همیشه تغییر کرده است و فناوری دیجیتال اکنون نقطه شروع بیش از 90 درصد از خریدها است. با اثبات اینکه مسیر تصمیم گیری خرید دیگر خطی نیست، 70 درصد از ترافیک وب سایت های خرده فروشان پوشاک از دستگاه های تلفن همراه است. در حال حاضر نزدیک به 70 درصد از فروش بازار از طریق یک پلت فرم دیجیتال انجام می شود.

در سفارش آنلاین، روند «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» پیشتاز بوده است و نزدیک به 60 درصد از خرده فروشان اکنون این گزینه را در اختیار مشتریان قرار می دهند. با این حال، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های خرده‌فروشی که میزان موجودی است، تقریباً هیچ پیشرفتی نکرده است. این گزارش همچنین نشان داد که 88 درصد از خرده فروشان، نوآوری دیجیتال را به عنوان بالاترین اولویت سرمایه گذاری طی دو تا سه سال آینده رتبه بندی می کنند.

محافظ پارچه Polygiene ShedGuard و بهبود مقاومت پارچه در برابر سایش در حین شستشو

صنعت پوشاک مجبور شده است در 24 ماه گذشته اختلالات بی سابقه ای را در مدل های تجاری خود تحمل کند. آمارجوت موخا، مدیر عملیات، اینسیسیو، گفت: صنعت پوشاک باید به خاطر سرعتی که با آن سازگار شده است قدردان باشد. با این حال، رفتار خریداران یک هدف متحرک است و صنعت همچنان باید برای برآورده کردن انتظارات آنها تکامل یابد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا به خرده‌فروشان کمک کنیم تا درک کنند که چگونه با همتایان خود مقایسه می‌شوند و به شناسایی فرصت‌های بهبود با تأثیر آن بر اساس رصد کامل خریدار دیجیتال کمک می‌کنیم.»

Incisiv Digital Maturity Index بزرگ‌ترین شکاف‌ها و فرصت‌ها را برای بهبود تجربه دیجیتال خریداران در همه‌کانال ها بررسی می‌کند و خرده‌فروشان نیز تجربه خود را به اشتراک می‌گذارند. Incisiv 21 خرده فروش و برند را به عنوان پیشرو می شناسد، از جمله برندهای Abercrombie & Fitch، Belk، DSW، Macy’s، Pacsun، Ralph Lauren و Target.

جف بردبری، مدیر ارشد بازاریابی هیوز گفت: «همانطور که در گزارش Incisiv مشخص شد، بستر دیجیتال اکنون درب ورودی فروشگاه‌های خرده‌فروشی است و برای سودآوری ضروری است. “این فقط در مورد تجارت الکترونیک نیست، بلکه حوزه دیجیتال باید بخشی از کل فرایند خرید مشتری باشد به خصوص در فروشگاه، جایی که تجربه برند زنده می شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *