صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز اینفلوئنسرهای مجازی آینده ترندهای مد را می سازند
1401/05/01

اینفلوئنسرهای مجازی آینده ترندهای مد را می سازند

VIRTUAL INFLUENCERS DRIVE THE FUTURE OF FASHION TRENDS

کاراکتر “VI” یک شخصیت مجازی است که با استفاده از گرافیک رایانه ای شبیه ساز ویژگی های انسانی، ایجاد شده است. این کاراکتر دارای ویژگی های شخصیتی خاص، و خصلت ها و تمایلات واقعی است. واتارو ماتسوموتو (Wataru Matsumoto)، مدیر ارشد محتوا در آژانس انسان مجازی Aww Inc. می گوید: «تعداد انسان های مجازی روز به روز در حال افزایش هستند. متاورس و Web3 به یک چیز رایج تبدیل شده اند؛ پس طبیعی است که تعداد انسان های مجازی نیز افزایش یابد».

این شخصیت های مجازی نیز درست مانند اینفلوئنسرهای واقعی، از رسانه های اجتماعی خود برای تاثیر گذاری بر رفتار خرید مردم استفاده می کنند؛ به همین دلیل به عنوان یک ابزار بازاریابی برای برندها به منظور جلب مشتریان مرتبط توسعه یافته اند. گارتنر پیش بینی می کند که تا سال 2025 حدود 30% از بودجه های بازاریابی اینفلوئنسر به اینفلوئنسرهای مجازی اختصاص یابد. گوئل (Goel) اضافه می کند: «صنعت بازاریابی اینفلوئنسر طبق برآوردهای مختلف میلیاردها دلار ارزش دارد. قطعاً شرکت ها در سال های آینده بخشی از بودجه بازاریابی اینفلوئنسری خود را به نوآوری ها در این فضا اختصاص خواهند داد. ما در حال حاضر شاهد تمایل زیاد شرکت ها به همکاری با Kyra هستیم».

طراحی لباس مناسب برای کسانی که روی صندلی چرخدار می نشینند

شرکت بالمین (Balmain) در سال 2018 از مدل های دیجیتال Margot، Shudu و Zhi برای هر کدام از کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کرد؛ برند Prada نیز سعی نمود با همکاری Miquela مجموعه پاییز خود را در سال 2018 به فروش برساند.

یک تیم طراحی متشکل از مانیش ملهوترا (Manish Malhotra)، آنامیکا خانا (Anamika Khanna)، پانکاج (Pankaj) و نیدهی (Nidhi) با دنیای NFT همکاری کرده اند و از نزدیک شاهد انرژی رسانه های مجازی بوده اند. ملهوترا می گوید: «خواه در حال آزمایش اثرگذاری NFT بر متاورس باشیم و خواه بررسی اینفلوئنسرهای مجازی، می توانیم بگوییم طراحانی که وارد این حوزه شده اند ممکن است بتوانند مردم را با اینفلوئنسرهای دیجیتالی آشنا کنند که قطعاً در آینده موقعیتی کلیدی را در بازاریابی سبک، ایفا خواهند کرد».شوبهیکا شارما (Shubhika Sharma)، موسس و مدیر عامل شرکت لباس فروشی Papa Don`t Preach که یکی از اولین لباس فروشی های هندی حاضر در پلتفرم متاورس است و لباس هایش را از طریق مدل های مجازی به نمایش می گذارد، گفته است: «افتخار دریافت عنوان اولین لباس فروشی در این حوزه، واقعاً هیجان انگیز است؛ اما ما به دلیل محدودیت های مثبت، کار سختی را پیش رو داریم. امیدوارم این مسیری برای رشد هر چه بیشتر صنعت سبک هندی و جلب توجه ها به سمت آن باشد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *