صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت تقاضا برای لباس های مقاوم در برابر آتش با رشد 6.5٪ تا سال 2027
1398/07/24

تقاضا برای لباس های مقاوم در برابر آتش با رشد 6.5٪ تا سال 2027

بر طبق گزارشی که در “بازارهای پوشاک عملکردی” فصلی منتشر می‌ شود، تولید کنندگان بر تولید پوشاک مقاوم در برابر آتش تمرکز دارند که راحت، شیک، پایدار و نوآورانه هستند. پیش‌ بینی می‌ شود که تقاضا برای پوشاک مقاوم در برابر آتش حدود ۶.۵ درصد در بین سال ‌های 2019 تا 2027 رشد داشته باشد.
هم چنین رشدی منطقی برای منسوجات ضد آتش چون پارچه‌ ها، الیاف و مواد شیمیایی نیز پیش‌ بینی می‌ شود. این رشد تا حدی به دلیل تقاضای بیشتر در منطقه آسیا و اقیانوسیه و آمریکای جنوبی است که در آن پروژه های زیرساختی ایجاد می شود و در خاورمیانه که صنعت نفت و گاز در آن رشد خواهد کرد.
این گزارش با عنوان “الیاف، پارچه و پوشاک مقاوم در برابر آتش: حفظ تعادل، راحتی و دوام”، در شماره ۶۵ “بازارهای پوشاک عملکردی ” منتشر شد که توسط شرکت اطلاعات جهانی تجارت پارچه و منسوجات منتشر گردیده است.
در عین حال، تعدادی از صنایع از جمله مسابقات موتور سواری و صنعت برق به طور فزاینده‌ ای نگران امنیت کارگری هستند، که نشان‌ دهنده اجرای استاندارد های سختگیرانه ایمنی است.
با بازتاب پتانسیل رشد در این بازارها، تعدادی از تولید کنندگان در فناوری‌ های جدید سرمایه‌ گذاری می‌ کنند تا قادر به تولید پوشاک مقاوم در برابر شعله های آتش با کیفیت بالا، راحت و مد روز تر باشند و تعدادی از ویژگی‌ های عملکردی اضافی مانند ضد آب و دارای تهویه مناسب را به همراه دیگر ویژگی ها ارائه دهند.
تولید کنندگان همچنین در حال توسعه پارچه‌ های جین مقاوم در برابر شعله و پارچه‌ هایی که نازک‌ تر، سبک‌ تر و دارای سطح نرم باشند، هستند. با توجه به این گزارش، آن‌ ها همچنین در حال توسعه پارچه‌ های میان رده مناسب برای پوشش در برابر شعله های آتش هستند.
در همین حال، تعدادی از شرکت‌ ها پایداری زیست محیطی محصولات خود را در ارجحیت قرار می دهند و از روش های مقاوم در برابر آتش که حاوی مواد شیمیایی سمی یا تجمع بیولوژیکی هستند خودداری می‌ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *