صفحه اصلی رویدادهــا ایتما 2023 بزرگترین نمایشگاه بین المللی فناوری نساجی و پوشاک جهان
1402/02/04

ایتما 2023 بزرگترین نمایشگاه بین المللی فناوری نساجی و پوشاک جهان

جامعه نساجی و پوشاک جهان در نسخه آتی خود یعنی ITMA 2023 گرد هم می آیند. بزرگترین نمایشگاه بین المللی فناوری نساجی و پوشاک جهان بین 8 تا 14 ژوئن 2023 (18 لغایت 24 خرداد 1402) در محل نمایشگاه Fiera Milano Rho در شهر میلان ایتالیا برگزار می گردد. میلان میزبان ITMA برای ششمین بار از زمان شروع آن در نوزدهمین دوره این نمایشگاه است.

ایتما که هر چهار سال یک بار برگزار می شود، به یک پلت فرم برای روندهای نوظهور، راه حل های نوآورانه، دانش جدید و بهترین شیوه ها تبدیل شده است. همچنین به عنوان مکانی برای ایجاد شبکه و برقراری روابط جدید و احیای مجدد روابط و رسیدن به شرکای تجاری قدیمی است.

ایتما ۲۰۲۳ مکانی برای ملاقات با بیش از 1570 شرکت بین المللی صنعت نساجی، از جمله تصمیم گیرندگان کلیدی و صاحبان برندهای مشهور خواهد بود. این نمایشگاه تجاری پر جنب و جوش دارای بهترین راه حل های نساجی و پوشاک است که برای اجرای تغییرات ایجاد شده توسط انقلاب صنعتی چهارم حیاتی است، با تمرکز بر تولید هوشمند و فناوری هایی که گذار در صنعت نساجی را تقویت می کند.

بازدیدکنندگان ایتما 2023 مانند ایتما 2019 با یک پلت فرم منبع یابی متنوع مواجه خواهند شد که شامل کل زنجیره ارزش نساجی و پوشاک، از جمله ریسندگی، بافندگی، راه حل های اتوماسیون، روباتیک، هوش مصنوعی و غیره است. ITMA 2023 میزبان تورهای راهنما، کارگاه‌ها و نمایش‌های زنده در سرتاسر نمایشگاه خواهد بود که چهار حوزه اصلی را پوشش می‌دهد. رویدادهای هیجان انگیزی مانند تحقیقات و نوآوری استارت‌آپ ولی، اینویتر اکسچنج و جایزه نوآوری پایدار ITMA تجربه بازدیدکنندگان را افزایش می‌دهد. ایتما ۲۰۲۳ همچنین با کنفرانس‌ها و ارائه‌های باکیفیت خود پیشتاز خواهد بود و 142 جلسه را با دانش ارزشمند مجرب ترین افراد صنعت نساجی در مورد مدرن‌ترین موضوعات در صنعت پر می‌کند. این برنامه آموزشی شامل چندین انجمن موضوعی، مانند انجمن رنگ‌ها و مواد شیمیایی نساجی و انجمن منسوجات نبافته خواهد بود.

درباره ایتما (ITMA)

ایتما (ITMA) یک پلت فرم قدرتمند برای صنعت نساجی، پوشاک و مد بین المللی است که پیشرفت های تکنولوژیکی و راه حل های کاربردی را ارائه می دهد. ایتما متعلق به کمیته اروپایی سازندگان ماشین آلات نساجی (CEMATEX) است و توسط شرکت خدمات ITMA سازماندهی می شود. این نمایشگاه هر 4 سال یک بار در شهرهای مختلف اروپا برگزار می شود. اجلاس‌های حرفه‌ای ITMA همیشه به عنوان یک معیار که منعکس‌کننده پویایی در خواسته‌های مصرف‌کننده است و تحولی که از تمام بخش‌های اکوسیستم نساجی پدید می‌آورد و همچنین معرفی ابزارهایی برای اجرای تغییرات در سطح صنعت، مطرح است. مفهوم نمایشگاه و کنفرانس ITMA را می توان با شعار روشنگر، الهام بخش و تفکر برانگیز توصیف کرد. در واقع، ترکیبی از طراحی هوشمند برای کاربر نهایی با برنامه‌های مبتنی بر دانش شرکت ها به همه شرکت کنندگان در ایتما این اجازه رل می‌دهد تا از غرفه‌داران، محققان، توسعه‌دهندگان محصول و صاحبان برند بیاموزند.

چه چیزی نمایشگاه ایتما را از سایر نمایشگاه های نساجی متمایز می کند

در حالی که شعار ایتما نوآوری در دنیای منسوجات است، در واقع نوآوری در قلب هر دوره از این رویداد نهفته است. تاکید ITMA بر رویکردهای نوآورانه برای پایداری به عنوان یک ویژگی جدایی ناپذیر صنعت فردا می تواند در سراسر بخش ها و رویدادهای آن احساس شود. ITMA به طور مداوم با ادای احترام ویژه به مؤسسات تحقیقاتی و آموزشی با آزمایشگاه های مدرن، موضع قوی‌تری در جهت ایجاد تحول دیجیتال و چرخش در کل اکوسیستم نساجی اتخاذ می‌کند.

به همین منظور است که مؤسسات و اعضای جامعه تحقیقاتی که با عملکرد علمی عالی متمایز می شوند، می توانند از تخفیف در حق الزحمه غرفه داران خود برخوردار شوند. در عین حال، ITMA با کمک به استارت آپ ها از طریق نمایشگاه CEMATEX، فرصت‌های ویژه ای را برای تازه واردان به نساجی مدرن ارائه می‌کند.

ITMA 2023 (ایتما ۲۰۲۳)

موضوع کلی ITMA 2023 “تغییر دنیای منسوجات” است. چهار موضوع فرعی تحت این عنوان شامل مواد پیشرفته، اتوماسیون و آینده دیجیتال، فناوری‌های نوآورانه، و پایداری و دایره‌گرایی یا اقتصاد چرخشی منسوجات است.

به عنوان یکی از کهنه کارها در سازماندهی اجلاس های بزرگ صنعت نساجی، ایتما همچنان متعهد به حمایت از ارائه های نویدبخش در صنعت نساجی است که نوآوری را در کل شبکه تامین این صنعت تسریع می کند. در سال 2023 ایتما Start-up Valley را راه‌اندازی می‌کند، ابتکاری که انتظار می‌رود جسورترین نوآوران را برای نمایشگاه و مشارکت در فعالیت‌های مختلف حمایتی در طول رویداد، مانند Innovator Xchange، جذب کند که ویژگی جدید و مکملی عالی برای آزمایشگاه تحقیقاتی و نوآوری قدیمی ایتما می باشد. استارت‌آپ ولی، آزمایشگاه نوآوری، جایزه نوآوری پایدار ITMA، نمایشگاه رسانه نوآوری و کانسپ کلی و آینده‌نگر ایتما را تکمیل می‌کند.

ایتما ۲۰۲۳ و عدم قطعیت های جهانی

علاوه بر کووید۱۹ به عنوان یک بیماری همه گیر جهانی، سازمان دهندگان و غرفه داران ایتما از ابهامات کنونی بحران بانکی جهانی و جنگ در اوکراین و سایر مشکلات اقتصادی، دلهره ندارند. ایتما گزارش داده است که 200000 متر مربع فضای نمایشگاهی که برای نمایشگاه در Fiera Milano Rho در نظر گرفته شده است 100 درصد توسط غرفه داران رزرو شده است. انتظار می رود بیش از 1600 غرفه دار از 44 کشور در میلان ایتالیا حضور داشته باشند و 100 شرکت بین المللی دیگر در فهرست انتظار فضای نمایشگاهی هستند.

جاذبه های بازدید ایتما 2023

ایتما کارهای زیادی برای انجام دادن و دیدن به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. گستره وسیع نمایشگاه ها که حدود 20 بخش از صنعت نساجی را در بر می گیرد. کدهای رنگی به بازدیدکنندگان کمک کند آنچه را که بیشتر علاقه مند به دیدن در نمایشگاه هستند راحت تر و سریع تر پیدا کنند.

ایتما 2023 بزرگترین نمایشگاه بین المللی فناوری نساجی و پوشاک جهان - نمایشگاه نساجی, نمایشگاه بین المللی, ITMA

ITMA راه های مختلفی را به بازدیدکنندگان نشان می دهد تا در مورد آخرین نوآوری های نساجی مطلع شوند. Start-Up Valley یک ابتکار جدید است که شرکت‌هایی را در مراحل اولیه توسعه با راه‌حل‌ها و فناوری‌های جدید و در حال تغییر برای حمایت و الهام بخشیدن به نوآوری در صنعت نساجی، پوشاک و مد کمک می کند. 16 استارت آپ توسط یک هیئت متخصص از میان مجموعه ای از متقاضیان انتخاب شدند.

آزمایشگاه تحقیقات و نوآوری ITMA 2023 مرکزی برای نوآوری در نمایشگاه است. این آزمایشگاه دارای 20 سازمان از 11 کشور است تا پیشرفت های جدید را از موسسات آموزشی و تحقیقاتی و همچنین صنعت نساجی به نمایش بگذارد.

نمایشگاه رسانه نوآوری همچنین نوآوری‌ در مواد و فناوری‌های نساجی و پوشاک ارائه شده توسط غرفه‌داران را به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر این، جایزه نوآوری پایدار ITMA دستاوردهای صنعت نساجی جهانی را در پیشبرد پایداری با استفاده از راه‌حل‌های نوآورانه و تحقیقات قابل توجه به رسمیت خواهد شناخت.

فرصت های آموزشی

بازدیدکنندگان ITMA 2023 همچنین می‌توانند از پیشنهادات آموزشی و سازمان‌های شریک ایتما استفاده کنند. امسال، ITMA میزبان رویداد رایگان Innovator Xchange است. این جلسات بر برندگان و فینالیست‌های جایزه نوآوری ITMA و همچنین چهار موضوع فرعی ITMA شامل مواد پیشرفته، اتوماسیون و آینده دیجیتال، فناوری‌های نوآورانه، و پایداری و دایره‌گرایی متمرکز خواهند بود. ITMA همچنین مجدداً انجمن رنگ‌ها و مواد شیمیایی نساجی و همچنین انجمن منسوجات نبافته را در نمایشگاه گنجانده است. این رویدادها شامل ZDHC Impact Day 2023 و Planet Textiles هستند.

چرا باید از ایتما ۲۰۲۳ بازدید کرد

هرگز تحول در صنعت نساجی و پوشاک به اندازه امروز حیاتی نبوده است. از آنجایی که انقلاب صنعتی چهارم تولید هوشمند را تجسم می‌کند و از طرفی تقاضا برای تولید پایدار تشدید می‌شود، کسب‌وکارها باید فناوری‌های پیشرفته را برای حمایت از این تغییر و تجدید نظر در دیدگاه آینده خود کشف کنند.

ITMA به عنوان معتبرترین نمایشگاه صنعتی جهان، پلتفرمی را ارائه می‌کند تا بتوانید به طور موثر در بخش‌های مختلف منابع مورد نیاز خود را تامین کنید و با بهترین راه‌حل‌های که شما را از رقبا متمایز می کند، کسب‌وکار خود را در آینده تضمین کنید.

ثبت نام و شرکت در ایتما 2023

ثبت نام برای بازدیدکنندگان در حال حاضر باز است. برای تشویق بازدیدکنندگان به ثبت نام زودتر از موعد، ITMA دسترسی زودهنگام را تا 7 می 2023 در وب سایت خود ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند یک گذرنامه یک روزه را با قیمت 40 یورو و هفت روزه را با قیمت 80 یورو خریداری کنند. پس از 7 می، نرخ ها به 55 یورو برای ویزای یک روزه و 95 یورو برای هفت روزه افزایش می یابد. قیمت حضور در نمایشگاه 85 یورو برای یک روز یا 125 یورو برای حضور برای هر هفت روز است. دانشجویان در هر زمان از 10 تا 14 ژوئن شامل تخفیف 25 یورو برای بازدید پنج روزه می شوند. نمایشگاه از 8 تا 13 ژوئن از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است و در 14 ژوئن، نمایشگاه در ساعت 10:00 صبح افتتاح می شود و در ساعت 16:00 خاتمه می یابد.

اطلاعات نمایشگاه ایتما ۲۰۲۳

تاریخ برگزاری: 8 تا 14 ژوئن 2023 (18 لغایت 24 خرداد 1402)

ساعت بازدید: 8 تا 13 ژوئن از ساعت 10-18 و 14 ژوئن از ساعت 10- 16

مکان برگزاری: Fiera Milano Rho – میلان ایتالیا

جهت دریافت بروشور معرفی نمایشگاه ایتما 2023 برای بازدیدکنندگان اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده گزارش نتایج برگزاری ایتما ۲۰۱۹ اینجا کلیک کنید.

جهت ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *