صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز پیشنهاد اضافه نمودن جزئیات تولید به برچسب های محصولات
1400/03/16

پیشنهاد اضافه نمودن جزئیات تولید به برچسب های محصولات

Fashion brands should add details of their causes on tags

شرکت Hi-Tech Printing & Labeling که تولید کننده برچسب های لباس در ایالات متحده است، عنوان نموده برندهای مد باید جزئیات مربوط به علل حمایت از خود را در برچسب های لباس های تولیدیشان ذکر نمایند. با این کار در هنگام خرید و هر بار پوشیدن این کالاها، پیام این برندها به مصرف کنندگان یادآوری می شود و احتمال بازگشت آنها و خریدهای دوباره افزایش می یابد.
این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود اظهار داشته که بسیاری از شرکت ها فقط بر روی تبلیغ تجاری تصویر برند خود از طریق روش های سنتی مانند وب سایت، تابلوهای اعلانات در فروشگاه های فیزیکی و انتشار پست در رسانه های اجتماعی تمرکز می کنند.
این شرکت در ادامه می گوید که دوام برچسب ها به اندازه کیفیت مواد اولیه لباس ها مهم است. برای اینکه برچسب ها در تبلیغات بلند مدت یک شرکت تاثیرگذار باشند؛ باید پس از چندین بار قرار گرفتن در ماشین لباسشویی و خشکشویی، همچنان دست نخورده و خوانا باقی بمانند.
عامل دیگری که خرده فروشان و طراحان باید به آن توجه داشته باشند این است که قرار است چندین مورد در یک مجموعه گنجانده شوند؛ در این صورت ممکن است برای اطمینان از راحتی، برای هر بخش به برچسب های جداگانه ای نیاز باشد.
با وجود اینکه استفاده از برچسب های بافته شده با دوام در لباس های گشاد بیرون پوش گزینه مناسبی است؛ اما در اقلامی مانند تی شرت ها که احتمال تماس مستقیم برچسب ها با پوست وجود دارد، برچسب ها باید کاملاً نرم بوده و در هنگام پوشیدن راحت باشند؛ در این زمینه برچسب های نخی انتخاب خوبی به شمار می آیند. این شرکت تولید کننده برچسب اضافه کرده که این امر باعث می شود تا نرخ عدم استفاده از لباس ها به دلیل تحریک برچسب ها و یا ناراحتی آنها کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *