صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز یک راهکار دیجیتالی جدید برای ساخت یونیفورم های کاملاً متناسب
1400/03/10

یک راهکار دیجیتالی جدید برای ساخت یونیفورم های کاملاً متناسب

Digital route to perfectly-fitting uniforms

Uniform Pro یک سیستم پیشنهادی سایزبندی، تناسب و اندازه گیری دیجیتال برای صنعت تولید یونیفورم است که توسط شرکت 3DLook مستقر در سان ماتیو (San Mateo) کالیفرنیا ارائه می شود.
این راهکار مجهز به هوش مصنوعی، شرکت های تولید و اجاره یونیفورم را قادر می سازد تا افرادی که قرار است این یونیفورم ها را بپوشند؛ بدون نیاز به تماس فیزیکی یا بررسی تناسب بدنی، از راه دور اندازه گیری نمایند.
موری پیتس (Murry Pitts)، مدیر عامل شرکت Burlington Medical می گوید: «راهکار شرکت 3DLook به ما کمک کرد تا ریسک اندازه گیری غیر صحیح دست افراد را کاهش داده و بدین صورت نرخ مرجوعی پیش بندهای محافظ در برابر تابش تولیدی خود که اتفاقاً بسیار گران قیمت هستند را پایین بیاوریم. علاوه بر این، این فناوری به ما امکان می دهد تا در صورت ممنوع بودن پرو لباس برای پرسنل شاغل در بخش مراقبت های بهداشتی، باز هم بتوانیم لباس های محافظتی کاملاً متناسبی برای آنها تولید نماییم؛ چرا که در هنگام شیوع بیماری کووید- 19، نمایندگان فروش اجازه ورود به مراکز بهداشتی را ندارند. روند کاری این فعالیت هیچ وقت آسان نبوده؛ اما اکنون از طریق تلفن های هوشمند به راحتی قادریم اندازه های بدن افراد را جمع آوری نماییم. حال فرآیندی که قبلاً بسیار زمان بر و نامتناقض بود، در عرض 30 ثانیه انجام می گیرد».
این راهکار به شرکت Burlington Medical کمک کرد تا نرخ مرجوعی خود را در 5 ماه گذشته به 67% کاهش دهد.
وادیم روگوسکی (Vadim Rogovskiy)، مدیر عامل و موسس شرکت 3DLook می گوید: «ما پنج سال گذشته را صرف اصلاح فناوری خود نموده ایم که به صدها برند مد کمک کرده تا ضمن توسعه کسب و کارشان، نرخ مرجوعی را نیز کاهش دهند. به علاوه این فناوری باعث ارتقاء تجربه خرید آنلاین برای مصرف کنندگان نیز شده است. ما متوجه شدیم که تقاضای زیادی برای راهکارهای مشابه در صنعت یونیفورم سازی وجود دارد؛ لذا از تمامی تجربیات خود برای ارائه یک راهکار مناسب در این صنعت استفاده کردیم که امکان تغییر این رویه تجاری و کارآمدتر کردن آن را فراهم کرده است».
Uniform Pro یک راهکار دیجیتالی ساده، سریع و غیر تماسی است که باعث آسان شدن فرآیند اندازه گیری شده، در وقت نمایندگان فروش صرفه جویی کرده، باعث کاهش هزینه جلسات پرو لباس گردیده، هماهنگی را ارتقا داده و سریعاً امکان دسترسی افراد به لباس هایی که کاملاً با آنها متناسب است را فراهم می کند. این فناوری متشکل از ترکیبی ثبت شده از بینایی رایانه ای و مدل سازی آماری سه بعدی است که با کمک دو عکس و ساخت نقشه منحصر به فرد اندازه های بدن، امکان اندازه گیری دقیق اجزای بدن فرد را فراهم می کند؛ این اطلاعات در نهایت به صورت داده هایی درآمده و سایز پیشنهادی دقیق فرد را ارائه می دهند.Uniform Pro حتی بعد از پایان همه گیری نیز به این صنعت خدمت خواهد کرد؛ چون شرکت های فعال در عرصه های مراقبت های بهداشتی، هواپیمایی، هتل داری، اطفاء حریق، امنیت، غذا و نوشیدنی و غیره به دنبال راهکارهای دیجیتالی هستند که به افزایش بهره وری آنها کمک کند. برندهایی که در حال حاضر از این فناوری بهره می برند عبارتند از: غول صنعتی Fechheimer Brothers، شرکت های Berkshire Hathaway و Safariland که در زمینه تولید لباس های ضد گلوله پیشتاز هستند و شرکت Burlington Medical که در زمینه تولید لباس ها و ادوات پزشکی فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *