صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز رشد چشمگیر بازار آنلاین مد
1399/05/12

رشد چشمگیر بازار آنلاین مد

The growth of the online fashion market

تأثیرهمه گیری کرونا بر فشن و مد این گونه تعبیرشده است که خرده فروشان مد در سطح جهان در حال حاضر 38 درصد بیشتر از گذشته سفارشات آنلاین دارند که این فروش آنلاین 34 درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیشتر است. به نظر می رسد پس از برخی تغییرات زود هنگام این بحران که در ماه مارس به اوج خود رسید، فروش،ترافیک سفارش و نرخ تبدیل آنلاین در سال های پیش رو روند صعودی را طی کند.
این در حالی است که براساس داده های نستو ، پلت فرم تجربه تجارت مبتنی بر هوش مصنوعی، مصرف کنندگان در حال صرفه جویی مقدار مبلغ سفارشات آنلاین خود با میانگین ارزش 4 درصد در مقایسه با سال گذشته هستند.این تجزیه و تحلیل شامل ایالات متحده امریکا و کشورهای خاص اروپا و همچنین استرالیا و نیوزلند است.
گزارش با عنوان “اثرات شیوع Covid-19 بر تجارت ، مد و پوشاک و لوازم جانبی” نشان می دهد که با وجود بسته شدن اکثر فروشگاه های مد ، و به تدریج شروع به بازگشایی مجدد با حفظ فاصله اجتماعی،رجوع به فروشگاه های اینترنتی مد در مقایسه با سال گذشته در همین زمان 13 درصد افزایش یافته است.خریداران آنلاین نیز هنگام مراجعه به فروشگاه تجارت الکترونیک مد ، نسبت به خرید خود متعهد هستند و نرخ تبدیل آنها 16 درصد بیشتر از سال گذشته است.
نستو برای جدیدترین گزارش خود، بین 1 مارس و 26 ماه می عملکرد خرده فروشان آنلاین در بخش های مد ، پوشاک و لوازم جانبی را ارزیابی کرد. نمونه شامل 271 بازرگان بود كه از سكوی نستو در آمریكا ، انگلیس ، آلمان ، فرانسه ، سوئد ، استرالیا و نیوزلند استفاده می كنند و بخش عظیمی از صنعت مد ، پوشاک واکسسوریز را به طور كلی نشان می دهند. این داده های سال2020 با مدت زمان مشابهش در سال 2019 مقایسه شد.
رئیس جهانی بازاریابی در نستو ، متیو لوین: “با نگاهی به عملکرد کلی تجارت الکترونیکی مد از اوایل ماه مارس ، شاهد افت چشمگیر هستیم که میزان فروش آن با 32 درصد کاهش و 24 درصد در 20 مارس به پایین ترین میزان خود رسیده است. از آن زمان ، اعداد در ماه آوریل دوباره رشد کردند و به نظر می رسد که پس از برخی نوسانات در حالت عادی قرار گرفته اند. ”
در این گزارش آمده است: “میانگین مقدار سفارش همچنان نسبت به سال گذشته پایین آمده است و به نظر می رسد که در آنجا باقی بماند. نرخ تبدیل همچنان مانند گذشته ادامه دارد و قطعاً در حال حاضر به یک انسجام رسیده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *