صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت راهنمای خرید پوشاک از تولید کننده، توزیع‌ کننده یا عمده فروشی لباس
1398/10/19

راهنمای خرید پوشاک از تولید کننده، توزیع‌ کننده یا عمده فروشی لباس

راه اندازی مزون و بوتیک

افتتاح یک فروشگاه پوشاک یا مزون مخصوصا برای خانم ها یکی از مهم‌ ترین مشاغل امروزی است. زمانی که برای باز کردن فروشگاه خود برنامه‌ ریزی می‌ کنید، مهم است که بدانید چطور، از چه کسی، و کجا باید لباس عمده‌ را برای فروشگاه خود خریداری کنید. بهترین حالت برای راحتی و قابلیت صرفه جویی در وقت خرید آنلاین و مستقیم از تولیدکنندگان است. با این حال، انتخاب شما برای توزیع‌ کننده تعیین می‌ کند که آیا کسب‌ و کار شما زنده است یا خیر. در ادامه یک راهنمای سریع برای خرید لباس از عمده‌ فروشی را بررسی می کنیم.
توزیع‌ کننده پوشاک مناسب همیشه تضمین می‌ کند که شما بهای مناسبی را برای خرید لباس پرداخت می‌ کنید و این امکان را برای شما فراهم می کند که قیمت مناسبی را برای کالا ها جهت فروش انتخاب کنید. شما قادر خواهید بود از هر فروش مبلغی را که می خواهید دریافت کنید. با این حال، یک چالش در زمینه محاسبه سود فروش وجود دارد و معمولا زمانی اتفاق می‌ افتد که انتخاب اشتباهی را هنگام انتخاب یک فروشنده عمده لباس یا تولیدکننده انجام می‌ دهید. شما همیشه می‌ توانید به یک عمده‌ فروش لباس با کیفیت برای تاسیس یک کسب‌ و کار موفق، اعتماد کنید. بنابراین، انتخاب شما در توزیع‌ کننده لباس به طور قابل‌ توجهی اهمیت دارد.

پیدا کردن یک تولید کننده، توزیع‌ کننده یا عمده فروش پوشاک

برای موفقیت در تجارت خرده فروشی پوشاک، پیدا کردن یک تولید کننده، توزیع‌ کننده یا عمده فروش با در نظر داشتن منافع به عنوان هدف اصلی بسیار مهم است. این امر باعث می شود كه تأمین كننده قابل اعتماد باشد و اجناس را با قیمت منصفانه عرضه كند، که این به معنی جلوگیری از سوءاستفاده از شما جهت سودآوری وی می باشد. باید قبل از انتخاب یک توزیع‌ کننده یا عمده فروش لباس تا حد ممکن پرس و جو کنید تا مطمئن شوید که تصمیمی آگاهانه می‌ گیرید. این امر مستلزم آن است که واقعاً مشتاق پیدا کردن یک فروشنده عمده لباس ایده‌ آل برای کالاهای مناسب خود جهت عرضه در فروشگاه یا مزون باشید.
منبع ایده‌ آل برای خرید لباس عمده‌ فروشی باید دارای طیف وسیعی از اقلام با کیفیت باشد تا مطمئن شوید همه چیز را در یک مکان دریافت می‌ کنید و به غیر از این که در آینده باعث راحتی شما در تامین جنس می شود، از هدر رفتن زمان و تلاش بیهوده برای جستجوی اقلام دیگر از تامین کنندگان مختلف پیشگیری می‌ کند. توزیع‌ کننده باید یک سری لباس از بهترین طراحان برای تمام فصول و برای همه سلیقه ها داشته باشد. علاوه بر این، تولید کننده یا توزیع‌ کننده باید یک سیاست سود معقول و انواع گزینه‌ های پرداخت را در اختیار شما بگذارد.

روش رنگ کردن لباس مشکی و بازگرداندن رنگ سیاه

چگونه لباس را به صورت عمده خریداری کنیم

اولین چیزی که بعد از پیدا کردن تامین‌ کننده ایده ‌آل اهمیت دارد، تصمیم گیری در مورد حداقل میزان خرید می باشد. اولین چیز که تامین کنندگان از خریدار درخواست می کنند، مشخص کردن مقدار و حجم پوشاک موردنیاز است. باید اطمینان حاصل کنید که بودجه شما برای پوشش حداقل نیازمندی‌ های خرید از عمده فروش لباس کافی است. این امر تضمین می کند که شما از توانایی مالی کافی برای ادامه فعالیت شغلی خود جهت تامین خواسته های مشتریان برخوردار هستید. یک ترفند این است که لباس را با تعداد بالاتر سفارش دهید تا انعطاف پذیری و سوددهی بیشتری در خرده فروشی خود داشته باشید.
تولیدکنندگان و توزیع کنندگان همیشه به صورت عمده به مشتریان لباس می‌ فروشند تا بتوانند از مزایای فروش عمده بهره‌ مند شوند. خرید لباس به صورت عمده در مقایسه با فروش اقلام تکی برای هر دو طرف معامله مفیدتر است. این امر مشتریان خرده‌ فروش را از خرید مستقیم از عمده فروشی دور می کند و احتمال کمتری وجود دارد که مشتریان خرده فروشی برای حداقل نیاز های خود بودجه کافی داشته باشند یا تمایلی به خرید از عمده فروشی پیدا کنند.

چگونه از عمده فروشان لباس تقلبی دوری کنیم

افزایش تقاضا برای لباس‌ های عمده‌ تاثیر زیادی بر جذب توزیع کنندگان تقلبی در بازار دارد تا از مشتریان ساده‌ لوح استفاده کنند. این افراد معمولا به عنوان تامین کنندگان محصولات اصل خود را معرفی می کنند، اما در واقع تقلبی هستند و به صاحبان فروشگاه‌ ها، کالاهای تقلبی را با قیمت‌ های گزاف می فروشند. خرید هوشمندانه بسیار مهم است و از خرج کردن پول خود بر روی لباس‌ های تقلبی اجتناب کنید که به احتمال زیاد فروش آن ها اصلا یا سود کمی به شما می رساند. عمده فروشان لباس تقلبی معمولا برای به دست آوردن سریع پول از فروشندگان ساده لوح بوتیک ها که به دنبال جنس جهت انبار کردن برای فروشگاه خود می‌ گردند، متمرکز هستند.
تجارت در یک بوتیک یا مزون موفق نیاز به شور و شوق واقعی مخصوصا برای پوشاک زنان و یافتن توزیع‌ کننده عمده مناسب دارد. این امر کمک می‌ کند که توزیع کنندگان تقلبی را که به فکر سوءاستفاده از شما هستند، تشخیص دهید. توزیع کنندگان جعلی کالای خود را دو یا چند برابر قیمت تولید کنندگان اصلی می‌ فروشند تا سود هنگفتی به دست آورند. سرمایه‌ گذاری در چنین مواردی برای تجارت شما خوب نیست و احتمال این زیاد است که این اقلام آن طور که انتظار می‌ رود به فروش نرسد و سودی کسب نکنید یا بسیار ناچیز باشد و از طرفی اعتبار شما را در نظر مصرف کننده نهایی خدشه دار کند.

چرا باید یک توزیع‌ کننده لباس را به صورت آنلاین پیدا کنید؟

چندین برند در یک مکان

توزیع‌ کننده عمده لباس معمولا انواع مختلفی از لباس‌ های با کیفیت را در یک مکان دارد. شما فقط باید چند دقیقه وقت صرف کنید تا بتوانید طیف وسیعی از لباس‌ ها را در سبک‌ های مختلف ببینید. این باعث می شود قبل از اتمام انتخاب مواردی که می خواهید به سبد خرید اضافه کنید ، آسانتر شود. توزیع‌ کننده ایده ‌آل معمولا لباس‌ های مختلفی را در یک انبار موجود دارد که شامل: تاپ های مختلف، لباس های روزمره، انواع پیراهن ها، انواع شلوارهای جین و رسمی، لباس‌ های سایز بالا، لباس‌ با طرح های متنوع و خاص، لباس های رسمی و مجلسی، کیف و کفش، اکسسوری های مختلف، لباس زیر و غیره.
مدیریت یک کسب‌ و کار شامل وظایف مختلفی است که نیازمند تعهد و زمان می باشد. خرید به صورت عمده و آنلاین حتی از کشورهای مختلف به سرعت در حال افزایش است و از صرف زمانی که به دنبال یک تولیدکننده قدیمی برای انبار خود می‌ گردید، اجتناب می‌ شود. خرید آنلاین چند دقیقه به طول می‌ انجامد و به شما فرصت می دهد بر روی کارهای دیگر از جمله تبلیغات و بازاریابی تمرکز کنید و برای فروشگاه خود به راحتی خرید عمده انجام دهید.

تاریخچه دستگاه های پنبه ‌چین

کاهش قیمت و تخفیف

علاوه بر صرفه‌ جویی در زمان، خرید کلی به صورت آنلاین مقرون‌ به‌ صرفه نیز هست. فروشگاه های خرید انلاین معمولا برای خرید عمده خود تخفیف های ویژه، پیشنهاد های محدود، و ارسال رایگان جهت جذب مشتری ارائه می‌ دهند. خرید از این توزیع‌ کننده گان و عمده فروشان لباس به میزان قابل‌ توجهی هزینه شما را کاهش خواهد داد و شما سود بیشتری از اجناس خریداری‌ شده در قیمت های پایین خواهید داشت.

عدم نیاز به حمل و نقل

خرید لباس‌ از تولیدکننده های قدیمی نیاز به حضور در محل دارد. خوشبختانه خرید آنلاین لذت بخش تر است و موجب صرفه جویی در زمان می شود و استرس کمتری هم دارد. شما زمان کمتری صرف میکنید در حالی که می‌ توانید از هر جایی خرید کنید. این کار فرصت بیشتری را در اختیار شما می گذارد تا بر روی کسب‌ و کار خود تمرکز کنید.

نتیجه‌ گیری

بهترین راه برای رونق بخشیدن به فروشگاه پوشاک یا مزون شما این است که یک تولیدکننده، توزیع‌ کننده یا عمده فروش لباس را به صورت آنلاین با قیمت ارزان شناسایی کنید حال این عمده فروش ممکن است در نزدیکی شما باشد یا حتی در یک کشور دیگر. شما زمان، انرژی و پول خود را پس‌ انداز می کنید و این در حالی است که لباس های مد روز را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب عرضه خواهید کرد.

6 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر من در صدد راه اندازی یه فروشگاه اینترنتی بوتیک شاپ هستم مهم ترین مشکلی که به ذهنم خطور می‌کنه محصولات آنلاین شاپ رو از کجا خریداری کنم که سود بیشتری نسیبم بشه خواستم شما می تونید چند مرجع برای خرید بهم معرفی کنید ممنون میشم❤️🙏

    1. جسارتا خرید آنلاین عمده پوشاک،بچاپ بچاپ هست.جنس باید لمس بشه،جنسای زده دار و بی کیفیت رو تن مانکن میکنن و می اندازن به خریدار ساده و تازه کار.حضوری تشریف ببرید و خرید کنید.

    2. سلام من تولید کننده هستم خواستید میتونیم باهم همکاری کنیم

  2. من که همیشه توی مشهد میرم از خیابون 17 شهریور میگیرم. البته برندهای خیلی خوبی هم با قیمت خیلی مناسب پیدا میکنم که فروششون هم خیلی خوبه و همیشه خریدای خوب شال و روسری به سود دهی مغازم تونسته کمک خیلی زیادی بکنه. از شما هم ممنونم چون اون قسمتی که نوشته بود چطوری از کلی فروش تقلبی دوری کنیم خیلی بهم کمک کرد. ممنونم

  3. سلام و عرض ادب
    جنس با کیفیت هیچوقت ارزون نمیشه!
    جنس با کیفیت حتما نیازمند استفاده از متریالهای با کیفیت هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *