صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند
1399/09/04

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند

t-shirt design ideas

تی شرت ها احتمالا جزء اصلی لباس های روزمره ما باشند، چون آنها به شدت باارزش هستند. آنها می توانند به عنوان یک بوم نقاشی کامل نشده برای کارهای هنری ظاهر شوند، در حالیکه دیگر لباس های نمی توانند چنین نقشی ایفا کنند. این موضوع نشان می دهد که قابلیت های پیاده سازی طرح برای تی شرت ها نامحدود و بدون پایان است. یک تی شرت زیبا و جذاب برای اهداف و افراد زیادی مانند اشخاص تجاری، اعضای تیم بسکتبال، گروه نوازندگان و مهمانی های مجردی می تواند حاوی یک بیان عمیق و کلی باشد. با توجه به پیامی که ممکن است از طریق تی شرت مخابره شود، شما به سبکی از طراحی که مطابق با خواسته مورد نظرتان باشد، احتیاج خواهید داشت. ما برای شروع کار در این زمینه، مدل ها و طرح های مهم تی شرت را در این مطلب جمع آوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

مدل ها و طرح های مهم تی شرت

تی شرت برای کسب و کارها و شرکت های نوپا (startup)

لباس علاوه بر گرم نگه داشتن و جلوگیری از برهنه بودن ما، سبب افزایش اعتماد به نفس و خود شناسی می شود. اکنون شما تصور کنید که اگر این لباس با عکس برندتان همراه باشد چه حسی خواهید داشت. این مسئله نه تنها برای مشتریان، بلکه برای کارمندانی که با برند شما به صورت روزانه فعالیت می کنند، نیز مهم است. راغب کردن مردم به پوشیدن تی شرت های مخصوص کسب و کار، یکی از چالش های مرتبط با این نوع تی شرت ها به شمار می آید. اگر تی شرت به صورت کاملا دقیق و بسیار خلاقانه طراحی شده باشد، باز هم پیدا کردن گروهی که به صورت داوطلبانه حاضر باشند تا آن را بپوشند، سخت و مشکل خواهد بود. کسی دوست ندارد تا با از دست دادن شکل ظاهری خودش به بیلبورد متحرک شما تبدیل شود. استفاده از تصاویر برای شرح داستان طرح می تواند یک نکته مفید در این زمینه باشد. نام، شعار و هرگونه متن شرکت سبب می شود تا یک طرح تی شرت همانند یک تبلیغ به نظر برسد. اگر شرکت شما دارای شخصیت برند است که خودش به تصویر شناخته شده و قدرتمندی اشاره می کند، پس بهتر است که روی فروش کمتر مانور دهید و بیشتر روی هنر متمرکز شوید.

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند - طراحی لباس, صنعت لباس, صنعت پوشاک

تی شرت برای رویدادها و کنفرانس ها

اگر میزبان یک کنفرانس هستید، قبلا مخاطبانی را جذب کرده اید که به اندازه کافی برای خرید بلیط هزینه کرده اند، پس خرید تی شرت توسط این دسته از افراد یک موضوع کاملا بدیهی و واضح است. به غیر از مسئله فروش، تی شرت مخصوص رویداد به عنوان روشی عالی برای خلق یادگاری محسوب می شود که شرکت کنندگان با مشاهده آن به گذشته بر می گردند (و ارتباط خود را با برند شما دوباره برقرار می کنند). با توسعه یک مفهوم طراحی سازگار که هر ساله برای رسیدن شما به اهداف بزرگتر، سبب به خطر انداختن تان می شود، می توانید مزیت رویدادهای تکرارشونده و تکراری را به دست آورید. طرح جدید و بهبود یافته تی شرت نشان می دهد که هر کنفرانس نسبت به کنفرانس قبلی هم متفاوت و هم بهتر شده است. همچنین هر تی شرت به یک محصول کلکسیونی برای شرکت کنندگان تبدیل می شود که آنها را به حضور مجدد در کنفرانس و رویداد تشویق می کند.

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند - طراحی لباس, صنعت لباس, صنعت پوشاک

تی شرت برای مهمانی ها و دورهمی ها

وقتی رسانه های اجتماعی را شب جمعه بررسی می کنید، تأسف می خورید، چون فقط شاهد سرازیر شدن عکس های دوستانتان هستید که از مهمانی لذت می بردند، در حالیکه شما هم میتوانستید به آنها ملحق بشید، اما شما آن شب روی مبل خود نشسته بودید و در حال خورد بستنی، مشغول تماشای تلویزیون بودید. بله ترس از دست دادن لحظات شیرین و خوشایند، کشنده خواهد بود. حال تصور کنید که تمام افراد در آن مهمانی، تی شرت یکسان پوشیده بودند. تی شرت نهایی مهمانی، دوستاران جشن را به عنوان اعضای یک گروه منحصر به فرد نشان می دهد و می تواند نشان افتخار نیز تلقی شود. با این وجود، با توجه به حس و حالی که در مهمانی وجود دارد، یاد و خاطره آن جشن در ذهن ها باقی خواهد ماند. هر چند که پوشیدن یک تی شرت خاص برای مهمانی خرید خانه ممکن است کمی زیادی باشد، اما این حالت برای رویدادهای برجسته مثل جشن تولید یا رویدادهای بسیار بزرگ مثل کریستمس می تواند جالب توجه باشد.

دستگاه های برداشت پنبه چگونه کار می کنند؟

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند - طراحی لباس, صنعت لباس, صنعت پوشاک

تی شرت برای فعالیت های ورزشی و تناسب اندام

هیچکس (نه مربیان، نه مفسران و نه حتی خود بازیکنان) به اندازه هواداران از رویدادهای ورزشی لذت نمی برند. کافی است تا از این افراد سئوال کنید تا متوجه صحت گفته ما شوید. وقتی شما تلاش می کنید تا یک تی شرت را بفروشید، طرفداری وسواس گونه جامع و کامل یک چیز بسیار خوب محسوب می شود. پس آن را دنبال کنید. بسیاری از مشتاقان رویدادهای ورزشی مایل هستند تا وفاداری خود را با یک تی شرت تجدید کنند، اما در این صورت شما نمی توانید فقط با چسابندن نشان تیم بر روی تی شرت به فروش بالایی برسید. همانند رویکرد اخیری که طرح تیم بیسبال سان فرانسیسکو دنبال کرده است، شما هم سعی کنید تا لگو و نشان خودتان را بازانگاری کنید. اگر یک خرده فروش هستید، از مزیت تجهیزات و سایر تصاویر متداول برای یک تصویر خلاقانه استفاده کنید، چون در این صورت اجتماعات پیرامون یک ورزش خاص به صورت جذاب نشان داده خواهد شد.
افراد در برنامه های تناسب اندام می کوشند تا در برابر سرسخت ترین حریفان، مثل بدنشان، ژنتیک ها و مکمل ها به پیروزی برسند. بنابراین طرحی از تی شرت باید در نظر گرفته شود که گویای نوع قدرت و به هم پیوستگی فرد باشد، چون آنها به دیدن نوع نتایجی که می خواهند مشاهده کنند، نیاز خواهند داشت.

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند - طراحی لباس, صنعت لباس, صنعت پوشاک

تی شرت برای گروه های نوازندگان و موسیقی دان ها

تی شرت مورد علاقه تان می تواند مانند آهنگ مورد علاقه تان باشد، یعنی چیزیکه شما را بارها و بارها به گذشته بر می گرداند و هیچگاه از ذهن پاک نمی شود. موسیقی عالی، چیز خاصی است، اما موسیقی عالی بر روی یک تی شرت، حتی بهتر هم است. گروه نوازندگان جزء اصلی بیشتر کنسرت ها هستند. همانند دوستداران رویدادهای ورزشی، علاقمندان موسیقی نیز می خواهند تا خود را به عنوان هوادار معرفی کنند و دیگرانی را نیز همانند خودشان پیدا کنند (به خصوص اگر گروه موسیقی مورد علاقه زیاد مشهور نباشد). تی شرت ها به به پیشرفت موسیقی دان ها کمک می کنند و سبب ایجاد جامعه هواداری در پیرامون آنها نیز می شوند. موسیقی در حال حاضر نوعی هنر است، بنابراین محدودیت های خیلی کمی در مورد آنچه که طرح تی شرت یک گروه موسیقی می تواند بیان کند، وجود دارد، هر چند که بیشتر طرح باید مشتمل بر لگوی گروه یا طرح آلبوم باشد. اما مشابه با طرح روی جلد آلبوم، شما به چیزی نیاز دارید تا حالت یا تم خود موسیقی را برانگیخته کند، بنابراین فرقی ندارد که این طرح به صورت کامپیوتری و انتزاعی ایجاد شده باشد یا شکل و شمایل آن به موسیقی متال (metal) دهه 70 و 80 میلادی برگردد.

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند - طراحی لباس, صنعت لباس, صنعت پوشاک

تی شرت برای مدرسه ها و دانشگاه ها

تنها بعد از گذشت مدت کوتاهی از گرفتن مدرک تحصیلی، پوشاک و لباس مدرسه بهترین روش برای بیان افتخار دوران آموزشی برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان محسوب می شود. شما برای به دست آوردن این افتخار زیاد تلاش کرده اید، پس چرا آن را نشان نمی دهید؟ افتخار مدرسه و افتخار محل سکونت اغلب لازم و ملزوم یکدیگر هستند، بنابراین طرح شما از طریق یک تصویر هوشمندانه، مانند طرح دبیرستان کالیفرنیا باید بتواند به هر دو حالت ادای دین کند. اگر شما واقعا می خواهید تا کلمات عاقلانه شما به وسیله دانش آموزانتان به خانه برده شود، می توانید از تی شرتی که پیام شما را با طرحی جذاب چاپ کرده است، استفاده کنید. شما برای بچه های کوچکتر از طرح های خلاقانه بیشتری می توانید بهره بگیرید (همچنین کارهای بیشتری می توانید انجام دهید تا به آنها نشان دهید که مدرسه نسبت به جدیدترین بازی های ویدئویی جذاب تر است). به عنوان مثال، مدرسه ابتدایی هریسون اشمیت (Harrison Schmitt) با تبدیل کردن دانش آموزان خودش به کاوشگران فضایی، مدرسه را برای آنها به محیطی جذاب تبدیل کرده است، کسی چه می داند، شاید روزی این دانش آموزان همان فضانوردان آینده باشند.

طراحی لباس مناسب برای کسانی که روی صندلی چرخدار می نشینند

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند - طراحی لباس, صنعت لباس, صنعت پوشاک

تی شرت برای انجمن ها و سازمان ها

انجمن ها از افرادی تشکیل شده است که علایق و سرگرمی های یکسانی دارند. یک تی شرت همگانی در انجمن ها می تواند در تقویت طولانی مدت این گروه های اجتماعی، نقشی مهم ایفا کند (دقیقا مانند یونیفورم هایی که اعضای یک گروه می پوشند). موضوع جذابی مثل پوشیدن تی شرت مشترک توسط اعضای یک انجمن در شهر یا در باشگاه می تواند به گسترش تبلیغات دهان به دهان برای انجمن منجر شود. اما مراقبت باشید که طرح های یکنواخت ممکن است به سختی فروش رود، بنابراین مطمئن شوید که طرح شما عالی و درجه یک است. در غیر این صورت، ممکن است که تی شرت چسبان گروه نشان دهد که اعضای انجمن همانند یک خانواده هستند. تی شرت، لحن و آوایی را برای چگونگی درک شدن شما تعیین خواهد کرد. اگر انجمن شما به عنوان محل درس خواندن شناخته می شود، یک تی شرت جذاب می تواند به عنوان روشی عالی برای ایجاد یک تصویر درست و مفید عمل کند. همچنین ممکن است انجمن شما، مکانی مناسب برای افراد حساس نباشد. سبک ریسک کردن در واقع می تواند مردم را به افزایش چالش مواجه کند.

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند - طراحی لباس, صنعت لباس, صنعت پوشاک

تی شرت برای مؤسسات خیریه

گاهی اوقات طراح یک تی شرت نسبت به طراح مد باید بیان بیشتری برای کارهایش ایجاد نماید. هیچکس نمیخواهد فکر کند که وسایل کمد لباس هایش یک فضای سرمایه داری است. یک طرح ارزنده برای مؤسسات خیریه، داستان متفاوتی دارد. اگرچه تی شرت قصد ندارد تا مسائل جهان را حل کند، اما موقعیت مرکزی آن بر روی قفسه سینه، یک فضای عالی را برای ترویج هشدارها به وجود آورده است. اگر حوزه موضوع سنگین باشد، لزومی به درج طرح نیست. سازمان های خیره بر روی کمک به دیگران متمرکز هستند و یک طرح شاد می تواند بر روی مثبت اندیشی تأکید کند.

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند - طراحی لباس, صنعت لباس, صنعت پوشاک

تی شرت های طرح دار (graphic tees) برای خرده فروشی

تی شرت های طرح دار همان پیراهن هایی هستند که برای درج طرح خاصی ایجاد می شوند. در مورد آن بیشتر فکر کنید. شلوارها، ژاکت ها و هر چیز دیگری که شما نامشان را می دانید، تمایل دارند تا با رنگ های متنوع و الگوهای جذاب تولید شوند (قطعا شما به خوبی نمی توانید یک طرح را بر روی زانوی شلوار نشان دهید). تی شرت هایی که یک طرح جذاب و شگفت انگیز دارند، روشی عالی جهت ایجاد ظاهری منحصر به فرد و ساده به شمار می آیند و به همین دلیل است که مردم برای پیدا کردن مد در نگاه نخست به آنها توجه می کنند.

ایده های طراحی تی شرت که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند - طراحی لباس, صنعت لباس, صنعت پوشاک

ملاحظات مهمی برای انتخاب تی شرت های طرح دار باید در نظر داشت که شکل و محل قرارگیری بعضی از این ملاحظات هستند. شکل های گرد نسبت به طرح های مربعی یا مستطیلی، طبیعی تر به نظر می رسند. طرح های مربعی، چارچوبی برای عکس ها هستند (نه برای بدن شما). همچنین شما جهت حفظ کردن جلو و مرکز طرح، احساس محدودیت می کنید (همانند بیشتر پیراهن ها)، چون کل پیراهن، یعنی جلو و عقب آن به عنوان یک بوم نقاشی در نظر گرفته می شود. با توجه به روشی که تصویر سبب جلب توجه چشم می شود، شما می توانید طرح را متمایل به پایین و یا در گوشه سمت راست بالایی (ممکن است به صورت جزئی مربعی یا کاملا مربعی باشد) چاپ کنید. تی شرت های طرح دار بسیار زیاد هستند و مواردی که عنوان شد، تنها محبوب ترین آنها بودند، پس شما هم خلاقیت به خرج دهید و طرح های جذاب تولید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *