صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز معرفی فناوری پنبه ضد میکروبی فلزی غیر سنگین با دوام عالی در برابر شستشو تحت عنوان DuraTech توسط شرکت Microban International
1401/06/27

معرفی فناوری پنبه ضد میکروبی فلزی غیر سنگین با دوام عالی در برابر شستشو تحت عنوان DuraTech توسط شرکت Microban International

Non-heavy metal antimicrobial cotton technology

شرکت Microban International از رونمایی از فناوری جدید و متحول کننده خود تحت عنوان DuraTech بسیار خوشحال است؛ این فناوری در اصل یک ماده افزودنی ضد میکروبی با دوام بالا در برابر شستشو است که برای موارد کاربردی پنبه طراحی شده است. این تکنولوژی پیشگامانه فلزی غیر سنگین پس از 75 مرتبه شستشوی خانگی، تا 99.99% مانع از رشد باکتری های تولید کننده بو می شود که بسیار فراتر از استانداردهای صنعتی است. در ضمن DuraTech به دلیل کاهش 99% بوها پس از 75 مرتبه شستشوی خانگی، باعث می شود تا پارچه های پنبه ای برای مدت طولانی‌تری تر و تازه بمانند.

این نوآوری در زمینه راهکارهای ضد میکروبی و کنترل بو، بخشی از تعهد مستمر Microban برای تبدیل شدن به یک شرکت متمرکز بر راهکارهای پایدار است. DuraTech مرزهای فناوری پنبه ضد میکروبی را به پیش می راند و با حذف فلزات سنگین از فرمول این افزودنی، نیاز برندها و تولید کنندگان را برای دستیابی به یک راهکار بادوام و پایدار برطرف می کند. DuraTech علاوه بر اینکه یک افزودنی فلزی غیر سنگین است؛ فاقد مواد پیوند دهنده است، و غیر یونی و کاملاً محلول در آب می باشد. این ویژگی ها باعث می شوند تا DuraTech به راحتی در طی فرآیندهای تولید لایی گذاری معمولی در پارچه های پنبه ای ادغام شود؛ آن هم بدون اینکه تاثیری بر ظاهر یا لمس نهایی پارچه های پنبه ای داشته باشد. DuraTech مدام از محصولات پنبه ای در برابر رشد باکتری های مضر که ممکن است باعث ایجاد بوهای نامطبوع، بروز لکه و خرابی زود هنگام محصول شوند، محافظت می کند.

دستگاه پنبه‌ چین مکانیکی چگونه کار می کند؟

DuraTech برای تولید کنندگان و برندهای پارچه پنبه ای فعال در ایالات متحده و آسیا در دسترس است، و برندهای شریک این شرکت می توانند از خدمات پشتیبانی آن در این زمینه استفاده کنند. این فناوری جدید برای تولید محصولات پنبه ای ضد میکروبی مانند ملحفه ها و حوله های خانگی و مورد استفاده در صنعت هتل داری، انواع پوشاک و غیره بسیار مناسب است.

مایکل روبی (Michael Ruby)، رئیس شرکت Microban International در این زمینه می گوید: «Microban به عنوان رهبر جهانی در زمینه ارائه راهکارهای ضد میکروبی، کنترل کننده بو و اصلاح کننده سطحی، تلاش می کند تا نوآورانه ترین راهکارها را به شرکای خود در سراسر جهان ارائه دهد. ما با خرسندی، راه اندازی فناوری DuraTech را برای تولید کنندگان منسوجات و برندهای پیشرو در ایالات متحده، هند و آسیا اعلام می کنیم. این پیشرفت فناورانه به صورت خاص پارچه های پنبه ای را هدف قرار داده است که بدون استفاده از فلزات سنگین، دارای خواص بی نظیر ضد میکروبی است و در برابر شستشو فوق العاده مقاوم است. این تکنولوژی مبتنی بر پایداری به برندهای پیشرو کمک می کند تا تجربه بهتری را برای مصرف کنندگان نهایی خود در بخش های خانگی، هتل داری و پوشاک به ارمغان بیاورند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *