صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت برای داشتن بهترین ظاهر، آمریکایی ها چه میزان هزینه می کنند
1398/06/01

برای داشتن بهترین ظاهر، آمریکایی ها چه میزان هزینه می کنند

در حال حاضر آمریکا سرمایه ی زیادی را برای مصرف کنندگان تامین می ‌کند. در حالی که اخیرا مدرنیزه کردن و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه کشورها مثل چین به سرعت در حال افزایش است، آمریکایی‌ ها تمایل دارند برای چیزهای بهتر و مناسب تر در زندگی هزینه کنند.
و در بین آن چیزهای بهتر، یک دسته از اهمیت خاص برخوردار هستند: لباس. لباس‌ های مناسب می‌ تواند شخصیت را برجسته تر کنند، جذابیت داشته باشند، باعث استخدام شوند و عموما درک جهان از پوشنده لباس را شکل دهند. بنابراین، تعجبی ندارد که آمریکایی‌ ها به شدت تلاش و هزینه می‌ کنند تا بهترین ظاهر را برای خود فراهم کنند. درآمد شرکت های مبتنی بر فروش پوشاک در آمریکا در سال 2018 رقم چشمگیر 335.256 میلیارد دلار بود. شرکت‌ های چینی در مقایسه آمریکا با بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کم‌ تر در جایگاه دوم قرار داشتند.
اما کدام ایالت بیش ‌ترین تلاش – و پول – را برای ظاهری کامل هزینه می کنند؟ آیا اهالی نیویورک بیش تر از کالیفورنیایی ها شیک هستند؟ آیا اهالی ویرجینیا از جورجیایی ها در مد سبقت خواهند گرفت؟ ما برای یافتن اطلاعات از گزارش سر شماری ایالات متحده استفاده کردیم و نتایج چیزی نبود که انتظار داشتیم.
رقم مهم در اینجا حجم فروش کلی نیست، که به تعداد افراد آن ایالت بستگی دارد و برای مقایسه ایالتی با ایالت دیگر کمکی نمی‌کند (کالیفرنیا رتبه اول با ۲۰،۳۹۳،۰۰۰،۰۰۰ دلار درآمد). در عوض، سرانه فروش را بررسی خواهیم کرد: به عبارت دیگر هزینه برای هر نفر. این ارقام برگرفته از آخرین سر شماری اقتصادی آمریکا است.
به عنوان یک پایه ، کالیفرنیا برای هر نفر 1،148 دلار درآمد کسب کرد ، در حالی که تگزاس به سختی با 1،289 دلار رکورد ایالت گولدن (کالیفورنیا) را شکست.
برای داشتن بهترین ظاهر، آمریکایی ها چه میزان هزینه می کنند - مد, لباس, سبک لباس, بازار نساجی, بازار پوشاک
اول اینکه، وقتی نوبت به سبک می‌ رسد: هاوایی تنها ۵۴۷ $ به ازای هر فرد، حداقل هزینه برای لباس را داشته است. دیگر کشور های کم‌ هزینه شامل نوادا با ۶۵۳ دلار، نیویورک با ۷۶۴ دلار و فلوریدا با ۹۴۷ دلار بودند.
آگاه ترین ایالت درباره سبک؟ طبق آمار، این عنوان به هیچ ایالتی غیر از ویرجینیای غربی، با 2775 دلار به ازای هر نفر نمی رسد. ایالت آیداهو با 2،719 دلار به ازای هر نفر در جایگاه دوم قرار دارد. وایومینگ در رده سوم با ۲،۶۵۹ دلار به ازای هر نفر، ایالت مونتانا با ۲،۵۵۵ دلار و داکوتای جنوبی با ۲،۴۹۵ دلار به ازای هر فرد رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند.
در آیداهو و دیگر کشور های رده بالا، خرید پوشاک تقریبا برابر با میانگین هزینه تفریحات آمریکا بود که در سال ۲۰۱۷ به میزان ۳،۲۰۳ دلار بود.
تعجبی ندارد که زنان به طور قابل‌ توجهی در خرید لباس از مردان فراتر روند: لباس زنان حدود ۳۵ درصد از کل بازار را تشکیل می‌ دهد، و شامل گروه‌ هایی مانند ورزش، لباس شنا، لباس زیر و جوراب نمی باشد. از سوی دیگر، پوشاک مردان در سال 2018 کم تر از 26 درصد از درآمد کل پوشاک را تشکیل می داد.
اما شاید مقایسه عادت‌ های خرج کردن بهترین روش برای قضاوت سبک نباشد. بسیاری از خریداران آگاه و هوشمند می‌ توانند اکسسوری هایی با طراحی‌ خوب و با کیفیت بالا را پیدا کنند که ممکن است به برخی از این اختلافات دامن بزند. شلوار جی جی، یک نمونه از اکسسوری ارزان است که می ‌تواند سبک و کلاس یک لباس را به میزان بالایی تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *