صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز فناوری جدید ترین کفش های مناسب “دویدن” نایک
1398/05/28

فناوری جدید ترین کفش های مناسب “دویدن” نایک

نایک از آخرین نوآوری خود در فن ‌آوری کفش ورزشی پرده برداشته است: سیستم کفش های لایه دار و سبک Nike Joyride.
Joyride یک کفی اختصاصی با ویژگی نرمی و راحتی را روز پنج شنبه منتشر داد، که در کنار فناوری انقلابی Nike Air و مجموعه نایک React مبتنی بر فوم TPU قرار دارد. نایک می ‌گوید که این سیستم جدید برای دست یابی به نتایج بهتر، ویژگی های کفش مناسب دویدن – جذب ضربه ای قدرتمند همراه با بازگشت انرژی بیشتر- به گونه ای طراحی شده است که با گام‌ های بلند فرد دونده متناسب باشد.
برای انجام این کار ، نایک مهره های تخصصی ایجاد شده از الاستومرهای گرمانرم (TPE) ، در اصل ترکیبی از لاستیک و پلاستیک است که برخی از مصرف کنندگان ممکن است به عنوان یک پوشش متداول برای کابل های هدفون تشخیص دهند، را مورد استفاده قرار داد. نایک در توسعه این فن‌ آوری گفت که قبل از استفاده در TPE، بیش از ۱۵۰ مواد مختلف را آزمایش کرده است. سپس مهره‌ ها در لایه های محافظ ویژه‌ ای قرار گرفتند که در سر تا سر کفش قرار گرفته بودند تا به دوندگان فرصت بیشتری برای شخصی سازی داده شود.
نایک در بیانیه‌ ای اعلام کرد: “مقیاس غلاف مبتنی بر نحوه برخورد پا هنگام حرکت روی زمین است.” به عنوان مثال ، غلاف پاشنه برای جذب ضربه بزرگتر است ، در حالی که مهره های جلو جهت تسهیل انتقال نرم و راحت به جلو در کفش قرار گرفته اند. ”
با استفاده از فرآیندی که گروه نایک “قرار دادن چند بعدی” می‌ نامد، مهره‌ ها، هماهنگ و بسته به مساحت کفشی که برای پشتیبانی دونده طراحی شده‌ است، داخل غلاف ها قرار می‌ گیرند. به منظور جلوگیری از انقباض TPE و از شکل افتادن یا جمع شدن مهره ها در یک منطقه نامناسب پا، نایک اظهار می دارد که جای گذاری این غلاف ها می تواند برای هدف قرار دادن نیاز های خاص عملکرد از طریق تکرار های مختلف فن آوری Joyride موثر باشد.
به عنوان مثال، نایک گفت که اگر یک کفش مشخص حاوی ۸،۰۰۰ مهره باشد، نزدیک به ۵۰ درصد در پاشنه قرار خواهد گرفت در حالی که ۵ درصد در پنجه کفش جای گذاری می شود. نتیجه نوعی شخصی سازی و پویا بودن کف پا است که نشان تجاری نایک آن را شبیه “قدم زدن بر روی حباب‌ ها” می نامد.
فناوری جدید ترین کفش های مناسب "دویدن" نایک - تولید کفش, تکنولوژی تولید, پوشاک ورزشی
در ابتدا، Joyride به عنوان بخشی از مجموعه کفش‌ های مناسب دو Flyknit شرکت Nike در ماه اوت در دسترس خواهد بود. پس از آن، این شرکت قصد دارد آن را در خط تولید آینده خود، از جمله یک نسخه کودک، و یک خط تولید از Joyride که به طور خاص برای زنان طراحی شده‌ است، قرار دهد. طرح آینده Joyride NSW Setter در هفته مد پاریس، در شو روم SS20 متیو ویلیامز آغاز به کار کرد و از آن به عنوان “ماشین ماهیچه ای” این گروه یاد شد.
خط تولید برای کودکان، Joyride Kids Nova,، از تاثیرات منفی حفاظت خواهد کرد و نسخه ویژه طراحی‌ شده برای زنان، Joyride NSW Optik، رویکرد “عملکردی” بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.
نایک گفت: ” کفش‌ های Nike Joyride NSW Optik به طور خاص برای زنان طراحی شده‌ و برای نوار توری باریک براق و ویژه خود مشهور است. ارتفاع اضافی پاشنه به کفی Joyride یک موضع منحصر به فرد می‌دهد.”
Joyride NSW ، گزینه ای همه جانبه است که نایک آن را 360 درجه می نامد.
اخیرا بانک کوئن به دلیل تاکید مداوم نایک بر سرمایه‌گذاری زنجیره تامین و برنامه ریزی بهتر برای به روز کردن ۷۰ درصد از خط تولید اصلی خود در چند فصل آینده، “نایک” را به عنوان یکی از بهترین سهام های بخش ورزشی نام گذاری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *