صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز ریباک کالکشن جدید خود با نام Thermowarm+Graphene را معرفی کرد
1400/09/08

ریباک کالکشن جدید خود با نام Thermowarm+Graphene را معرفی کرد

US sportswear brand Reebok launches Thermowarm+Graphene collection

شرکت Reebok یکی از بزرگترین تولید کننده های کفش و پوشاک در جهان کالکشن جدید خود را با نام Thermowarm+Graphene معرفی کرد. این مجموعه در برگیرنده اولین استفاده تجاری از گرافن در لباس های ورزشی است. گرافن یکی از سبک‌ترین، نازک‌ترین، قوی‌ترین و رساناترین مواد روی زمین است. کشف گرافن برای محققان آن جایزه نوبل فیزیک در سال 2010 را به ارمغان آورد.
این مجموعه شامل یک هودی پشمی پنبه ای، شلوار و ژاکت زیپ دار است.

به گفته ریباک، فناوری چاپ شبکه ای Thermowarm+Graphene به حفظ 8 تا 15 درصد گرمای بیشتر نسبت به مناطق چاپ نشده کمک می کند.

فناوری تزریق شده حاوی گرافن در بیش از ده ها طرح مختلف از شلوارهای مخصوص دویدن تا ژاکت های ورزشی مختلف ادغام شده است و مجموعه ای را به مصرف کنندگان ارائه می دهد که با انواع سبک های ورزشی متناسب است. همه محصولات مجموعه‌ پیشنهادی دارای چاپ شبکه ای از تکنولوژی Thermowarm+Graphene با قرارگیری در حساس ترین نقاط بدن برای حفظ گرما هستند، جایی که بیشترین کاربرد را برای مصرف کنندگان دارد مانند کلاه ها، سر شانه ها و بالای زانو ها.

هوش مصنوعی در بازرسی پارچه

هنگام پوشیدن یک لباس با فناوری Thermowarm+Graphene، گرمای بدن جذب و در پانل‌های چاپ شده با گرافن حفظ می شود تا به مصرف کننده کمک کند در هوای سرد گرم تر بماند.

چندلر فراست، مدیر ارشد محصول در ریباک می گوید: “ما در حال تولید پوشاک برای آینده هستیم. فن آوری Thermowarm+Graphene انقلابی در نحوه گرم نگه داشتن بدن در لباس های زمستانی ایجاد می کند. اکنون با استفاده از این فناوری، مصرف کنندگان می توانند در هوای سرد گرم تر بمانند، بدون اینکه عملکرد، انعطاف یا سبک حرکتی آن ها را به خطر بیندازند.”

اکثر مجموعه Thermowarm+Graphene به صورت جهانی در وب سایت ریباک و در دسته های مردانه و زنانه و لایف استایل در دسترس است، و مدل های بیشتری در طول فصل آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *