صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز راه حل های نساجی در جراحی
1398/03/05

راه حل های نساجی در جراحی

Standard Textile شرکتی که در صنعت مراقبت‌های بهداشتی فعالیت می‌کند، Surgitex که به اصطلاح راه حل های نساجی در جراحی گفته می شود را معرفی و در سال ۲۰۱۹ در کنفرانس بین المللی نساجی و اکسپو شرکت کرده است. Surgitext، پروژه ای جامع است که به بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی کمک می کند تا از لوازم پزشکی با قابلیت استفاده مجدد حداکثر بهره را ببرند.
پروژه Surgitext  بیانگر روحیه جمعی و مشاوره ای شرکت Standard Textile است. شرکت، یک تیم از مهندسین، متخصصین بالینی و متخصصین فنی را مامور جمع آوری اطلاعات، برآورد هزینه ها و اجرای اهداف کرده است. اجرای برنامه شامل آموزش پرسنل و حمایت از گزارش های سه ماهه و کمی است.
پارچه های با قابلیت استفاده مجدد در مقایسه با محصولات مصرفی به ذخیره انرژی، ذخیره آب، کاهش تولید دی اکسید کربن، کاهش تولید زباله و حفظ و ریکاوری وسایل کمک می کند.
پگ فوکس، مدیر عامل شرکت Standard Textile در مورد پروژه مذکور بیان کرد: “یکی از چالش های اصلی ما به عنوان تولیدکننده لوازم بهداشتی، طراحی لوازم سازگار با محیط زیست است.” ما با تکیه بر اطلاعات مستند و اخذ راهنمایی از ارگان های حرفه ای نظیر سازمان پرستاری سعی داریم که به سمت فعالیت های پزشکی پایدار قدم برداریم.
جان ویتز، معاون Standarad Textile در همین رابطه خاطرنشان کرد: “ما از استخدام فوکس بسیار خوشحالیم. فوکس تجربه زیادی در حیطه بهداشت و سلامت در شیکاگو کسب کرده است و در بازار لوازم بهداشتی نیز عملکرد قابل قبولی داشته است. فوکس و گروهش با پیش گرفتن شیوه ای منطقی سعی دارند که به حوزه سلامت کمک کنند. در واقع می خواهند دست به تولید لوازم با قابلیت استفاده مجدد بزنند؛ وسایلی که ایمن، پایدار و مقرون بصرفه باشند.”
فوکس در ادامه اظهارات خود در مورد پروژه افزود: مقدار زباله ای که در اتاق عمل تولید می شود؛ یک مسئله بغرنج بشمار می رود و من می دانم که نمی توانیم این مشکل را به تنهایی حل کنیم. Sergitext، اندیشه ای است که به پرستاران، داروسازان و مدیران کمک می کند تا با صرف حداقل هزینه و کاهش زباله، محیطی ایمن و باکیفیت برای بیماران فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *