صفحه اصلی رویدادهــا آوانتکس پاریس ۲۰۱۹
1398/05/26

آوانتکس پاریس ۲۰۱۹

Avantex Paris 2019

درباره آوانتکس پاریس

آوانتکس پاریس یکی از بزرگ‌ ترین نمایشگاه‌ های تجاری بین‌المللی برای نوآوری در صنعت نساجی و مد است. آوانتکس پاریس صنعت مد را از منبع به کاربر نهایی و از الیاف تا محصولات نهایی پوشش می‌ دهد. برای اولین بار در سپتامبر سال 2015 راه اندازی شد ، به نظر می رسد آوانتکس پاریس مکانی است که جامعه فناوری مد برای دیدار با یکدیگر و برقراری ارتباط جمع می شوند. آوانتکس پاریس از ۱۷ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ در پاریس لو بورژ توسط مسی فرانکفورت فرانسه برگزار می شود.
این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ ترین مرکز نساجی و مد در فرانسه در سپتامبر ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

نمایه بازدیدکننده

در آوانتکس پاریس، بازدید کنندگانی مانند شرکت‌ های نوپا، برند ها، طراحان، پوشاک و منسوجات، خرده فروشان، مهندسین، آژانس‌ ها، کارگاه، موسسات، آزمایشگاه‌ ها و دانشگاه‌ ها شرکت خواهند کرد. شرکت کنندگان علاقه ‌مند ملزم به ثبت نام آنلاین هستند و جزئیات بیشتر ثبت نام را مستقیماً از سازمان دریافت می کنند.

نمایه غرفه داران

در آوانتکس پاریس مشخصات نمایشگاه شامل الیاف و منسوجات نوآورانه، جوهر های رسانا، چاپ جدید و نخ های تکنیک سوزن دوزی، پوشیدنی، نرم‌ افزارها، ابزار های نمونه‌ سازی، راه‌ حل‌ های جدید برای خرده‌ فروشی هوشمند می باشد. چندین شرکت چاپ و نساجی که محصولات و ماشین ‌آلات خود را به هزاران بازدیدکننده در این نمایشگاه عرضه می کنند، دیده خواهند شد. شرکت‌ های علاقمند ملزم به ثبت نام آنلاین هستند و اطلاعات در مورد قیمت ‌گذاری غرفه و جزئیات ثبت بیشتر مستقیما توسط برگزار کننده به اشتراک گذاشته خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *