صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز تمرکز بیشتر زاورر بر روی اتوماسیون در صنعت نساجی
1398/10/27

تمرکز بیشتر زاورر بر روی اتوماسیون در صنعت نساجی

Saurer Twisting Solutions

نمایشگاه Domotex، بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان برای پوشش کف، از 10 تا 13 ژانویه سال 2020 در هانوفر آلمان برگزار شد و Saurer Twisting Solutions با استقبال گسترده مشتریان و بازدید کنندگان در غرفه B35 خود در سالن 11 مواجه شد. اتوماسیون زاورر در این نمایشگاه بر روی قابلیت های زیر تاکید کرد:

راه حل های اتوماسیون طراحی شده برای اندازه گیری پردازش نخ های BCF

در نمایشگاه دوموتکس آلمان ، سیستم Saurer Twisting Solutions راهکارهای بهینه سازی شده برای مشتری را در جهت اتوماسیون فرایند و کاهش هزینه تولید ارائه داد. اتوماسیون سیستم های حمل و نقل مواد مزایای قابل توجهی برای مشتریان به ارمغان می آورد به دلیل اینکه سیستم ها بطور جداگانه با نیازهای مشتریان تطبیق داده شده و جریان بهینه مواد را در کل چرخه تولید قادر می سازند. چه در قالب سیستم ریلی FlexFlow یا وسایل هدایت خودکار PackDrive ، راه حل های اتوماسیون مدرن ارائه شده توسط Saurer قدم بعدی برای آینده صنعت نساجی است.

آسانتر و سریعتر با نسل جدید ماشین آلات

نسل جدید دستگاه نخ فرش این شرکت که به نام CarpetCabler CarpetTwister 1.10 شناخته می شود بهینه ترین امکانات را برای تسلط و اطمینان در تولید و حتی غیر معمول ترین نیازهای بازار پر جنب و جوش این حوزه را ارائه می دهد.
تنظیمات اصلی و پایه ای تقریباً در کلیه پارامترهای تولید، رابط کاربری بصری و ناحیه مورد استفاده از نو طراحی شده تا زمان تغییر و انعطاف پذیری ماشین را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین فناوری پیشرفته درایو و تکنولوژی جدید طراحی آن برای کنترل کیفیت نخ ارزش افزوده قابل توجهی را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.

تولید ژاکت آلومینیومی از کپسول های نسپرسو

کنترل فرآیند با سنسورهای مدیریت سیستم زاورر

این سیستم دیجیتالی داده های تولید ، کیفیت و عملکرد را در همه بخش ها جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند. حتی ماشین آلات تولید کنندگان شخص ثالث را می توان مدیریت کرد. این سیستم انحراف از برنامه، نوسانات کیفیت یا بی نظمی های دیگر در فرایند تولید را در زمان واقعی و دقیق آن تشخیص داده و مدیران کارخانه را قادر می سازد سریعا نسبت به آنها واکنش نشان دهند. مهندسان نساجی و مدیران همچنین می توانند از مجموع داده ها برای تجزیه و تحلیل جامع فرآیندها استفاده کنند تا فرصتی برای بهینه سازی خطوط تولید خود پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *