صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز نوآوری در تولید کفش با گرافین (یا گرافن)
1398/07/04

نوآوری در تولید کفش با گرافین (یا گرافن)

CHELTENHAM- تامین‌کننده مواد پیشرفته Versarien، می‌گوید که با یک تولید کننده پوشاک آسیایی نامه ای رسمی (loi) را به امضا رسانده‌ است، زیرا هر دو به دنبال توسعه و ارتقا کفش های گرافین هستند.
شرکت انگلیسی Versarien، یک فناوری اختصاصی با جوهر گرافین دارد که توسط شرکت تابعه آن در کمبریج، با مسئولیت محدود ساخته شده است‌. این فناوری می‌ تواند در زیر لایه های نساجی به عنوان یک پایان دهنده استفاده شود؛ گفته می شود که این ماده خواصی مانند کنترل حرارت و رطوبت را افزایش می دهد که می تواند در محصولات با کارایی بالا مفید باشد.
این شرکت مخترع ماده و تولید کننده پوشاک بی نام -که بنا به گزارش ها عرضه کننده پوشاک به مارک های جهانی است- ابتدا برنامه‌ هایی را برای همکاری اعلام کرد. این شرکت‌ ها در حال حاضر قرار داد های خود را برای یک سرمایه‌گذاری مشترک که به دنبال وارد کردن کفش های گرافین به بازار خواهد بود، آماده و امضا کرده اند.
گفته می شود این امر به دنبال آزمایش های مستقل موفقیت آمیز انجام‌ شده توسط Versarien می باشد، که امکان استفاده یکپارچه از گرافین در کفش را به اثبات رسانده‌ است. نیل ریکتز ، مدیرعامل این شرکت، گفت: “آزمایش مستقل انجام شده، ثابت کرده که افزودن گرافین می تواند مزایای قابل توجهی را به وجود آورد و ما اطمینان داریم که آزمایش برروی پوشیدنی های بیشتر این امر را تأیید می کند.”
وی افزود: ” ما مشتاقانه منتظر ادامه کار با این شریک هستیم و دستیابی به هدف که معرفی هرچه سریعتر لباس های ورزشی با کیفیت بالا و گرافین به بازار می باشد را توسعه دهیم.”
سال گذشته، پوشاک ورزشی با نام تجاری “Inov – ۸” با دانشگاه منچستر سیتی- که در آن گرافین اولین بار توسط محققان کشف شده بود- همکاری کرد، تا کفش ورزشی خود را توسعه دهد. این شرکت که بارها و بارها کفش های دو در زمین های مختلف و بعدا کفش های پیاده روی را تولید کرده است ، گفت که کفش هایش به دلیل استفاده از مواد ارزشمند گرافین، 50 درصد دوام بیشتری دارند. این شرکت از آن زمان برای ثبت اختراع کفی های تقویت شده با گرافین تلاش می کند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *