صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز تولید ژاکت آلومینیومی از کپسول های نسپرسو
1402/12/03

تولید ژاکت آلومینیومی از کپسول های نسپرسو

Jacket with aluminum from recycled coffee capsules

سه برند سوئیسی، یعنی Nespresso ،Mammut و HeiQ گردهم جمع شده اند تا یک ژاکت منحصر به فرد برای فعالیت در فضای باز تولید کنند که ضمن حفظ گرما، قابلیت تنفس عالی داشته باشد. ژاکت Extraordinary Jacket از یک نوع عایق فوق سبک برند Mammut ساخته می شود که فناوری HeiQ XReflex را ادغام می کند. از طرف دیگر در این فرآیند از نوعی آلومنیوم استفاده می شود که از کپسول های بازیافتی برند Nespresso نشات می گیرند.

ژاکت Extraordinary Jacket با توجه به اینکه قادر است 20 درصد بیشتر از ژاکت های معمولی با ضخامت یکسان گرما را حفظ کند؛ لذا برای برخی موقعیت های خاص بسیار مناسب است. این ویژگی تا حد زیادی مدیون لایه اسکریم آلومینیومی سه بعدی HeiQ XReflex است که گرمای بدن را در لایه های عایق منعکس می کند. در نتیجه ژاکتی تولید شده که حتی در سخت ترین شرایط نیز کاربر را گرم نگه می دارد.

این ژاکت توسط شرکت های Nestlé Nespresso SA (مستقر در لوزان سوئیس)، Mammut Sports Group AG (مستقر در سئون سوئیس) و HeiQ Materials AG (مستقر در زوریخ سوئیس) توسعه یافته است. خلق چنین لباسی نشان دهنده تعهد شرکت ها به پایداری و بازیافت خلاقانه است و نشان می دهد دانه های قهوه که صبح ها شما را سرحال می کنند، می توانند با گرم نگه داشتن‌تان در فضای باز، زمینه آسایش و راحتی شما را هم فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *