صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز تولید محصولات جدید نساجی با استفاده از زباله های اقیانوسی توسط شرکت Unifi
1401/04/04

تولید محصولات جدید نساجی با استفاده از زباله های اقیانوسی توسط شرکت Unifi

Unifi to launch new product made from ocean waste

شرکت Unifi که جزء تولید کنندگان محصولات REPREVE است و در زمینه تولید الیاف بازیافتی پیشرو محسوب می شود؛ راهکار جدید پایداری را عرضه کرده که به مشتریان و مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا به حل مشکل رو به رشد انباشت ضایعات پلاستیکی در اقیانوس ‌ها کمک کنند.

الیاف REPREVE Our Ocean از طریق بطری ‌های جمع ‌آوری شده در شعاع 50 کیلومتری سواحل کشورها یا مناطقی که برنامه های بازیافتی منسجمی ندارند، تولید می شوند و قرار است به رفع مشکل منبع اصلی پلاستیک های اقیانوسی بپردازند.

جی هرتویگ (Jay Hertwig)، معاون بخش فروش برند جهانی Unifi می گوید که REPREVE Our Ocean، مجموعه‌ای ممتاز از الیاف و رزین است که از بطری های در معرض خطر ورود به اقیانوس ها به دست می آید. آنها سالهاست میلیاردها عدد بطری پلاستیکی را به الیاف بازیافتی REPREVE تبدیل کرده اند و بدین صورت از هوا، زمین و منابع طبیعی محافظت نموده اند. REPREVE Our Ocean پروژه ای است که هدف آن احیای اقیانوس هاست. آنها فرصتی بی نظیر را برای شرکت های مختلف فراهم کرده اند تا با شرکت در پروژه مذکور، داستان خود را با تمرکز بر اقیانوس ها روایت کنند.

تولید ژاکت آلومینیومی از کپسول های نسپرسو

سالانه حداقل 8.8 میلیون تن پلاستیک به اقیانوس ها ریخته می شود که معادل یک کامیون زباله در هر دقیقه است. به علاوه حداقل 80% از پلاستیک ها از خشکی ها وارد آب ها می شوند و تا سال 2050 تعداد پلاستیک ها از تعداد ماهی های موجود در اقیانوس ها پیشی خواهد گرفت.

هرتویگ می گوید شرکت های آینده اندیشی که به دنبال ارائه یک بیانیه صحیح و شفاف در مورد حفظ محیط زیست هستند و می خواهند موضع گیری صریح تری نسبت به آلودگی اقیانوسی اتخاذ کنند، حال یک انتخاب کاملاً جدید پیش روی دارند. مجموعه REPREVE Our Ocean برای فردایی بهتر طراحی شده است؛ قطعاً این محصول سطح بالا برای افرادیکه می خواهند تمام تلاش خود را برای حفظ محیط زیست برای نسل های آینده انجام دهند، بسیار جذاب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *