صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز ترکیش کارگو در کمتر از ۷ ساعت سفارشات آنلاین را به ۶۰ پایتخت دنیا ارسال می کند
1401/04/14

ترکیش کارگو در کمتر از ۷ ساعت سفارشات آنلاین را به ۶۰ پایتخت دنیا ارسال می کند

Turkish Cargo builds e-commerce bridges with Shopee

ترکیش کارگو به عنوان یکی از مشارکت کنندگان مهم در پایداری زنجیره تامین جهانی، مسیرهای هوایی جدیدی را برای محموله های تجارت الکترونیکی برون مرزی ایجاد می کند. این برند همکاری استراتژیک خود را با Shopee، پلتفرم پیشرو تجارت الکترونیک مستقر در سنگاپور را تقویت خواهد کرد.

به لطف همکاری بین Turkish Cargo و Shopee، میلیون‌ها مشتری که عصر دیجیتال را متحول کرده‌اند، با ایجاد یک شبکه لجستیکی که برندها، مشتریان و فروشندگان را در سراسر جهان به هم متصل می‌کند، تجربه خریدی آسان، سریع و بدون وقفه در اختیار فعالان این حوزه قرار خواهد گرفت.

تاریک پارلاک، معاون فروش بخش آسیا اقیانوسیه باربری ترکیه گفت: “ما خوشحال و هیجان زده هستیم که مشارکت قوی خود را با Shopee به سطح جدیدی ارتقا می دهیم. ما به همکاری در حال رشد Shopee با شبکه جهانی و خدمات درجه یک خود ادامه خواهیم داد. شراکت ما با Shopee به استفاده بیشتر از شبکه جهانی بی‌رقیب ترکیش کارگو، به گسترش تجارت الکترونیکی در سطح جهان کمک می‌کند.»

تری زی، مدیر خدمات لجستیک شاپی گفت: «این مشارکت یک ابتکار استراتژیک دیگر برای سرعت بخشیدن به رشد سریع Shopee در بازارهایی با رشد بالای تجارت الکترونیک است. با این مشارکت جدید و هیجان‌انگیز، Shopee می‌تواند از طریق پروژه‌های لجستیکی خریدار محور با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کند و از تخصص منحصربه‌فرد Turkish Cargo در گسترش شبکه و بهینه‌سازی حمل‌ونقل خود برای برآورده کردن نیاز خریداران در حال رشد خود از طریق تجربه حمل و نقل بین المللی در سطحی بالا استفاده کند.

روکش های کرکی با ویژگی مادون قرمز

ترکیش کارگو با موقعیت منحصر به فرد خود در فرودگاه استانبول، مسافت پروازی 7 ساعته را به بیش از 60 پایتخت جهان پوشش می دهد و با مشارکت و خدمات اختصاصی خود مانند TK COURIER یکی از موثرترین راه حل ها را به مشتریان خود ارائه می دهد. از طرف دیگر سرویس AIRMAIL نیز برای تدارکات تجارت الکترونیکی توسعه یافته است.

به لطف زیرساخت ها، قابلیت های عملیاتی و ناوگان پیشرفته؛ سرویس های جدید ترکیش کارگو با هدف ارائه یکی از بهترین خدمات، در مرکز جدید خود یعنی SMARTIST طراحی شده است تا نیازهای مشتریان و شرکای صنعتی خود را برآورده کند و در میان بازیگران کلیدی درگیر در رقابت جهانی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *