صفحه اصلی اخــبار و مـطالب روز برند Nespresso در زمینه عرضه کفش های کتانی پایدار با Zèta همکاری می کند
1401/03/09

برند Nespresso در زمینه عرضه کفش های کتانی پایدار با Zèta همکاری می کند

Nespresso partners with Zèta to launch sustainable sneakers

برند Nespresso (فعال در زمینه تولید قهوه) قرار است با همکاری شرکت استارتاپی مد بدون ضایعات Zèta، کفش Re:Ground که از تفاله های قهوه بازیافت شده ساخته می شود را تولید کند.

مجموعه اختصاصی کفش های Re:Ground از 80% مواد بازیافتی و تغییر کاربری یافته ساخته می شوند که از جمله مهمترین آنها می توان به تفاله قهوه Nespresso اشاره کرد. در واقع هر جفت کفش از 12 فنجان تفاله قهوه برگرفته از برنامه بازیافت اختصاصی Nespresso ساخته می شوند که در رویه و زیره چرمی وگان کفش مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت Zèta با همکاری Tintex (همکار در تولید پارچه)، انقلابی را در زمینه تولید چرم مصنوعی قهوه رهبری می کنند؛ این چرم در سه رنگ لاته، کاپوچینو و ریسترتو تولید می شود.

این مجموعه اختصاصی در یک کارخانه خانوادگی در پرتغال به تولید می رسد و به صورت انحصاری از 10 ژوئن با مبلغ 155 یورو در دسترس مشتریان این برند قرار می گیرد که هدف از عرضه آن حفظ چرخه کوتاه محصول است.

لوری بابین (Laure Babin) مدیر اجرایی Zèta عنوان کرده که هدف از اقدامات جاه طلبانه این شرکت تولید کفش های کتانی جذاب برای علاقه مندان به مد سازگار با محیط زیست است. طراحان پارچه شرکت Tintex هشت ماه از وقت خود را صرف ساخت یک چرم مصنوعی منحصر به فرد وگان کرده اند که از تفاله های قهوه بازیافتی ساخته شده و قرار است در این مجموعه اختصاصی مورد استفاده قرار بگیرد. مجموعه کفش Re:Ground، تجلی همکاری فیزیکی آنها با برند Nespresso است – یک کفش کتانی شیک و هوشمند که به ارزش قهوه و فضیلت چرخه ایی بودن ارج می نهد.

روکش های کرکی با ویژگی مادون قرمز

گیوم لا کانف (Guillaume Le Cunff)، مدیر عامل برند Nespresso می گوید: «Zèta یک شرکت استارتاپی مهم است که ظرافت و پایداری را با هم ادغام می کند. به دلیل تعهد این برند به تولید محصولات چرخه ایی، آنها همواره در زمینه خلق ارزش های جدید از ضایعات پیشتاز هستند و روحیه نوآورانه آنها باعث شده تا یک کاربرد کاملاً جدید برای تفاله های قهوه بازیافتی ما پیدا کنند. مجموعه اختصاصی Zèta’s Re:Ground، علاقه مندان به قهوه و مد را به وجد خواهد آورد».

Zèta پس از یک تلاش موفقیت آمیز در زمینه سرمایه گذاری جمعی، کمپینی را در سپتامبر 2020 برای تبلیغ این کفش های فاقد ضایعات که از مواد بازیافتی، وگان و قابل بازیافت ساخته شده اند، تشکیل داد. این شرکت کفش، 11 مدل مختلف این مجموعه را به صورت آنلاین و از طریق شبکه ایی متشکل از 12 فروشگاه در سراسر اروپا توزیع می کند. در ضمن کمپین این شرکت دارای برنامه بازیافت است؛ به همین دلیل اگر کفش های Zèta شما به هر دلیلی فرسوده شوند و یا بیش از حد آسیب ببینند، می توانید آنها را به صورت رایگان برگردانید تا این شرکت با همکاری مرکز بازیافت Gebetex، آنها را به سوخت سبز تبدیل نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *