صفحه اصلی صــنعت و تجـــارت چرایی مهم بودن گواهینامه ها در صنعت مد
1399/06/29

چرایی مهم بودن گواهینامه ها در صنعت مد

Why Certification Matters

اهمیت سرمایه گذاری بر روی گواهینامه های زیست محیطی و اجتماعی برای برند مد بر کسی پوشیده نیست، اما ما در این مطلب قصد داریم تا از زاویه دیگری به این موضوع پرداخته و 5 دلیل برای آن ذکر نماییم.

آیا استفاده از گواهینامه برای صنعت مد الزامی است؟

این موضوع یک نوع دو راهی است که بسیاری از برندها با آن مواجه اند، بنابراین مزایای استفاده از گواهینامه چیست؟ شما یقینا بدون اینکه مورد بازرسی قرار گیرید یا یک قرارداد قانونی با نهادهای صدور گواهینامه منعقد نمایید، می توانید منابع مورد نیاز برای محصولات تان را از طریق عرضه کنندگان مورد تأیید به دست آورید، اما بدون گواهینامه شخصی خودتان نمی توانید به تبلیغ محصولات به عنوان مورد تأیید قرار گرفته بپردازید، در این صورت مزایای قابل توجهی برای کسب و کارتان از دست می رود. این مورد تنها دلیل استفاده از گواهینامه نیست. 5 دلیل مهم دیگر نیز وجود دارد که بر اهمیت استفاده از گواهینامه برای کسب و کارتان تأکید می کند.

  1. به خاطر انجام کار درست، در اذهان عمومی شناخته شوید: ارزش های اخلاقی را به باور مندی مشتریان تان منتقل نمایید.
  2. در دستان خودتان همیشه یک ابزار تأثیرپذیر داشته باشید: تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی خودتان را ارزیابی نمایید و جهت دستیابی به اهداف مشخص برنامه ریزی کنید.
  3. به صورت معتبر و مستقل به اعتبارسنجی بپردازید: نشان دهید که آنچه را به همه ذینفعان در مورد انجام دادنش می گویید، می توانید انجام دهید.
  4. پتانسیل لازم برای ارتقاء بیشتر برندتان توسط نهادهای صدورکننده گواهینامه را داشته باشید: به پایگاه داده های عمومی ملحق شوید، و در گزارش ها و ارتباطات برجسته گردید.
  5. پتانسیل مورد نیاز برای افزایش قیمت به خاطر محصولات تأیید شده را به دست آورید.
دستگاه پنبه پاک کنی و تاریخچه آن

گواهینامه شامل چه مواردی است؟

هر برنامه ای از فرآیندهای مختلفی استفاده می نماید، اما معمولا آنها از نهادهای صدور گواهینامه که به انجام بازرسی از خرید و فهرست سازی روش هایی جهت مطمئن شدن از اینکه محصولات مورد تأیید و تأیید نشده با هم ترکیب نمی شوند، استفاده می کنند. این روش ها باعث می گردند تا امکان ردیابی محصولات تأیید شده در سراسر کسب و کار امکان پذیر شود، و بسته بندی و پیام های بازریابی با دستورالعمل های گواهینامه سازگاری پیدا کنند. در بعضی از حالت ها، یک برنامه ارائه دهنده گواهینامه، شما را به گزارش تعداد واحدهای فروش محصول تأیید شده وادار خواهد کرد.
صدور گواهینامه قطعا هزینه بر خواهد بود. اغلب برنامه ها، درصدی از فروش کالا را به خود اختصاص می دهند و برای کامل کردن کارهای اداری به کارکنان شما نیاز پیدا می کنند. با این حال، اگر قبلا سیستم های سفارش دهی داخلی، توزیع امکانات، مدیریت تأمین، فروش و حسابرسی خوبی داشته اید، الزامات گزارش دهی اضافی برای شما نسبتا ساده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *